• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Burlington schreef:
    (...)

    [De andere Floraten zitten verstopt, om haar mee te nemen, en dan kan de 'leerkracht' gewoon weer les geven (:]


    Laaat maaaaar, haha.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:13 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye Sanchez
    Ik haal een diepe teug adem en begin naar voren te benen. De schoolhal is verlaten en stil, precies zoals er gepland stond. Een glimlach strijkt er op mijn gezicht als ik langs een floraat loop en stop dan.
    "Ik moet komen melden dat Fedea zich moet melden bij de conrector." Lieg ik en zet dezelfde gefakete glimlach op mijn gezicht als eerst. Ik krijg een klein knikje toegewezen en achter me hoor ik de bekende voetstappen waarmee ik ben opgegroeid. Ik grijp de hand van de nieuwe fauniel beet en kijk haar twijfelend aan. "Kom je?" Mijn vingers kruis ik samen, als dit niet ging werken, was er nog altijd plan B.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga nu wel, ben rond half 10 terug. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk het meisje aan.
    "Wat is er? Als het is omdat ik te laat ben, sorry, maar ik heb een uitleg," zeg ik snel en volg haar halflopend.
    Ik hoop maar dat ik er niet door in problemen kom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Hmm nee eerst had ik muziek, toen engels, economie en tekenen. En hoe was jou dag?"
    Ik weet te verbergen hoe verbaasd ik ben.
    "Ik heb nog één en ander voor de verhuis geregeld, en een beetje geslapen," zeg ik zacht. Over het boek houd ik wijselijk mijn mond. "Hoe komt het dat je zo moe bent?" vraag ik zacht. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en aai even over haar haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik heb nog één en ander voor de verhuis geregeld, en een beetje geslapen, Hoe komt het dat je zo moe bent?" Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, hoezo?' Ik werd er nerveus van dat hij het zo interesant vond..

    Irial

    "Geen idee, hoezo?" vraagt ze.
    "Ik kan me niet goed inbeelden waar je plots zo moe van bent dat je net op je benen stond te trillen. Ik ben gewoon een beetje bezorgd," zeg ik zacht. "Zit je soms ergens mee?"
    Mijn hand ligt opnieuw op haar wang en met mijn duim wrijf ik over haar zachte huid. Ze ziet er eerder bleek uit ook. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kan zo ongemerkt voelen of ze echt geen koorts heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik kan me niet goed inbeelden waar je plots zo moe van bent dat je net op je benen stond te trillen. Ik ben gewoon een beetje bezorgd, Zit je soms ergens mee?" Hij kust mijn voorhoofd en streelt mijn wang. Ik schud bijna automatisch mijn hoofd. Ik voelde me ongelovelijk schudlig tegen over hem maar was vanplan niets tegen hem te zeggen. 'Nee ik ben alleen moe meer niet.'

    Irial

    "Nee, ik ben alleen moe. Meer niet," zegt ze hoofdschuddend.
    Ik trek haar dichter tegen me aan en druk mijn lippen op die van haar.
    "Wil je slapen? Of zal ik proberen je wakker te houden?" vraag ik tussen het kussen door. Mijn hand gaat opnieuw door haar haar en uiteindelijk speel ik met een klein lokje van de rode zachtheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Wil je slapen? Of zal ik proberen je wakker te houden?" Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik moet nog wat huiswerk maken voor morgen.' Zucht ik. Huiswerk.. Daar had ik echt géén zin in maar het moest wel. Het nummer was nog niet perfect en ik moest mijn tekening afmaken voor mijn beoordeling.

    Irial

    "Nee ik moet nog wat huiswerk maken voor morgen."
    Ik zucht tegelijk met haar. Ik breng mijn lippen naar haar hals en zet er enkele kusjes in. Dan fluister ik tegen haar huid,
    "Wil je niet liever eerst wat ontspannen?"
    Ik laat mijn hand over haar arm naar beneden glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Wil je niet liever eerst wat ontspannen?" Hij laat zijn hand over mijn arm naar beneden glijden. 'Ik zou wel willen maar ik moet dit echt afmaken als ik mijn school af wil maken.' Lach ik en kus hem zacht op zijn lippen om vervolgens weer in zijn prachtige ogen te kunnen kijken. Ik hield van zijn ogen, ze waren zo mooi, lief, en leken dwars door me heen te kunnen kijken.

    Irial

    "Ik zou wel willen maar ik moet dit echt afmaken als ik mijn school af wil maken."
    En ik dacht dat ik mijn huiswerk vroeger al vervelend vond.
    "Kan ik ergens mee helpen?" vraag ik dan maar terwijl ze me in de ogen kijkt. Bijna verdrink ik in die van haar. Sterretjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Kan ik ergens mee helpen?" Ik twijfel even en knik dan. 'Ik moet voor muziek een stuk schrijven dus ik kan je mening wel gebruiken.' Glimlach ik naar hem. 'En ik moet nog wat tekenen maar dat lukt wel denk ik.' Met tegenzin ga ik recht op zitten en steek mijn hand naar hem uit.

    Irial

    "Ik moet voor muziek een stuk schrijven dus ik kan je mening wel gebruiken. En ik moet nog wat tekenen maar dat lukt wel denk ik."
    Ik trek mezelf recht aan haar uitgestoken hand.
    "Muziek, mooi," zeg ik glimlachend. "Laten we daar mee beginnen."
    Ik ga rechtstaan, neem haar in mijn armen en draag haar de trap op, naar mijn muziekkamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.