• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij tilt me op en zet me pas neer als we bij de muziek kamer zijn. Ik kende de tekst niet helemaal uit mijn hoofd dus haalde die uit mijn schoudertas. De noten daarintegen kende ik helemaal. Ik neem voorzichtig de gitaar en begin te spelen en zingen Ik was geen geweldige gitariste maar zo'n simpel liedje kon ik wel.

    [I'm back! Een dag eerder dan eigenlijk gepland maar goed ;D Wie heeft er een korte samenvatting voor me? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Fedea staat op het punt ontvoerd te worden :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Muisstil zit ik naar haar te luisteren. Met sommige stukken van het liedje ben ik het helemaal niet eens. Als het aan mij ligt komt er helemaal geen afscheid. Toch moet ik toegeven dat lied prachtig is. Ze heeft het nog maar net gespeeld of ik krijg het niet meer uit mijn hoofd.
    "En waar precies had je hulp nodig?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "En waar precies had je hulp nodig?" Ik kijk hem verbaast aan. 'Het beter te maken of gewoon help me nou maar!' Lach ik en sta dan op. 'Ik moet het morgen definitief inleveren en ik weet niet of het goed genoeg is.' Mompel ik.

    Irial

    "Het beter te maken of gewoon help me nou maar! Ik moet het morgen definitief inleveren en ik weet niet of het goed genoeg is," mompelt ze.
    "Zing het iets krachtiger. En als je leerkracht dan durft zeggen dat het niet goed is, zeg dan maar dat ze eens met je rocker vriendje komt praten," lach ik.
    Ik sta op en wandel naar haar toe. Ik ga achter haar staan en sla mijn armen om haar heen.
    "Ik snap niet waarom jij zo onzeker bent, Maankind," zeg ik zacht. "Je hebt talenten, je bent ongelooflijk lief en op de koop toe nog eens knap."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ahw, arme Fedea.. ;D Waar kan ik Mel of Eleanor in laten vallen?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Zijn armen liggen rond mijn middel en ik leun met mijn hoofd tegen hem aan. "Ik snap niet waarom jij zo onzeker bent, Maankind," zegt hij zacht. "Je hebt talenten, je bent ongelooflijk lief en op de koop toe nog eens knap." Ik glimlach flauwtjes en haal mijn schouders op. 'Gewoon er zijn veel meisjes met meer talent, of die liever zijn dan ik of knap.'

    Irial

    "Gewoon er zijn veel meisjes met meer talent, of die liever zijn dan ik of knap."
    Ik leg mijn kind op haar schouder en denk even na.
    "Er is geen enkel ander meisje waar ik zo snel zo hard voor gevallen ben. En er zijn er maar weinig die de combinatie van de drie hebben. En je bent nog een keer bescheiden ook," voeg ik er lachend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye Sanchez
    "Wat is er? Als het is omdat ik te laat ben, sorry, maar ik heb een uitleg," Ik draai mijn hoofd even om en glimlach vlug.
    "Niet dat ik weet. Ik ben zelf ook opgeroepen." Ik slik mijn leugens moeizaam weg en haal mijn hand door mijn haren. "En ik was op tijd," zeg ik flauwtjes en loop de gangen door zoals ik geoefend heb. Ongeduldig klop ik op de deur van de conrector. De conrector die er niet eens zal zitten. Ik hoor een slappe welkom en herken de stem uit duizenden, even verstrak ik, maar open de deur dan.
    "Ga jij maar eerst," zeg ik vlug en kijk even de hal in, even vang ik een glimp op van een bekende. Dan kijk ik Fedea weer terug aan, even wenk ik mijn gezicht in het kantoor. De stoel is gedraaid zoals je in films ziet, precies zoals het plan ging.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    Hij legt zijn hand onder mijn kin zodat ik hem aan kijk. "Er is geen enkel ander meisje waar ik zo snel zo hard voor gevallen ben. En er zijn er maar weinig die de combinatie van de drie hebben. En je bent nog een keer bescheiden ook," Ik glimlach en kus hem zacht. 'Je bent te leuk weet je dat?' Ik leg mijn armen in zijn nek en ga op mijn tenen staan om dichter bij zijn gezicht te kunnen komen.

    Fedea

    "Oh, oke," zeg ik alleen maar.
    Ik ga voor haar het kantoor binnen en wacht af wat er gaat gebeuren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Met de muziek zachtjes op de achtergrond zat ik in een kleermakers zit op de grond. Het was me eindelijk, na een paar dagen klungelen, gelukt om mijn nieuwe kledingkast in elkaar te zetten. Toen ze hem kwamen leveren had ik nog geprobeerd de leverancier om te kopen in de hoop dat hij hem in elkaar zou zetten maar helaas… die vlieger ging niet op. Toch mocht ik niet klagen, ondank dat het een paar dagen had geduurd was het me zelf gelukt! En nu was het tijd om hem vol te gaan laden en mijn kleding eens flink uit te zoeken.

    Eleanor

    Languit en in het midden van de woonkamer lag ik plat op mijn buik door een magazine te bladeren terwijl mijn voeten wat heen en weer wiebelde. Tussendoor stopte ik een snoepje in mijn mond en haalde een paar keer afkeurend mijn neus op als een stuk me niet aanstond en ik snel weg bladderde. Na een tijdje klapte ik hem dicht, schoof hem aan de kant en rolde daarna op mijn rug om zo naar buiten te staren.

    [Geen idee, hoen of waar ik kan inspringen dus maak er loner stukjes van ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Eens Fedea weg is zorg ik wel voor wat actie met Atreyu ;p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is goed. Dan laat ik Melody even zitten waar ze zit en schrijf met Eleanor verder, zo hou ik ook beide een beetje erin. En Atreyu heeft Eleanor al een keer gezien dus is ook iets bekender.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'