• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    'Zo zijn we close en zo doen we afstandelijk,' hoorde ik Serena zeggen.
    'Sorry,' zei ik zacht.

    Serena Scott

    'Sorry,' hoorde ik Mason nog net zeggen. Ik schoof wat naar hem toe en ging met mijn handen door zijn haren. 'This oké,' zei ik. Ik wist niet honderd procent zeker of ik het meende. 'Het was een lange dag'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte en glimlachte zwakjes. Ik hield mijn ogen dicht.

    Serena Scott

    Ik zag hem nog knikken en zwakjes glimlachen. Ik ging liggen en legde mijn hoofd dit keer op zijn buik. We lagen nu in een T vorm. Dan moest maar buiten blijven slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Serena ging met haar hoofd op mijn buik liggen. Ik vond het een beetje zielig voor Dan, die zat buiten al zo'n beetje te slapen. Nou ja, boeiend.

    [We houden allemaal zo van Dan x"d]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:22 ]

    [Mweh Serena is gewoon wantrouwend]

    Serena Scott

    Mason zei niks toen ik met mijn hoofd op zijn buik ging liggen. Dat ving ik op als toestemming. Ik ging op mijn zij liggen en trok mijn benen omhoog. Ik schoof met mijn verkeerde enkel over de vloer en keek even pijnlijk. Mijn hand legde ik op de plek waar zijn hard zit en streelde daar eventjes. Ik deed mijn ogen dicht en liet mijn hand daar rusten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Laura

    Raak! Ik haalde de speer uit het water en gaf de vis aan Ziggo. Ik moest lachen om zijn vieze gezicht. 'Um, Ziggo.. misschien moeten we andere passagiers gaan zoeken? Die hebben vast meer eten. Van 1 vis kunnen we niet leven..' zei ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ziggo Johnson
    Ik lachte schamper.
    'De enige die ik in twee dagen ben tegengekomen ben jij. We zitten aan de verkeerde kant van het eiland, of iedereen is morsdood.' Zei ik.
    'Tja, we kunnen het vliegtuig zoeken.' Stelde Laura voor. Ik dacht na.
    'Oke, maar laten we eerst eens uitrusten, die vis eten en een beetje muziek maken.'


    Cookies!

    Jim Adams
    Chiya trok de koffer open, nadat de steen het slot had gebroken. Ik zag allemaal handige spullen langskomen. Eten, kleren, reddingsvesten enzovoort.
    'Wow. Hier kunnen we lang mee doen,' sprak Chiya mijn gedachtes uit.
    'Inderdaad. Misschien is dit ook wel een goede plek om een kamp te maken. Wat vind jij?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik keek rond. het was een open plek, met wat stenen en zonder gras. Het was klein, nog geen twintig meter, maar voldoende.
    Ik knikte. 'Er zit toevallig geen tent hier in, wel?' grapte ik. Ik groef naar de bodem van de koffer. 'Tja, dan maar iets bouwen, hè?'

    Mason Jaden Martin
    Ik deed mijn ogen open. het was licht, en Serena lag nog tegen me aan. Ik legde haar weer voorzichtig neer en liep de hut uit. Dan zat buiten te slapen. Ik liep door het bos naar het strand. Ik ging tegen een palmboom zitten en keek naar de zee.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:33 ]

    Another pointless abo bericht.

    Jim Adams
    'Ik denk dat het inderdaad bouwen wordt.' Ik zuchtte even, ik was best moe en had eerlijk gezegd niet zoveel zin om wat te doen, maar het moest gebeuren. 'Oke waar beginnen we?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Haha de dagen kloppen niet helemaal met de rest van de personen ;D nja boeien..]

    Serena Scott

    Ik voelde dat ik anders werd gelegd. 'Niet weer,' mompelde ik. Ik draaide me eigen om en ging weer verder slapen.
    Eventjes later deed ik mijn ogen open. Dit gras lag echt niet lekker aan mijn hoofd. Ik ging rechtop zitten en bekeek mijn enkel. Hij was minder dik dan gisteren. Ik kreeg een glimlach. Ik ging onhandig staan en probeerde te leunen op mijn voet. Ik kon het niet helemaal, maar een begin is er. Ik kreeg een grote glimlach op mijn gezicht. Ik ging naar de opening van het hut en keek rond. 'Mason?!' riep ik. Het klonk niet dramatisch.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Mason!?' hoorde ik, heel ver weg. Ik lette er niet op, ik zat te ver in mijn gedachten.
    Wat als we hier nooit weg zouden komen? Wat als we hier wèl weg zouden komen? Waar ging Serena heen, kwam ik haar dan ooit nog tegen?

    Chiya Amorina Hoshi
    'Simpel. Gewoon wat grote takken vinden. Ik heb vaak zat gekampeerd. Grote en kleine takken. En wat grote bladeren. Buigzaam.' Jim was volgens mij schatting iets van 25, maar ik gedroeg me duidelijk als leider. Misschien was ik iets meer beter met de natuur, of was is gewoon bazig.

    Serena Scott

    Ik keek naar Dan, die nog steeds lag te slapen. 'Slaap kop,' mompelde ik. Mason was nog niet gekomen. Ik nam kleine stapjes. Van die stapjes dat ik even op me zere voet stond op me tenen en me goeie voet snel verplaats. Dat ging op zich best goed. 'Mason?!' riep ik nog eens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you