• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Jippie, vijf pagina's gemist.
    Samenvatting?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Jippie, vijf pagina's gemist.
    Samenvatting?


    [Ik ben nu nog slecht in de namen.. Maar ik weet dat Sebas in de opnamen is en Serena in de deuropening staat te kijken. Wat de rest doet weet ik niet precies ;$ want weet al die namen niet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma

    "Hi, Emma" stel ik mezelf voor terwijl ik naar haar loop en mijn hand uitsteek. Zal ik even een grapje uithalen ? Neeeh, daar ben ik te goed voor. Maar wie weet, misschien op het juiste moment.

    Taylor Melody Kings
    'Nou, eigenlijk om dezelfde cliché reden als jou,' zei Vince met een lach. 'Maar ik rap ook nog naast het zingen.' Ik grijnsde en bedacht me opeens iets. 'Stukje samen zingen?' vroeg ik met een uitnodigende lach. 'Dat liedje dat je toe net luisterde?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik probeer wel wat, bedankt.]

    Iral ~ Keyboard

    'Veel plezier,' zegt mijn moeder als ze stopt voor de Academy. Na een korte knuffel stap ik uit en loop het trappetje op. Ik open de grote deur en zie al allerlei mensen lopen. Achter een balie staat een meneer. Ik loop er naar toe.
    'Ah, jij bent vast nieuw. Hier is je kamer nummer, ga hier de gang door en dan naar rechts, helemaal doorlopen en dan is naast het eetgebouw het jongensgebouw. Daar moet je zijn.' De man legt het vriendelijk uit, en ik geef hem een beleefd knikje, waarna hij me nog een rooster geeft. Daarna volg ik de route die de man heeft uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:00 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Eliza

    Ik besluit om toch over te gaan op Ballet. Het klinkt misschien saai, maar ik vind het echt nog 1 van de leukste om te doen. Modern kan ook nog maar nu met mijn knie vindt ik het riskant. Alles is riskant maar whatever. Ik switch rap weer van kleding, doe mijn lange blonde haren in een staart en schakel over op oordopjes aangezien andere mensen hier ook nog zijn. Ik stel me op aan de buitenkant en dans naar binnen toe. Op mijn tenen trappel ik langzaam naar het midden en daar barst ik los.

    Adriana Minola

    "Hi, Emma," stelde ze zichzelf voor, en ze stak haar hand naar me uit. Ik nam de hand aan. "Ik ben Adriana," zei ik vrolijk. "Waarvoor ben jij hier?" Vroeg ik vriendelijk.


    Take me to wonderland

    Emma

    "Waarvoor ben jij hier ?" vroeg ze vriendelijk. Een evil lachje speelde zich af in mijn hoofd. Mijn grijns ging totaal gespeeld van mijn gezicht en ik barstte in nepwenen uit, maar het was zo goed dat het echt leek. Even haar reactie peilen. Muhahwah.

    Vince

    'Stukje samen zingen?' vroeg ze met een uitnodigende lach. 'Dat liedje dat je net luisterde?' voegt ze er aan toe. 'Eh, ik vind het goed. Gewoon hier?'


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    Ik keek haar verbaasd aan als ze begon te huilen. "Wat...? Heb ik iets verkeerd gezegd?" Wat heb ik verkeerd gezegd? Ging erdoor mijn hoofd heen. Ik keek Emma nog steeds verbaasd aan.


    Take me to wonderland

    Emma

    Ik schoot in de lach bij haar reactie. "Ooh sorry, dat moet ik gewoon eens proberen, de kunst van het nepwenen !" zei ik vrolijk toen ik de laatste neptranen wegveegde. Ik had nog steeds een idiote grijns op mijn gezicht, maar geloof me, haar gezicht was goud waard.

    Iral ~ Keyboard

    Als ik bij de goeie kamer ben begin ik mijn koffer uit te pakken. Mijn kleren hang ik op in de kast, mijn bed maak ik op.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Taylor Melody Kings
    'Eh, ik vind het goed. Gewoon hier?' Ik keek hem lachend aan. Ik had ergens een nee verwacht. 'Als je het geen probleem vindt om in het openbaar te zingen, dan vind ik het goed.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vince

    'Als je het geen probleem vindt om in het openbaar te zingen, dan vind ik het goed.' zegt ze. 'Ik ben toch op deze school om uiteindelijk openbaar te gaan zingen.' zeg ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Taylor Melody Kings
    'Ik ben toch op deze school om uiteindelijk openbaar te gaan zingen.' Ik kon het niet laten om te lachen. 'That's the spirit,' zei ik met een grote lach. Ik mocht Vince wel. 'Goed,' zei ik. 'Klaar. Op 3. 1, 2, 3.'


    "Ignite, my love. Ignite."