• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    LovingStyles schreef:
    [kan iemand een samenvatting geven?]

    Ik weet niet precies wat er allemaal is gebeurd, maar er staan wat mensen te praten en er is nog verder niets aan de hand, geen opnames of zo.
    Iral gaat in ieder geval een plattegrond halen bij de balie. ^^


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ @diapal wacht ik heb nog een poppetje dan laat ik die daar wel heen gaan a.]

    Levi Jayden Beale
    Met een zucht stap ik uit de bus. Ik heb een hekel aan het openbaar vervoer, vooral als de bussen vertraging hebben. Ik ga me sporttas over me schouder en trek me koffer achter me aan. Als ik de school binnen kom en naar de balie loop zie ik een andere jongen staan. 'He, ik ben Levi,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Melody Kings
    'Er zijn genoeg mensen die in jou fanclub willen,' zei ik. 'En daarbij.' Ik boog naar hem toe en fluisterde heel zacht in zijn oor: 'Ik tel voor meer.' Ik boog weer terug en glimlachte flirterig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Mooizo, heb ik wat te doen. (A)]

    Iral ~ Keyboard

    Ik pak een plattegrond van het rekje. Net als ik hem uitgebreid wil gaan bekijken begroet iemand me. Ik kijk op en zie een jongen staan, ongeveer van mijn leeftijd.
    'Oh, hoi,' zeg ik verlegen. Ik had niet verwacht dat iemand me zomaar zou aanspreken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Nou dat klopt inderdaad wel, jij telt voor heel veel.' fluister ik terug bij haar oor.


    I only miss you when I'm breathing

    Levi Jayden Beale
    'Kan jij misschien zeggen waar het jongensslaapgebouw is?' vraag ik aan de jongen. Ik schat hem op ongeveer de zelfde leeftijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Keyboard

    Ik knik, draai me om en gebaar dat hij mee moet komen. Dan loop ik in de richting van het gebouw en hou mijn pas in, zodat ik naast hem kom lopen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Taylor Melody Kings
    Zijn stem gaf me de rillingen op de goede manier. Ik glimlachte. De menigte had zijn aandacht weer ergens anders op gevestigd en ik keek Vince recht in zijn ogen aan. Ik liet mijn vingers even over zijn wang glijden, toen ik eenmaal besefte waar ik mee bezig was liet ik mijn hand slap langs mijn lijf vallen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Michael
    Ik knik.
    "Indrukwekkend." zeg ik met een grijns.
    Ik trek haar omhoog.
    "Kan je ballet?" vraag ik en ik til haar aan haar middel omhoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Adriana Minola

    Ik keek snel even op mijn horloge. "Maar ik denk dat ik nog eens verder ga kijken in het gebouw," zei ik vrolijk. "Je mag altijd wel meekomen," voegde ik er nog aan toe, en ging het lokaal uit.

    [Nog iemand die wil praten? :p]


    Take me to wonderland

    Vince

    Ik vind het fijn als ze even langs mijn wang strijkt, en vindt het jammer als ze stopt. Ik pak voorzichtig haar hand weer op en plaats die weer op mijn wang.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:58 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Je kan naar Iral en Levi gaan, eventueel?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Levi Jayden Beale
    Ik loop achter de jongen aan, 'dus...waarom ben jij hier?'

    Cassie 'Cas' Jade Mirron
    "Kan je ballet?" vraagt Michael terwijl hij me bij mijn middel omhoog trekt. Ik knik, 'het eerste wat ik heb geleerd was ballet. Het is even geleden dan ik het heb gedaan maar volgens mij kan ik het nog wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diapal schreef:
    [Je kan naar Iral en Levi gaan, eventueel?]


    [Ok, waar zijn ze? :p]


    Take me to wonderland

    Iral ~ Keyboard

    'Ik... speel keyboard,' zeg ik met enige twijfel in mijn stem. Ik had de neiging om te zeggen ''ik ben goed in keyboard spelen'' maar ik ben geen opschepper.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~