• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Wie plaatst de eerste post?


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Abo]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Noa Flora Cardozo
    Opgewekt loop ik de school binnen. Ik had echt niet verwacht dat ik door zou gaan. Mijn auditie ging nou niet echt geweldig. Ik de gang ga ik op een bankje zitten. Lachend kijk ik naar de mensen die langslopen. Sommige zijn echt vreemd.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Mijn vriendinnen Samantha en Olivia waren super blij toen ze hoorden dat ik naar 'The Dutch Stage Academy' mocht, we hadden een groot feest gegeven en ik had er een kater aan over gehouden, maar het was het waard. Nu zit ik in de bus, met mijn felroze koffer. Op weg naar de plek waar ik de komende jaren ga verblijven. Wachtend op de juiste halte waar ik uit moet stappen, luister ik naar Nicki Minaj. Mijn hele Ipod staat vol met haar nummers. Ze is gewoon perfect. Ik zet mijn voeten tegen de stoel voor me en beweeg mijn hoofd mee op de muziek.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Na het lange aandringen van mijn moeder, om me weg te brengen, heb ik het geaccepteerd. Nu zat ik in de auto, op weg naar 'The Dutch Stage Academy'. De plek waar ik mijn droom waar ga maken. Ik heb er echt zin in. Er komt een leuk nummer op de radio en ik zet hem harder. Direct zie ik het gezicht van mijn moeder vertrekken, ze houdt niet van mijn smaak muziek, maar vindt het wel goed dat ik die muziek zelf ook maak. We rijden op de snelweg en ik beweeg mijn hoofd wild met de muziek mee. Ik kan niet wachten totdat ik er ben. Ik heb gehoord dat ze daar een opname studio hebben. En als er nou een goede zangeres is, die in mijn nieuwe track wil zingen.. Ik fantaseer nog even verder, het is toch nog een tijdje tot de eindbestemming.

    Cassie Jade Mirron
    Ik sleep mijn koffers naar mijn kamer terwijl ik muziek luister op mijn iPod en zachtjes mee neurie. Mijn gitaartas bonkt op me rug. Ik doe de deur van mijn kamer open en plof zuchtend op het bed. Omdat ik nog geen zin heb op de koffers uit te pakken loop ik de kamer weer uit om de school te verkennen. Na een tijdje lopen kom zie ik een dansruimte. Ik kijk even om me heen en als ik niemand zie glip ik snel de ruimte in. Mijn ogen vallen op een geluidsinstallatie waar je ook je iPod/Iphone etc. aan kan sluiten. Ik glimlach even en loop er dan naar toe en sluit me iPod er op aan. Als ik op een willekeurig liedje heb geklikt begin ik te dansen.

    [het is me nu pas opgevallen dat er haast alleen maar meisjes zijn -.-]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Melody Kings
    Met mijn trolly achter me aan en mijn weekend tas over mijn schouders liep ik de campus over. Mijn trolly maakte een beetje lawaai op het asfalt. Ik draaide me om nog een keer om en zwaaide naar de zwarte auto die van de parkeerplaats afrijd. Ik kan bijna niet wachten om te beginnen aan mijn dromen. Ik haalde mijn hand door mijn haar en liep de grote deuren van mijn nieuwe school binnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    Met mijn iPhone op zijn luidst, zware koffers in mijn handen, liep ik het gebouw binnen. 'I’ve had enough, I’m not a freak,' zing ik zachtjes mee met mijn iPhone. Ik keek even op het papiertje met mijn kamernummer, en tot mijn opluchting was ik er bijna. Eenmaal in mijn kamer gooide ik mijn koffers op de grond, en bekeek de kamer even. 'Niet slecht,' mompelde ik. Daarna liep ik weer de gang op.


    Take me to wonderland

    Steef de Capri ~ Rappen/zingen

    Ik gooi de deur van de taxi open en kijk over mijn zonnebril naar het gebouw waar ik voor stal. Dit was dus 'The Dutch Stage Academy'.
    Ik stap uit en ik zie dat de chauffeur al de koffer bak open doet en de koffers eruit tilt. Ik sla de ene koffer-tas over mijn schouder en neem de andere mee met wieltjes. Ik loop naar binnen en meteen word ik begroet door een man achter een balie. Vast de conciërge ofzo?
    Ze vraagt mijn naam en ik geef die op, ze geeft me een briefje met mijn kamer nummer en nog een briefje met iets wat lijkt op een rooster. Ik loop verder met de twee koffers en ga naar kamer. Daar gooi ik de twee koffers op een bed en laat ze daar nog even liggen terwijl ik de kamer een beetje rond kijk. Ik besluit om weer naar beneden te gaan en de school te verkennen. Ik kijk een beetje rond en zie al verschillende mensen rond lopen.


    I only miss you when I'm breathing

    Serena Loeff

    Ik stapte de bus uit en keek om me heen. Hier was het dan The Dutch Stage Academy. Ik pakte mijn koffers en ging op weg naar het grote gebouw. Mijn instrumenten waren al in mijn kamer. althans, dat hoopte ik. Ze zeiden dat hun daar voor zouden zorgen. Ik vond het alleen wel jammer dat ik er maar een paar mocht nemen. Ik had gekozen voor me viool, gitaar en keyboard. Het liefst wou ik me drumstel ook meenemen, maar dan zou ik amper plek over houden in mijn kamer. Ik stopte even en haalde de plattegrond uit mijn tas om te kijken waar mijn kamer was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Na een tal van binnen weggetjes, stopt mijn moeder voor een groot gebouw. De Acedemy. Ik stap uit, ontwijk mijn moeder die me een afscheidskus wil geven en loop met mijn koffer en gitaartas naar binnen. Bij de balie vraag ik waar ik heen moet, zo te zien is het gebouw behoorlijk groot en ik heb geen zin om te verdwalen. De vrouw vertelt me dat ik naar de jongensafdeling moet lopen en daar een kamer uit mag kiezen. Ik bedank haar en loop weg, de trap op, naar de plek waar ik moet zijn. De eerste deur aan mijn linkerhand open, loop naar binnen en laat mijn koffer in de hoek vallen. Ik haal direct mijn laptop eruit en sluit de oplader aan, mijn laptop zal ik nog veel nodig hebben. Ik moet mijn nieuwe track voor deze woensdag af hebben, dat heb ik mijn vrienden en fans van Youtube beloofd. Ik werp een blik op mijn koffer en trok een wenkbrauw op. Die ga ik later wel uitpakken. Ik loop de kamer uit en hoor muziek uit een zaal komen. Zachtjes duw ik de deur open en zie een meisje dansen. Ik blijf in de deur opening staan, terwijl ik naar haar vloeiende bewegingen kijk.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:08 ]

    Serena Loeff

    Na een tijdje zoeken had ik mijn kamer uit eindelijk gevonden. Mijn instrumenten lagen er al. Ik keek de kamer rond en merkte het op dat de muren best leuke kleuren hadden. Ik liet mijn koffers op mijn bed vallen en liep naar mijn gitaar. Ik deed de gitaar band om mijn schouders en begon een deuntje te spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael Thomas
    Zuchtend kijk ik naar de school. Toen ik aan mijn ouders vertelde dat ik graag naar een dansacademie wilde bedoelde ik niet een in Nederland. Ik wil naar een grote in New York, niet naar een mengelmoes schooltje. Ik pak mijn sporttas uit de achterbak. Meer heb ik niet nodig. Slenterend loop ik de school binnen richting mijn kamer. Ik kwak mijn tas op mijn bed. Het eerste wat ik ga zoeken is een dansruimte.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie 'Cas' Jade Mirrion
    Als ik een tijdje heb gedanst zie ik een jongen in de deur opening staan. Ik voel dat mijn wangen rood worden en loop snel naar de muziekinstallatie om het geluid uit te zetten. Als ik dat heb gedaan draai ik me weer om naar de jongen, 'Ehmm he, ik ben Cassie maar zeg maar gewoon Cas,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    De bus stopt bij de halte die ik moet hebben en met veel moeite werk ik mijn koffer naar buiten. Ik sta voor een groot gebouw. Mijn hoge pumps tikken op het asfalt als ik naar de ingang loop. Een vrouw die totaal niet goedgekleed is vraagt mijn naam, ik antwoord, krijg een plattegrond en een rooster. Heupwiegend loop ik naar mijn koffer en laat mijn felroze koffer op het bed zakken. Het stinkt ik mijn kamer, dus ik zet een raam open. Rustig laat ik me op het bed zakken en bekijk mijn nagels, eentje is gebroken. Dan maar een nepnagel. Ik moet er altijd mooi bijlopen, het kan niet anders.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik blijf kijken en zie dat haar wangen rood worden, met een snelle pas loopt ze naar de radio en zet hem uit. Daarna draait ze zich om en kijkt naar me. "Ehmm he, ik ben Cassie, maar zeg maar gewoon Cas." Ik glimlach vriendelijk. "Ik ben Sebastiaan, noem mij maar 'Bas." Stel ik mezelf voor. "Je kan echt ongelofelijk goed dansen." Complimenteer ik.