• Oké, ik heb 2 beste vriendinnen, laten we ze E. en A. noemen. Het probleem is dat ik A. een relatie heeft (E. niet) en ik haar dus bijna nooit zie. Nu stuurde E. me laatst dat het heel slecht gaat tussen A. en haar vriendje, en dat ze constant "smoesjes" verzint om niet met hem te moeten af spreken. Daarmee had E. me dus gevraagd als ik niet eens met A. wou gaan praten aangezien ik meer ervaring heb in relaties en zo. Wat blijkt nu dat ik het verhaal van de 2 kanten heb gehoord, is dat E. eigenlijk zegt dat A. smoesjes verzint tegen haar vriendje. Dus als A. bijvoorbeeld zegt "ik kan niet komen want ik moet huiswerk maken" dan zegt E. tegen haar vriendje "het is niet waar, ze zou nooit zo laat nog aan haar huiswerk beginnen". Ik heb dat dus gezegd tegen E. dat ze eens moet stoppen met zich te bemoeien met A. d'r relatie en dat haar vriendje haar eens wat meer zou moeten vertrouwen.
    Resultaat: E. is dat gaan terug zeggen tegen haar vriendje, waarop hij het is gaan terug zeggen tegen A.
    Nu heb ik dus 3 mensen die kwaad op me zijn, en dat alleen maar omdat ZIJ mijn hulp hebben gevraagd. Ik doe iets wat ik eigenlijk niet moet doen, want ik had evengoed kunnen zeggen 'los het zelf maar op' (dat had ik inderdaad beter gedaan, maar daar heb je vrienden voor hé.). Dus ja, ik heb geen idee hoe het gaat aflopen :').
    Wat zouden jullie gedaan hebben in mijn plaats?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hen helpen mezelf kennende, zo'n naïef wrak dat ik ben


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bitchslap dat E.-bitch...
    wss is ze OF jaloers op A omdat A wel een vriendje heeft, OF E heeft een crush op het vriendje van A en wil de relatie kapot maken. Beide dingen geven redenen om haar een goede high five te geven...in haar gezicht...met een stoel...gemaakt van staal :Y)

    Wat had ik gedaan....ik had mijn moeder geraadpleegd...misschien idd E op haar gedrag aangesproken en eventueel een klein woordje met dat vriendje gehouden...wss zelfs A ingelicht wat E allemaal over haar zegt...
    maar ik denk eerder dat ik idd een "los het zelf maar op" had gezegd en mij er niet mee had gemoeid...maar ik zit niet in die situatie, dus ik zou het niet weten...

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 22:10 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil altijd iedereen helpen, dus had ik hetzelfde gedaan als jij, ongeveer. Na E's verhaal naar A gaan om te vragen of dit klopt, en als A een ander verhaal geeft dan E, E hierop aanspreken en A waarschuwen dat E andere dingen over haar zegt. Met vriendjelief zelf had ik waarschijnlijk niet gepraat.

    Verder klinkt E hier inderdaad een beetje, eh... Apart? Waarom zou ze zeggen dat A smoesjes verzint als dit niet waar is? Ik zou dat nog eens aan E gaan vragen, denk ik.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Zeggen dat ze zich allen dom gedragen en dat E uit A's relatie moet blijven.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zeggen dat ze zich met d'r eigen kippen moet bemoeien (E) en dat ze er over moet praten met A en haar vriendje. Dat zou ik waarschijnlijk hebben gedaan.


    Physics is awesome

    Ik zie niet echt in wat jij fout hebt gedaan, eerlijk gezegd :') Dat die E. en dat vriendje boos zijn, oké, maar die A.? Waarom dat dan :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    Ik zie niet echt in wat jij fout hebt gedaan, eerlijk gezegd :') Dat die E. en dat vriendje boos zijn, oké, maar die A.? Waarom dat dan :')


    26 - 02 - '16