• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Taylor Melody Kings
    De school was echt waanzinnig. Het leek wel een droom die uit kwam. Wacht, het was een droom die uit kwam. Ik keek glimlachend om me heen. Dat een school er zo geweldig uit kon zien. Zonder te kijken waar ik liep botste ik kei hard tegen iemand op. 'Sorry,' zei ik snel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sierra

    "VERDOMME !" riep ik boos uit. "Opnieuw". Ik nam de afstandbediening van de boxen voor mijn iPod en drukte op een knopje zodat het opnieuw begon te spelen. Ik ging weer staan en draaide mijn 1e pirouette. Zo ging ik door de zaal tot ik de Jeté moest doen. Met korte woorden, je benen spreiden in de lucht, je hebt het wel al gezien. Thuis kan ik het perfect, maar de vloer is hier anders. Gladder zeg maar. Ik slier weer uit en ga op de grond zitten. "Ik hoor hier niet thuis" mompel ik zachtjes.

    Serena Loeff

    Ik liep wat rond en las de deuren. Mijn ogen vielen op de deur waar op stond audio. 'Hmm,' zei ik. ik duwde de deur zachtjes en liep naar binnen. Ik zag een microfoon en andere dingen te staan om op te nemen. Ik draaide me om en liep de ruimte weer uit. Ik wou niet opnemen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince de Capri

    Ik loop langzaam weer naar de ingang van het grote gebouw terwijl ik met een koptelefoon op mijn iPhone zit te spelen. Ik let even niet goed op en er botst iemand tegen mij op. 'sorry,'zegt het meisje snel. 'Oh maakt niks uit hoor.' Zeg ik snel terug, 'Ik was ook niet helemaal aan het opletten.'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:33 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    Ik kijk het meisje dat naast mij danst vreemd aan.
    "Jij hoort hier niet thuis?" vraag ik lachend
    "Ik kan dat niet hoor en ik ken maar weinig meisjes die dansen zoals jij."
    Ik lach naar haar en trek haar omhoog.
    "Hup, dansen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wil iemand me ff helpen met inspringen xd. Waar is iedereen bijvoorbeeld?]
    Hailey Jane Nights
    Met mijn twee koffers achter me aan loop ik het gebouw binnen. Ik was één van de latere leerlingen die de school in kwam. Dat was niet zo gek, ik woonde namelijk helemaal aan de andere kant van Nederland. Maar toch was ik nog ruim op tijd. Ik keek om me heen, de school was echt groot. Ik pakte een papiertje uit mijn koffer waar mijn kamernummer op stond en de plattegrond. Ik moest de trap op, en dan naar rechts. Wanneer ik die route gelopen had, kwam ik bij mijn kamer uit. Ik liep naar binnen en gooide mijn koffers op het bed. Hier kon ik wel aan wennen. Ik vond het echt geweldig om hier te zijn. Ook was ik heel verbaast om hier te zijn, mijn auditie was namelijk bagger gegaan. Maar toch was ik hier. En ik zou nergens anders willen zijn.

    Eliza -daarnet die Sierra klopte niet xp-

    Ik kijk vreemd naar een jongen die me omhoogtrekt. "Ik hoor hier ook niet thuis" zeg ik als ik weer op hetzelfde knopje druk. Ik ga weer staan en keek zenuwachtig in mijn spiegelbeeld. Jap, in het bijzijn van mensen wil ik het zeker perfect doen.

    Taylor Melody Kings
    'Oh maakt niks uit hoor,' zei de jongen waar ik tegen opbotste snel. 'Ik was ook helemaal niet aan het opletten.' Ik glimlachte naar de jongen voelde me nog steeds schuldig. Toen hoorde ik heel zacht het liedje dat hij aan het luisteren was. 'Oh my gods, dat nummer is awesome!' riep ik uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    Ik liep een beetje verdwaald door de school. Ik was hier nog nooit eerder geweest, en wist dus niet waar de lokalen enzo waren. Ik zag een aantal nieuwe mensen de school binnenkomen, en glimlachte naar een paar. Ik zuchtte even verveeld en begon weer te zingen. "'Cause lovers dance when they're feeling in love,"


    Take me to wonderland

    Michael
    Het meisje begint weer te dansen. Lachend kijk ik naar haar. Zo slecht is ze nog niet. Ik pak mijn blocknote en maak wat aantekeningen voor een nieuwe choreografie die ik wil doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Michael pakt aan notieblok en maakt wat aantekeningen. Nieuwschierig loop ik naar hem toe, 'wat schrijf je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    'Natuurlijk !' roep ik opeens uit. Ik loop naar mijn boxen en zoek een ander nummer. De choreo trok op niets en laat staan dat het nummer goed was. Ik zocht een ander liedje, pastte de choreo een klein beetje aan en danste opnieuw.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik merk dat ze haar ogen niet van de dansende jongen af kan houden. "Welke instrumeten speel je?" Vroeg ze, terwijl ze blijft kijken. "Drum, gitaar en piano." Antwoord ik kort. "Maar, ik moet gaan. Ik zie je nog wel. Doegh." Groet ik en open de deur achter me. Langzaam maak ik aanstalten om weg te lopen.


    Coast schreef:
    [Wil iemand me ff helpen met inspringen xd. Waar is iedereen bijvoorbeeld?]


    [@Coast: Mijn poppetje Abigail zit in haar kamer. Je kan langskomen, alleen is ze een bitch. (;]

    Michael
    Ik kijk het meisje dat vraagt wat ik aan het doen ben lachend aan.
    "Een choreo," zeg ik.
    "Wil je het zien?"
    Ik leg het blocknote neer en begin te dansen. Dit keer geen modern zoals altijd maar een hiphop.
    "Het is nog niet perfect," zeg ik als ik klaar ben.
    "Maar wel een beginnetje."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    SomeMusic schreef:
    [@Coast: Mijn poppetje Abigail zit in haar kamer. Je kan langskomen, alleen is ze een bitch. (;]

    [Haha oke dankje :3]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:46 ]