• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    Het meisje stelt zich voor als Adriana. Dan draait een andere jongen zich om, 'Heey'. 'He,' glimlach ik, 'ik ben Cassie maar noem me maar gewoon Cas,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    'ik ben Cassie maar noem me maar gewoon Cas,' ik keek weer op van het keyboard toen ze zich voorstelde aan Vince. [Was toch aan Vince? x'D] "Waat doe jij? Zingen, dansen, instrument...?"


    Take me to wonderland

    [yup a.]
    Cassie
    "Waat doe jij? Zingen, dansen, instrument...?" vraagt Adriana. 'Dansen, zingen en instrument,' grinnik ik, 'en jij bent hier ook voor instrument?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    "Ik zing," lach ik. "Maar deze lieve gast is zo vriendelijk om mij ook keyboard te leren," glimlachte ik.


    Take me to wonderland

    Vince

    'Ik ben Vince,' stel ik me voor. 'En ik ben hier om te gaan zingen.' voeg ik er nog snel aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik glimlach als ik hoor dat ze hier allebei zijn voor zingen. 'Zing eens wat,' zeg ik tegen de twee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even reactie zodat hij in mijn topics staat]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Adriana Minola

    'Zing eens wat,' Ik dacht even na op zoek naar een liedje. Ik haal snel mijn iphone uit mijn broekzak en zoek het instrumentale nummer waarop ik wou gaan zingen. Na enkele seconde begon ik te zingen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'je hebt een mooie stem,' complimenteer ik Adriana. Dan kijk ik naar Vince, 'jou beurt om te zingen,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ja, je kan echt goed zingen.' zeg ik tegen Adriana. Even zoek ik de instrumental van The A Team van Ed Sheerans, nadat ik hem heb gevonden op youtube zet ik hem op en begin te zingen.


    [Ik wil ik wel een link geven, maar iPad youtube links kunnen jullie niet openen op gewonen computers/ laptops -_-]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:04 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    'je hebt een mooie stem,' zei Cassie complimenterend. 'Ja, je kan echt goed zingen.' zei ook Vince. "Dankje," en een lichte blos verschijnt op mijn gezicht. 'jou beurt om te zingen,' lachte Cassie tegen Vince. "Ja, nu jij," zei ik glimlachend. Als hij stopt met zingen, kijk ik hem even aan. "Je hebt een prachtige stem," zei ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kijk ook Vince glimlachend aan als hij klaar is. 'Jij hebt ook al zo'n supermooie stem,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    Ik kijk nu naar Cassie. "Nu jij," glimlach ik, en kijk haar nieuwsgierig aan.


    Take me to wonderland

    Vince

    Ik grinnik een beetje, 'Zo goed was het ook weer niet, toch?' vraag ik aan ze.


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte Minola

    'Zo goed was het ook weer niet, toch?' Mijn mond zakte open. "Uhm, jawel, like wow." glimlachte ik. "Je stem is supergoed,"


    Take me to wonderland