• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Taylor Melody Kings
    Ik vond het fantastisch. Natuurlijk had ik door dat mensen naar ons keken maar dat maakte me niet uit. Dit ging om de lol.
    We're gonna give it a JUMPSTART
    4,3,2,1 GO.!
    What's up, when we get it going
    No way we're gonna stop.
    And all you need is a SPARK,SPARK
    If it's all that you got!
    GOT,GOT,GOT,GOT.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vince

    Ik zie meerdere mensen naar ons kijken maar trek me er niet zo veel van aan, of dat probeer ik.
    'We're gonna give it a JUMPSTART
    4,3,2,1 GO
    What's up ? We're gonna dance until our L-L-LEGS
    Go into shock !
    Like an adrenaline SHOT, SHOT going straight to the HEART HEART.
    Heart,heart,heart,heart.
    WE'RE GONNA GIVE IT A JUMP !
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    Whoa,Oh,Eh,Oh
    HEY !
    We're gonna give it a jump!'


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    "Dankje," zei ze, waarna ze haar broek op trok.Ik keek haar even aan, maar schink er geen aandacht aan. Ik keek even de ruimte rond. "Het is hier echt awesome," zei ik met ene glimlach. "Spijtig dat ik hier niet zo vaak zal zijn," voegde ik er nog aan toe.


    Take me to wonderland

    Taylor Melody Kings
    Ik lachte naar Vince terwijl ik het laatste couplet zong.
    'Can you feel the electricity in the air;
    Anytime, Anyplace, it will always be there.
    When your heart stops baby,
    Heart stops baby
    YEAH !.' Ik wachtte even en zong toen samen met Vince het laatste refrein.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Ja inderdaad spijtig, ik ben hier waarschijnlijk de enige die kan acteren" zei ik lachend. "Doe me een lol en zeg het tegen niemand, kunnen we nog eens lachen" zei ik er met een grote grijns achter. Mijn broek zakte een stukje af zodat de woorden zichtbaar werden alleen voelde ik het niet.

    Vince

    Het laatste refrein zongen we samen, ik glimlach naar haar terwijl we zingen. Als het nummer voorbij is glimlach ik nog steeds, 'Je kan goed zingen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Als het meisje in haar eigen wereldje zit besluit ik om maar weer naar de danszaal te gaan. Tegen iedereen die ik tegenkomt zeg ik hee en mijn naam. Beleefd en de mensen kennen me dan al. Leuk. In de zaal aangekomen die ik mijn sneakers aan in plaats van Pumps en dans gewoon wat.

    [i'm out, Adriana mag gerust mijn personage bespelen hoor, je kan iets zeggen over de tattoo maar verzin nog geen reden okay, thanx]

    Sunsparkle schreef:
    [i'm out, Adriana mag gerust mijn personage bespelen hoor, je kan iets zeggen over de tattoo maar verzin nog geen reden okay, thanx]


    [Ok, dankje. :p]


    Take me to wonderland

    [kan iemand een samenvatting geven?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Melody Kings
    Ik negeerde het applaus van de andere leerlingen en glimlachte naar Vince.
    'Bedankt. Jij ook.' Ik haalde weer even mijn hand door mijn haar maar bleef hem nog heel even aan kijken. Daarna liet ik mijn blik door de leerlingen menigte glijden. 'En volgens mij ben ik niet de enigste die dat vindt.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vince

    Ik kijk om ons heen en zie een hele groep leerlingen toe kijken, 'Wat zullen ze dan van jouw stem wel niet vinden?' vraag ik een beetje flirterig.


    I only miss you when I'm breathing

    Taylor Melody Kings
    'Wat zullen ze dan van jouw stem wel niet vinden?' vroeg Vince. Ik glimlachte. 'I don't know,' zei ik zacht en lichte geamuseerd. 'Zou ik een fanclub voor je op richten? Dan word ik je grootste fan,' grapte ik met een kleine verleidelijke glimlach.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vince

    'Een eenpersoons fanclub is toch niks? Wie zou er nou fan van mij willen worden? Maar in tegenstelling tot mij zouden vast veel mensen in een fanclub voor jou gaan.' zeg ik nog steeds wat flirterig ingaand op haar lach.


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    "Het is voor me tattoo," Zei Emma toen ze me even zag staan kijken. Ze liet de tattoo aan me zien, en ik keek er verwonderend naar. "Hij is mooi," zei ik glimlachend. "Ik heb er geen, ook al wou ik er wel eentje," zuchtte ik.


    Take me to wonderland