• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Adriana Minola

    Samen liepen we richting de oefenruimte. Nog steeds zag ik een aantale mensen zacht zingen. Ik opende de deur van de oefenruimte en ging naar binnen.


    Take me to wonderland

    [Dankje LovingStyles. :-)]

    Iral ~ Keyboard

    In de oefenruimte staan allerlei instrumenten die door iedereen gebruikt mogen worden om te oefenen. Ik zoek naar een keyboard, en uiteindelijk vind ik er een op een tafeltje. Ik loop er naar toe en wenk Adriana.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma

    Als ik voetstappen hoor stop ik meteen met het gitaarspelen, zet mijn onschuldige face op en loop naar buiten. "Ik verdwaal echt overal" mompel ik tegen Adriana en Iral. Ik glimlach en loop verder.


    [Waar is Taylor ? ^^]

    [Taylor is nu bij het Mode Atelier. Maar ik kan er wel ergens anders heen laten gaan. Ze is toch koos.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Hoe kan Taylor een player zijn, het is tog een meisje ? Of heb ik het gesprekje verkeerd verstaan ? C:]

    Eliza

    Ik zuchtte en liet me op 1 van de stoelen in de eetzaal zakken. "1 championnetje, tralalalala," zachtjes begon ik het championnenlied te zingen om de tijd de doden.

    Adriana Minola

    Wanneer Iral me wenkt, loop ik naar hem toe. Ik bekijk het mooie keyboard, en met mijn vingers glij ik zachtjes over het instrument.


    Take me to wonderland

    Sunsparkle schreef:
    [Hoe kan Taylor een player zijn, het is tog een meisje ? Of heb ik het gesprekje verkeerd verstaan ? C:]

    [Haha nee. Vince is een player.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Dat vindt ie vast niet leuk om te horen :P]

    Vince

    Ik loop maar achter ze aan en blijf van een klein afstandje kijken hoe die jongen het zou aanpakken.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:57 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alvast het nieuwe topic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Vince vroeg er zelf om. Met twee meisje flirten op een dag]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma


    Vlug loop ik Vince voorbij. Dan pas heb ik door dat mijn broek wat was afgezakt zodat de woorden zichtbaar waren. "Shit" mompelde ik zachtjes. Vlug trok ik mijn broek een beetje op en liep een kamer in. "Oh hallo, ik ben Emma !" zei ik tegen een meisje die in een groot lokaal stond met allemaal stofjes en paspoppen en al die dingen.

    [Welke woorden? xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Taylor Melody Kings
    'Oh hallo, ik ben Emma!' Ik draaide me om van mijn jurk dat ik aan het tekenen was en zag een meisje staan. Ik glimlachte, het laatste uur was hier nog niemand geweest. 'Ik ben Taylor,' stelde ik me eigen voor. Ik glimlachte vriendelijk naar haar.


    Door al dit talent is dit topic gesloten

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."