• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Plattegrond •

Normaal formaat.

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.

• Roddelbladen •

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

[Wie heeft er zin om een gezellig gesprekje te houden met Taylor?]

"Ignite, my love. Ignite."

Eliza

Ik liep het huis binnen. Groot wel. Mijn eerste blik viel op een plattegrond. Nou 2 danszalen. Cool. Ik liep met al mijn koffers naar de balie en zette ze daar neer. Vervolgens nam ik de tas waar alle dansspullen inzaten. Ik liep door naar de danszaal waar geen muziek uit klonk. Eerst deed ik mijn balletpakje aan en vervolgens mijn Pointes. Ik zocht een nummer en ging klaarstaan. Ik wil zeggen dat het lang geleden is maar de reis was maar een uurtje dusja.

LordSarita schreef:
    [Wie heeft er zin om een gezellig gesprekje te houden met Taylor?]
    [Ik wel, heb toch niks te doen ;p]

I only miss you when I'm breathing

Emma

Met een grote grijns loop ik het gebouw binnen. Acteren. Eindelijk. Ik was al zolang bezig met toneel en geloof me, mensen trappen rap in mijn acteerkunsten. Grappig eigenlijk. Ik drop mijn koffers naast een ander stapeltje koffers en loop een ruimte in. Keuken. Perfect.

Cassie 'Cas' Jade Mirron
    "Ik ben Sebastiaan, noem mij maar 'Bas. Je kan echt ongelofelijk goed dansen.' Ik glimlach even naar Bas. 'Dankje maarre dat valt wel mee, en waarvoor ben jij hier?' vraag ik nieuwschierig.' Je danst mooi." zegt een andere jongen dan. 'Dankje,' zeg ik weer. "Ben je hier al lang?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, 'nee ben pas net aangekomen'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Spyclon schreef:
    (...)[Ik wel, heb toch niks te doen ;p]

[Oké. Ze is nu bij de ingang. Misschien kunnen we ze tegen elkaar op laten botsen?]

Serena Loeff

Ik glimlachte toen ik paar noten had gedaan. Het maakte mij blij. Ik keek naar mijn viool en keyboard. 'Hmm, eerst dingen ontdekken,' zei ik in mijn eigen. Ik legde mijn gitaar weer weg. Ik pakte de plattegrond en vouwde hem op. Ik stopte hem in mijn broek zak en liep mijn kamer uit. Ergens had ik zin in zingen. Wat zou er hier allemaal zijn?

[Ok, vraag ;d wat voor studio's en al zijn dr allemaal?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

LordSarita schreef:
    (...)

[Oké. Ze is nu bij de ingang. Misschien kunnen we ze tegen elkaar op laten botsen?]
    [Ok, ik vind het goed.]

Spyclon schreef:
    (...) [Ok, ik vind het goed.]

[oké. Typ jij eerst of ik?]

[Okee waar kan ik inspringen? :3]

Michael Thomas

Ik knik en begin te strechen. Dan pak ik mijn muziek en zoek ik een goed nummer op. Al snel vind ik een swingend nummer. Stil staan kan haast niet. Met de oortjes in mijn oren begin ik vloeiende bewegingen te maken.

Noa
    Ik loop naar mijn kamer en gooi er mijn spullen neer. Vandaag zullen we nog niet zo veel gaan doen dus ik besluit maar wat rond te kijken. Mijn aandacht wordt meteen getrokken naar een lokaal waar veel geluid uit komt. Ik loop naar binnen. Van een afstandje sta ik naar de dansende mensen te kijken.

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:26 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

LordSarita schreef:
    (...)

[oké. Typ jij eerst of ik?]
    [Ik heb al wat getypt maar doe wel dat ik nu naar de ingang ga terwijl ik op mijn iPhone kijk ofzo xd]

Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze glimlacht naar me. "Dankje, maar dat valt wel mee." Ik grinnikte. "En waarvoor ben jij hier?" Vraagt ze nieuwsgierig. "Ik bespeel verschillende instrumenten en maak ook mijn eigen nummers, met de instrumenten, maar ook met de laptop. Van die dance-nummers." Zeg ik en leun tegen de deurpost. Ik kijk eens goed naar Cassie, ze heeft een mooi figuur en leuke haren, maar toen ik hoorde dat ik naar deze school mocht, heb ik me als eerste voorgenomen om niet direct achter de meiden aan te gaan, maar te werken aan mijn toekomst. Daarom ben ik hier.

Cassie 'Cas' Jade Mirron
    Ik kijk naar de jongen die begint te dansen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij kan het echt heel goed. "Ik bespeel verschillende instrumenten en maak ook mijn eigen nummers, met de instrumenten, maar ook met de laptop. Van die dance-nummers." zegt Bas dan. Met moeite maak ik me ogen los van de dansende jongen en kijk naar Bas, 'welke instrumenten speel je?'

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:29 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Zal ik even een plattegrond maken? Dat is wel zo handig.. (:]