• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Emma

    Ik liep een zaal voorbij en ging terug achteruit. "Yes !" riep ik vrolijk. Ik deed mijn schuine pony even naar achter met mijn hand en duwde toen de deur open. Ik kwam uit op een geweldig groot podium. Ik deed wat articulatie oefeningen, wat oefeningen zodat ik luid klonk en emotie oefeningen. Ik kan op commando wenen, lang op geoefend hoor, maar ik ben er trots op.

    Cassie
    Michael vraagt op een quasi geintresseerde toon terug hoe lang ik al dans. Ik besluit toch maar antwoord te geven, 'ik dans sinds me 10e dus dat is 6 jaar, ik zat eerst op ballet maar dat vond ik saai worden dus ging ik voor modern en tussendoor heb ik nog andere stijlen gedaan'.

    [Fuck, moet trainen -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik kwam neer op mijn voeten en zakte door mijn knie. Een pijnlijke schreeuw verliet mijn mond en vlug veegde ik de 3 tranen die over mijn wangen liepen af. Niet nu, niet hier.

    Emma

    Ik trok mijn broek wat naar omhoog zodat ze de woorden die op mijn lichaam gegraveerd waren niet zouden zien. Het waren er maar 3 maar het betekende veel voor me. Evenveel zoals het sterretje op mijn voet.

    Adriana Minola

    Ik stopte met zingen, en zuchtte verveeld. Niemand te zien waar ik echt mee kan praten. "Ik heb een plattegrond nodig," mompel ik zachtjes. Ik liep terug richting mijn kamer. Als ik daar ben, kieper ik mijn tas om, op zoek naar het plattegrond. Ik zachte juichkreet verliet mijn mond toen ik het opgevouwen papiertje vond. Snel liep ik weer mijn kamer uit.

    [Iemand die met Adriana wil praten? :p]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:15 ]


    Take me to wonderland

    [Jaa ik, nou ik heb er 2 maar die maar het meisje die in de toneelruimte is xp]

    Emma

    Ik schaamde me eigenlijk niet voor de 2 kleine tattoo's, ik maakte van alles dat écht een betekenis voor me had een tattoo. Ik had ook gepland om een solsleutel op mijn pols te laten zetten, als laatste dan. Ja ik deed ook musicals en ik kon redelijk zingen maar dat is niet het enige. Mijn moeder is dol op zingen, net als de rest van mijn familie en familie betekent echt veel voor me dus het weerspiegeld mijn familie. Nou zo groot wordt het niet hoor, amper 3 centimeter. Het sterretje op mijn voet is 1 cm en de woorden zijn naast elkaar juist 3.5 cm volgens mij, dus echt groot kan je het niet noemen.

    Taylor Melody Kings
    'Mooie naam,' zei Vince. Ik voelde me blozen. 'Dankje,' mompelde ik zacht. Ik kan echt niet met complimenten om gaan. Ik staarde even naar de grond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sunsparkle schreef:
    [Jaa ik, nou ik heb er 2 maar die maar het meisje die in de toneelruimte is xp]


    [oki, dan laat ik Adriana naar de toneelruimte komen. :p]

    Adriana Minola

    Ik wandelde door de gangen met mijn ogen op het papiertje gericht met de lokalen. Ik besloot om willekeurig te stoppen, en kijken waar ik uitkwam. Ik stopte abrupt, en keek van mijn plattegrond op naar de deur op. 'Toneel en Filmset' stond er op de deur. Ik opende hem zachtjes, en stak mijn hoofd om de deur. "Is hier iemand?"


    Take me to wonderland

    Vince

    Ze bloost even. 'Dankje,' mompelt ze zacht.
    'Waarom ben je hier eigenlijk, op deze school?' vraag ik om van onderwerp te veranderen als ik merk dat ze wat ongemakkelijk wordt.


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    "Jap, ik ben er" zei ik toen ik iemand hoorde roepen. Ik ging weer staan en wachtte dat er het meisje bij mij kwam.

    Taylor Melody Kings
    'Waarom ben je hier eigenlijk, op deze school?' Ik was blij dat Vince van onderwerp veranderde.
    'Het klinkt heel cliché maar door mijn zang,' zei ik. 'Jij?' Mijn stem klonk nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eliza

    Ik probeer recht te staan maar wankel. Hinkend liep ik naar mijn tas en haalde er vlug een stevig steunverband uit. Een brees hielp alleen tijdens dansen, steunverbanden was meer een soort plakband. Ik gooide mijn rechterbeen op tafel en begon mijn knie te binden.

    Vince de Capri ~ Zingen/Rappen

    'Het klinkt heel cliché maar door mijn zang,' zei ze. 'Jij?' Haar stem klonk nieuwsgieriger. 'Nou, eigenlijk om dezelfde cliché reden als jou.' zeg ik met een lach. 'Maar ik rap ook nog naast het zingen.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    "Jap, ik ben er" hoorde ik iemand zeggen. Ik ging verder de kamer in, en sloot de deur. "Hi," zei ik vrolijk tegen het meisje, en ging naar haar toe.


    Take me to wonderland