• hoi. ik moet aan het einde van dit jaar een enorm grote presentatie houden met een vriendin van mij.
    we zijn er echt al heel het jaar mee bezig, maar nu moeten we dus nog leuke dingen verzinnen om bij de presentatie te doen. anders vinden de leraren dat het te saai word -__-''
    maar we kunnen niets verzinnen. dus ik dacht ik vraag het de people op Quizlet. :3
    De presentatie gaat over de bezuinigingen in het verzorginshuis.

    iemand ideeen?(krul)


    voor de Moderators... ik weet niet of het hier goed staat. volgends mij wel.. en zo niet dat sorry en zou het dan verplaatst mogen worden^-^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    niemand ? (TT.TT)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Doe er een gefilmd intervieuw bij met mensen in het verzorgingstehuis en stel ze vragen met wat ze ervan vinden of ze andere oplossingen zien, etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    Doe er een gefilmd intervieuw bij met mensen in het verzorgingstehuis en stel ze vragen met wat ze ervan vinden of ze andere oplossingen zien, etc.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je moet het met je klas doen toch?
    Maak een spelletje of een quiz. Dat ze allemaal dingen kunnen 'winnen' waarop een verzorgingshuis bezuinigd of dingen zoals een rollator, wandelstok, krulspelden of een nepgebit. Wie de meeste dingen heeft verzameld, wint?

    Of bedoel je niet iets interactief met de klas, maar gewoon iets zoals een filmpje, toneelstukje of sketches binnendoor?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geef iedereen zo'n fake kunstgebitje.


    Firm believer of all that is magic

    Dat intervieuw en een spelletje waar ze iets mee kunnen winnen, klinken best leuk! (:

    Wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld zelf een filmpje maken, van jou en je vriendin (misschien nog andere als je meerdere mensen nodig hebt) Dat heb ik met mijn groepje gedaan. We hadden het over drugsgebruik, toen hebben we één filmpje gemaakt waarin jongeren drugs hadden gebruikt, en het andere filmpje was dezelfde situatie, maar dan zonder drugs. Was best leuk al zeg ik het zelf (:

    Anywayz,, succes! (:


    Inspiration can hit you any time

    we hebben al een interview.. en het hoefd niet voor de klas maar voor een paar leraren en je mentor enzo.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Maar dat is ook gewoon een fucked up saai onderwerp D:.
    Ik weet niet of je nog van onderwerp van switchen, maar je maakt het jezelf al stukken makkelijker als je een interessanter iets neemt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Maar dat is ook gewoon een fucked up saai onderwerp D:.
    Ik weet niet of je nog van onderwerp van switchen, maar je maakt het jezelf al stukken makkelijker als je een interessanter iets neemt.


    nee we kunnen niet meer veranderen van onderwerp... en we hebben het onderwerp gekregen en we hebben het niet zelf uitgekozen


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James