• Goed ik heb mijn zwangerschap gefaket.
    en dat was ook alles wat ik ooit gelogen heb.
    nu zijn de mods blij

    Ok.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *pakt rol weer*

    *kucht* T-T

    Btw: je hebt over meer dingen gelogen. En dat weten meer mensen hier.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dacht je dat we dat niet wisten? :')


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    het is heel fijn dat je dat toegeeft, en ik hoop ook dat doordat je wat eerlijker bent, mensen wat aardiger gaan zijn. ik heb in ieder geval geen probleem met jou als persoon, alleen soms worden je topics een beetje vervelend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wtf


    I was an angel living in the garden of evil


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is wel iets groots dat je hebt gefaket lol. Geen enkele spijt ervan dat je erover loog?


    SLOAN.

    ach.. nu kan je opnieuw beginnen(Y)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:20 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik hoop echt dat jij zo een spijt heb over die leugen. Want heel veel mensen kunnen geen kinderen krijgen. Of er gaan kindjes dood als ze net geboren zijn. En jij durft dat te faken? Voel jij je goed?


    Some angels have no wings.

    Dumbledore schreef:
    Ok.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Leuk dat het uit eigen initiatief komt (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Frigga schreef:


    Shoganai i ne~

    Contostavlos schreef:
    het is heel fijn dat je dat toegeeft, en ik hoop ook dat doordat je wat eerlijker bent, mensen wat aardiger gaan zijn. ik heb in ieder geval geen probleem met jou als persoon, alleen soms worden je topics een beetje vervelend.


    Deep inside, I've never felt alive

    Er was toch nog iets?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is een verrassing! Maar eh, ik vraag me af waarom je hem gefaked hebt dan? Wat wilde je bereiken? (: