• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kus het ijs nu toch maar weg. 'Je bent vresekijk weet je dat.' Ik giechel en haal een vinger langs mijn wang om het ijs van mijn vinger af te likken.

    Atreyu

    "En hoe wil je dit goedmaken?" vraagt ze zacht terwijl ze wat dichter kruipt.
    Met een brutaal lachje neem ik haar hand vast en breng die naar mijn kruis.
    Ik druk mijn lippen ietwat ruwer op die van haar. Zachtjes zuig ik op haar onderlip en bijt er een keertje in.
    "Dit zou je wel op ideeën moeten brengen," fluister ik tegen haar lippen aan.

    Irial

    "Je bent vreselijk, weet je dat," giechelt ze.
    Met blinkende ogen kijk ik toe hoe ze het ijs van haar wang afhaalt om haar vinger af te likken.
    "Je houdt ervan, dat kun je niet ontkennen," fluister ik opnieuw in haar oor. Ik zet mijn lippen in haar hals en kus haar zachtjes. "En het is donker, niemand ziet ons," voeg ik er met een grijns aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes en knijp zachtjes in zijn kruis, niet te hard uiteraard. Ik duw mijn lichaam wat tegen het zijne aan.
    "Ik heb nog steeds geen ondergoed aan," zeg ik zwoel tegen zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Dan nog Irial het gaat om het idee.' Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Zijn lippen strelen mijn nek ik lach. Zacht kus ik zijn lippen. De film intereseerde me nu al helemaal niet meer.

    Atreyu

    Ik zucht wanneer ze in mijn kruis nijpt.
    "Ik heb nog steeds geen ondergoed aan," zegt ze sexy.
    En ik had je bijna in de kou achter gelaten, eikel die ik ben.
    "Hint begrepen hoor," fluister ik terwijl ik mijn lippen in haar hals zet. Ik laat mijn hand onder haar jurkje glijden en streel plagend tussen haar benen zonder dat ene plekje aan te raken.

    Irial

    "Dan nog Irial het gaat om het idee," zegt ze.
    Abrupt haal ik mijn lippen uit haar hals om ze op de mijne te voelen. Ik breek de kus af en haal mijn hand van haar been.
    "Oké," zucht ik. "Iri is al braaf."
    Bij wijze van demonstratie ga ik op mijn handen zitten en geef haar heel netjes een kusje op de wang om dan naar het scherm te kijken. Ik probeer niet te lachen maar slaag er slechts gedeeltelijk in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hint begrepen hoor," fluistert hij tegen mijn hals aan.
    Ik grinnik zachtjes en tegen mijn zin draai ik me half om en zet me recht. Met mijn vingers kam ik mijn haar over een schouder en kijk hem aan.
    "Wil je even de rits losdoen?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots gaat ze rechtop zitten en draait ze zich om. Ze kijkt me over haar schouder aan en kamt haar haren weg.
    "Wil je even de rits los doen?" vraagt ze dan.
    Terwijl ik mijn lippen in haar hals zet doe ik wat ze vraagt. Ik trek de jurk over haar hoofd uit en voor ze zich kan omdraaien laat ik mijn handen rond haar lichaam naar haar borsten glijden. Zachtjes bijt ik in haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Je bent slecht te weerstaan.' Fluister ik en plaats wat kusjes in zij. nek om hem dan op zijn lippen te plaatsen. 'Ik ben benieuwd hoelang je braaf kan zijn.' Fluisyer ik zachtjes in zijn oor.

    Fedea

    Ik ben me bewust van elke beweging die hij doet, van elke aanraking op mijn huid en sluit mijn ogen. Ik adem diep in en uit en open mijn ogen weer. Ik draai me om en plaats mijn lippen op de zijne terwijl ik hem zachtjes achteruit duw, zodat hij ligt en ik boven hem hang. Ik laat mijn vinger onzichtbare cirkeltjes tekenen rond zijn navel, en af en toe neerdalen tot net boven zijn erectie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Je bent slecht te weerstaan," fluistert ze om me dan in mijn hals te zoenen. "Ik ben benieuwd hoe lang je braaf kan zijn," voegt ze er fluisterend aan toe.
    "Shhh, Maddie, ik kijk naar de film," zeg ik gespeeld.
    Ze heeft geen idee hoe moeilijk ze het me maakt maar ik ben niet van plan toe te geven.

    Atreyu

    Plots draait ze zich om en duwt me omver terwijl ze me kust. Haar vinger glijdt over mijn buik tot ze net niet bij mijn penis is. Ik neem opnieuw haar hand vast en leg die er op. Mijn broek begint al aardig te knellen.
    Zachtjes bijt ik haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    ' Vertel me dan wat er gebeurt is.' Vraag ik uitdagent en kijk naar het scherm. Ik snapte er rcht niets van. Ik vond het jammer dat hij op zijn handen zat ik wiode hem vast houden.

    Fedea

    Teder kus ik hem terug en tergend langzaam maak ik zijn broek los. Ik kus me een weg via zijn hals naar zijn buik, en ik zet zachtjes grommend mijn tanden in de rand van zijn boxer terwijl ik doe aftrek. Met mijn hand begin ik hem zachtjes af te trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Vertel me dan wat er gebeurd is," zegt ze uitdagend.
    Ik hang.
    Ik zuig een heel verhaal uit mijn duim waar de film mogelijk over zou kunnen gaan tot iemand me het zwijgen oplegt. Ik geef een kort knikje en fluister,
    "En dan moet je verder zelf maar op letten."
    Mijn handen beginnen te slapen en ik besluit ze maar vanonder mijn kont te halen.

    Atreyu

    Als ze nog langzamer mijn broek zou losmaken word ik gek. Haar lippen maken een reis van mijn hals naar mijn buik. Met haar tanden trekt ze grommend mijn boxer naar beneden. Ik voel haar hand om mijn erectie bewegen en zucht genietend.
    "I-iets h-harder," zeg ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Sshh," fluister ik tegen zijn eikel aan voor ik er een kus op druk.
    Ik kijk hem ondeugend aan wanneer ik hem in mijn mond neem. Ik breng een van mijn handen tussen mijn benen en stimuleer mezelf een beetje, totdat ik nat genoeg ben hem in me te laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik knik zwijgend. Hij wist het blijkbaar wel. Als hij zijn handen tevoorschij haalt neem ik er een van en verstrengel mijn vingers met sie van hem. Onze handen leunen op mijn schoot en ik probeer me op het scherm te focussen.