• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Yep]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke mooi (:]

    Atreyu

    Ik ga zo dicht mogelijk naast Fedea liggen en leg mijn hand op haar wang om haar gezicht naar me toe te draaien. Ik haal een keer diep adem en druk mijn lippen op de hare. Ik trek de dekens terug over ons heen en leg onbewust mijn hand op haar buik.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.

    Irial

    "Nou..ja. I-is dat erg?" vraagt Madeline voor ze recht staat.
    Ik neem haar bij de pols en trek haar zijlings op mijn schoot. Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik zacht.
    Ik grijp haar voorzichtig vast in haar nek en druk mijn lippen op die van haar.

    Camargue

    "Nou, op naar huis dan. Ik begin wel zin te krijgen in een lekkere vette pizza," lacht Mel die me achter zich aan trekt.
    Wanneer we bij het appartementsgebouw komen roep ik,
    "Om het eerst boven!" hoewel ik weet dat ik ga verliezen door mijn korte lengte. Lachend kom ik even na Mel ook boven. Ik geef haar een stompje.
    "Eerst even omkleden en dan naar Liam?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en beantwoord liefdevol zijn kus.
    "Ik ook van jou. Ontieglijk veel," zeg ik zacht.
    Vanbinnen word ik helemaal week en warm en ik zorg dat ik niet meer dichter tegen hem kan kruipen. Ik leg mijn hand op de zijne op mijn buik, en wrijf zachtjes over zijn hand en onderarm, terwijl ik mijn lippen nog enkele keren teder op de zijne druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij trekt me op zijn schoot en ik glimlach. "Nee," Zegt hij zachtjes.
    Zijn handen liggen in mijn nek en hij kust mijn lippen. Ik steun met mijn
    handen op zijn borstkas en kus hem terug. Dan laat ik hem los. 'Zullen
    we maar gaan?' Glimlach ik.

    [Douchen straks terug.]

    [Sitka --> Burlington]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik ook van jou. Ontieglijk veel," is haar antwoord.
    Ik kan niet stoppen met glimlachen ook al drukt ze haar lippen op de mijne.
    Ik trek nog een keer aan de dekens zodat ook ons hoofden er onder liggen en kriebel zachtjes haar buik met de toppen van mijn vingers.

    Irial

    "Zullen we maar gaan?" vraagt Madeline na een tijdje.
    "We zullen wel moeten, denk ik."
    Ik duw haar voorzichtig van mijn schoot af en neem haar hand in de mijne. Met de andere til ik mijn leeg flesje en het bakje waar het ijs in zat op om ze in de vuilbak te gooien. Hoewel ik niks van de film gezien heb, is dit de leukste eerste date die ik al gehad heb.
    "Al een idee voor een tweede date?" zeg ik lachend. "Misschien iets dat minder concentratie vergt."

    Camargue

    Eens ik mijn appartement binnen ben besluit ik snel nog een douche te nemen. Ik zet al mijn aankopen in mijn kamer en loop dan naar de badkamer. Het warme water spoelt mijn vermoeidheid weg. Wanneer ik de douche uitkom bestel ik eerst een pizza, op adres van Liam's flat. Die is er toch pas over een half uurtje Dan haal ik een leuk setje lingerie dat ik vandaag gekocht had uit een van de tassen en rommel nog wat verder tot ik het jurkje gevonden heb dat ik wil aandoen. Ik doe er een zwarte panty onder en een vrolijk geel gilet. Het past perfect bij mijn nieuwe okergele laarsjes. Ik spuit wat van het net aangekochte parfum op mijn lichaam en ga dan bij Liam aankloppen. Ik heb wel een sleutel maar ik vind het zo leuk om nonchalant tegen de deurpost te leunen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gniffel zachtjes.
    "Lekker donker," fluister ik en ik zoek in het donker zijn lippen met de mijne. Ik trek mijn buik wat in door zijn gekriebel en giechel een beetje.
    "Dat kietelt," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Al een idee voor een tweede date?" zegt hij lachend "Misschien iets dat minder concentratie vergt." Ik lach. 'Nee eerlijk gezegt nog niet, jij wel?' Ik kijk hem aan. 'Maar ik heb altijd al een keer willen schaatsen.'
    grijns ik.

    Liam

    Er word op de deurgeklopt. Verbaast loop ik naar de deur en open die. Tot mijn vreugde staat Camargue voor de deur. 'Hey,' Glimlach ik blij en leg ene hand rond haar middel. 'Wat zie je er leuk uit.' Complimenteer ik haar voor ik haar lippen kus. 'Ik heb je gemist.'

    Atreyu

    "Dat kietelt," zucht ze na een gegiechel.
    "Weet ik, maar je lacht zo leuk," fluister ik glimlachend tegen haar lippen aan.
    De lakens geven een heerlijke warmte af die me zo rustig maakt. In het donker zoek ik Fedea's hand en verstrengel mijn vingers met de hare.
    "Ga alsjeblieft nooit bij me weg," zeg ik zacht.

    Irial

    "Nee, eerlijk gezegd nog niet. Jij wel? Maar ik heb altijd al een keer willen schaatsen," grijnst ze.
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Dan neem ik je komend weekend mee voor wat ijspret, Maankind."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en en trek haar achter me aan naar de auto.

    Camargue

    "Hey," glimlacht Liam wanneer hij open doet. Ik bijt even op mijn onderlip terwijl hij zijn hand rond mijn middel legt.
    "Wat zie je er leuk uit," zegt hij voor hij een kusje op mijn lippen drukt. Ik leg mijn handen op zijn borstkas en geniet van zijn lippen. De vlinders zitten niet meer in mijn buik, ze razen door mijn hele lijf.
    "Ik heb je gemist," zegt hij dan.
    Als een verlegen schoolmeisje sta ik te blozen.
    "Ik heb aan je gedacht," antwoord ik met een veelbelovend lachje. "En ik heb pizza besteld. Mel komt nog even mee eten en dan ben ik helemaal de jouwe."
    Ik sla mijn armen om zijn hals, druk mijn lippen op de zijne en vraag lachend,
    "Vraag je me niet binnen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Weet ik, maar je lacht zo leuk," fluistert hij.
    Ik moet nog harder lachen en ik schud mijn hoofd. Ik voel hoe zijn hand de mijne zoekt en zijn vingers zich verstrengelen met de mijne.
    "Ga alsjeblieft nooit bij me weg," zegt hij zacht.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kijk naar waar ik denk dat zijn ogen zijn.
    "Nooit."
    Teder druk ik mijn lippen opde mijne.
    "Maar dat geldt ook voor jou," ga ik stil verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Dan neem ik je komend weekend mee voor wat ijspret, Maankind."
    Ik giechel. 'Het enige ding is dat ik nog nooit geschaatst heb.' Beken ik
    en volg hem richting de auto. 'Kan jij het wel dan?' Ik kijk schuin omhoog
    om hem recht aan te kunnen kijken.

    Liam

    "Vraag je me niet binnen?" Ik lach. 'Je hebt me de kans nog niet gegeven.'
    Grijns ik. 'Maar kom binnen.' Ik maak een buiging en trek haar mee naar binnen. Dan word voel ik de zenuwen door mijn lichaam gaan. Ik had dit moment lang voorbereid maar het echt uitvoeren was iets anders. 'Wil je wat drinken?' Glimlach ik.

    Atreyu

    "Nooit. Maar dat geldt ook voor jou," zegt ze stil.
    "Vijf maanden," fluister ik nog een keer.
    Heel zacht druk ik een kusje in haar hals. Dan kus ik haar teder op haar zachte lippen.

    Irial

    "Het enige ding is dat ik nog nooit geschaatst heb. Kan jij het wel dan?"
    Ik grinnik terwijl ik haar portier open. Ik wacht tot ze instapt, sluit het en stap dan zelf ook in.
    "Nou, da belooft grappig te worden," zeg ik grijnzend terwijl ik de auto start.

    Camargue

    "Je hebt me de kans nog niet gegeven. Maar kom binnen."
    Hij buigt en trekt me naar binnen. Hij lijkt zo anders dan anders, nerveus om een of andere reden. Schattig "Wil je wat drinken?"
    Ik schud glimlachend mijn hoofd en neem zijn hand in de mijne om ons vingers te verstrengelen. "Wat is er, Liam?" fluister ik tegen zijn lippen aan voor ik hem kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Vijf maanden," fluistert hij.
    Hij drukt zijn lippen eerst in mijn hals en dan op mijn lippen. Vanbinnen voel ik me schuldig, en bijt op mijn lip. Ik leg onze verstrengelde handen op mijn buik, en word warm van zijn aanraking.
    "Negen maanden," fluister ik nog zachter dan hij net deed.
    Het schuldgevoel blijft me achtervolgen en mijn hart gaat als een wilde tekeer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik laat Mel even stil vallen, morgen ga ik namelijk voor een paar dagen weg en ben pas volgende week weer terug. Is het goed als ik dan weer inspring? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'