• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jammer. Maar natuurlijk mag je dan weer inspringen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij houd zoals gebruikelijk mijn portier open zodat ik kan instappen.
    Dan volgt hij mijn voorbeeld en gaat ook zitten. "Nou, da belooft grappig te worden," Lacht hij. Ik glimlach ook. 'Ik heb er nu al zin in.'

    Liam

    Haar vingersverstrengelen zich met die van mij. "Wat is er, Liam?" Ik kijk haar fronsend aan. 'Niets ik ben gewoon blij dat je er bent.' Lach ik nonchalant in een poging nomaal over te komen.

    [ Ja vind het ook jammer om nu even te stoppen maar anders is het misschien vervelend voor jullie als ik morgen niet meer reageer. Dan kan ik misschien beter nu ff stil vallen en volgende week weer inspringen (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Negen maanden," fluister ze terug.
    Hoewel ze het niet kan zien schud ik mijn hoofd.
    "De eeuwigheid," zeg ik stilletjes.
    Ik bijt zachtjes in haar oorlel en kus haar wang.

    Irial

    "Ik heb er nu al zin in," glimlacht Madeline.
    Ondertussen ben ik al de parking af en zijn we onderweg naar huis.
    "Wilde je nog eten?" vraag ik rustig, het is een gewone vraag, zonder verplichtingen. Ik dwing mezelf mijn ogen op de weg te houden.

    Camargue

    "Niets, ik ben gewoon blij dat er je er bent," lacht hij.
    Ik haal mijn schouders op en glimlach. "Oké."
    Ik ga wat dichter tegen hem aan staan en druk een kusje in zijn hals terwijl ik wat met zijn vingers klooi. Ik voel me zo prettig bij hem dat ik spontaan giechel van geluk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [We'll miss you!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gniffel zachtjes en sluit mijn ogen.
    "Ik heb nooit gedacht dat het zo makkelijk was om zoveel van iemand te houden," biecht ik op.
    Gelukkig dat hij het niet ziet, want ik word zo rood als een tomaat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Wilde je nog eten?" Vraagt Irial met zijn blik op de weg. Ik haal diep
    adem. 'Ja ik heb het je beloofd.' Glimlach ik en draai mijn hoofd naar hem
    toe. 'Dus waar wil je heen?'

    Liam

    "Oké." glimlacht ze en plaatst wat kusjes in mijn nek en giechelt. Ik glimlach wat in mezelf en leg mijn arm rond haar middel en haal het doosje
    uit mijn broekzak. Het was nu of nooit dacht ik bij mezelf en kijk haar recht aan. 'Ik wil je wat geven.' Fluister ik tegen haar lippen aan.

    [I'll mis yall to ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik heb nooit gedacht dat het zo makkelijk was om zoveel van iemand te houden."
    "Nooit gedacht dat ik van iemand zou houden," antwoord ik grinnikend.
    Met mijne vrije hand ga ik op en neer over haar arm.
    Mijn meisje.

    Irial

    "Ja, ik heb het je beloofd. Dus waar wil je heen?"
    "We zouden toch samen een salade maken?" zeg ik glimlachend.
    Ik ben in ieder geval al onderweg naar huis.
    "Bel je zo nog even naar je ouders?" vraag ik zacht.

    Camargue

    "Ik wil je wat geven," fluister Liam tegen mijn lippen aan.
    Wanneer ik opkijk kijk ik hem recht in de ogen. Ik schrik even van wat hij zegt.
    "Dat is toch nergens voor nodig?" zeg ik zacht. "Ik ben meer dan tevreden met jou."
    Ik druk zacht mijn lippen op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nooit gedacht dat ik van iemand zou houden."
    Ik probeer hem aan te kijken.
    "Is het raar dat ik je nu een player vind?" vraag ik zacht en druk een kusje op zijn borst.
    Ik ril van zijn strelingen op mijn arm.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "We zouden toch samen een salade maken?" Ik glimlach opgelucht.
    'Mooizo.' Glimlach ik. "Bel je zo nog even naar je ouders?" mijn lach
    verdwijnd. 'Ja, al wilt mijn vader dat niet.' Mompel ik.

    Liam

    "Ik ben meer dan tevreden met jou." Ik glimlach wat nerveus. 'Zoals je weet
    hebben we niet heel veel tijd nog samen en..' Ik stop even en neem het doosje steviger vast. 'En ik wil verdwijnen als meer dan je vriend.' Ik kijk haar aan. 'Dus..' Ik kniel neer en neem haar hand vast. 'Wil je mij de eer geven voor we weg gaan met me te trouwen?' Ik voel de adrenaline door mijn lichaam gieren en ik kijk haar onzeker aan. Het voelde als nu of nooit.

    Atreyu

    "Is het raar dat ik je nu een player vind?" vraagt ze waarop ze een kusje op mijn borst drukt.
    "Oké, nee, dat kwam er een beetje verkeerd uit," grinnik ik. "Ik ben gewoon nog nooit echt verliefd geweest tot ik jou leerde kennen en ik wist niet echt hoe het voelde... niet dat dat veel duidelijker is," mompel ik er nog achteraan. Wijselijk besluit ik mijn mond te houden.

    Irial

    "Ja, al wilt mijn vader dat niet."
    Op dat moment voel ik zo met haar mee. Ik parkeer de auto op de oprit.
    "Blijf zitten," glimlach ik.
    Ik ren naar binnen en haal wat eten uit de kast en doe alles in een picknickmand. Als de hazewind zorg ik dat ik terug in de auto ben en zet alles op de achterbank. Ik vertrek opnieuw zonder enige uitleg waar we heen gaan. Na een tiental minuutjes komen we bij een bungalow aan.
    "Wat vind je ervan?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Zoals je weet hebben we niet heel veel tijd nog samen en.. En ik wil verdwijnen als meer dan je vriend. Dus..' Hij gaat op een knie zitten en neemt mijn hand vast. "Wil je mij de eer geven voor we weg gaan met me te trouwen?"
    Mijn mond valt open van verbazing en als een sprakeloze idioot staar ik hem aan. Mijn hart gaat honderd km per uur.
    "Liam... ik-" ik sla mijn hand voor mijn mond en lach even. "Ja," zeg ik bijna onhoorbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij vraagt me te blijven zitten en rent het huis binnen. Dan even laten komt hij terug en rijd zonder te zeggen wat er is door. 'Waar gaan we heen?' Vraag ik en kijk naar buiten, ik kende het hier niet. Irial zei niets tot we bij een bungalow stopte. "Wat vind je ervan?" Mijn mond valt een beetje open. 'Het is prachtig.' Fluister ik en kijk hem aan. 'Wat doen we hier?'

    Liam

    "Liam... ik- Ja." Zegt ze. Ik voel me zo opgelucht. Ik sta met een grijns op en neemt haar hand steviger vast. Ik open het doosje en die de ring die erin zit om haar vinger. 'Je hebt geen idee hoe gelukkig je me hier mee maakt.' Fluister ik en kus haar zachtjes.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:38 ]

    Fedea

    Ik glimlach om zijn gestuntel en druk mijn lippen op de zijne.
    "Als mijn hart het begeeft, komt dat door jou," zeg ik zacht en kus hem nog eens.
    En ik lieg niet. Mijn hart gaat zo hard tekeer dat het me verbaast dat hij het niet hoort.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.