• Ik ben dus nog steeds ziek en vandaag ben ik bij opa, omdat ik anders alleen thuis was en dat vonden mijn ouders niet zo'n goed idee.(cat)
    Nu heeft mijn opa net een broodje rosbief met mosterd voor me gemaakt en hij heeft dat broodje zelfs in vier stukjes gesneden. Dat vind ik zo schattig! I love my grandpa. (bloos)
    Hij zegt dat zieke kleindochters verwend moeten worden, haha.
    Worden jullie ook verwend als jullie ziek zijn/hebben jullie ook zulke lieve opa's en/of oma's?


    everything, in time

    Ja, een keertje in groep 8 had ik griep, toen was mijn oma speciaal voor mij naar mijn favoriete bakker gereden om krentebollen te kopen ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aww, haha, wat lief. En oh, beterschap natuurlijk! Als ik ziek ben moet ik 't altijd zelf doen. Begrijpelijk, want ik ben 19. Over opa's en oma's gesproken: Die wonen in Amsterdam en komen een keer per jaar langs, gister dus. Ik was gister aan het werk tot 6, komt om 4 uur mijn opa ineens binnenwandelen. Hij helemaal zwaaien en knuffelen. Mijn 'oma' is de stiefmoeder van mijn pa, en daarbij is niks goed genoeg. Herfderf, moneys aquired.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als ik ziek ben, word ik niet verwend. Zit ik gewoon alleen thuis onder een deken (:
    Maar mijn oma en opa zijn echt übercool! (buiten het feit dat ik aankom doordat ze me telkens proberen vol te proppen ;o)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Toen mijn zus eens d'r voet zwaar gekneusd had kwam m'n oma dezelfde dag nog bij d'r langs met een hele fruitmand en een kaartje, zo lief! Oh en meestal als ik ziek ben lig ik gewoon de hele dag in bed of op de bank, haha.


    “Love is a contradiction.”

    Aw, da's echt lief van hem. :3 Als ik ziek ben word ik altijd verwend door mijn papa. Die gaat dan altijd beschuitjes met jam maken en de grote zware slaapzak van boven halen, zodat ik lekker warmpjes Dora kan kijken. :'D Mijn opa en oma van mijn moeders kant zijn het liefst, denk ik. Mijn oma brengt dan altijd voetbalkaartjes mee (als die er zijn dan) voor mijn broertjes en ze kan zulke lekkere eigerechten maken. En mijn opa is heel grappig, haha. :'D Hij plaagt mijn broertje altijd, echt heel leuk. :Y)


    wth.

    nee niet echt

    ik lig ziek op bed en moet gewoon leren voor de toetsweek(A)

    Maar ga morgen naar de efteling dus aan de andere kant wel weer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nee, als ik ziek ben ben ik lekker alleen thuis en verwen ik mezelf (:
    En mijn oma zie ik bijna nooit, maar als ze er is verwent ze me wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dovahkiin schreef:
    Aww, haha, wat lief. En oh, beterschap natuurlijk! Als ik ziek ben moet ik 't altijd zelf doen. Begrijpelijk, want ik ben 19. Over opa's en oma's gesproken: Die wonen in Amsterdam en komen een keer per jaar langs, gister dus. Ik was gister aan het werk tot 6, komt om 4 uur mijn opa ineens binnenwandelen. Hij helemaal zwaaien en knuffelen. Mijn 'oma' is de stiefmoeder van mijn pa, en daarbij is niks goed genoeg. Herfderf, moneys aquired.


    Dankjewel! En ja, als je 19 bent is dat inderdaad ergens ook wel begrijpelijk. :3 Maar aan de andere kant, ik ben ook 16 en dan zou dat op zich ook wel kunnen. Mijn opa vindt gewoon dat kleinkinderen er zijn om verwend te worden.(cat) Tja, daar zeg ik geen nee tegen.(joehoe)
    Trouwens super schattig dat jouw opa bij je werk komt binnenwandelen!;o


    everything, in time

    Als mijn oma weet dat ik ziek ben, komt ze meestal wel langs. En ik mag meestal in mijn bed blijven liggen of op de bank en tv kijken. En natuurlijk mijn moeder, haar koekjes op eten. :)


    Physics is awesome

    Ik word wel verwend als ik ziek ben :3 Maar mijn oma's ken ik niet zo goed eigenlijk.


    -

    Aww haha, how nice. Ik word meestal wel verwend door mijn moeder -heb gisteren nog een tijdschrift van haar gekregen- en al helemaal door mijn oma, maar zij is ook verkouden dus kon ik gisteren niet naar haar toe. En nu heb ik zin om haar te verwennen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:49 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dat deed mijn opa vroeger ook altijd voor mij, mijn brood in 4 stukjes snijden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Toen wij van 't weekend naar 't strand gingen, kon ik niet goed lopen in verband met mijn zere pootje, maar toen gooide mijn broer mij in z'n armen en droeg me 't strand op :'D Naa'aah *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Toen wij van 't weekend naar 't strand gingen, kon ik niet goed lopen in verband met mijn zere pootje, maar toen gooide mijn broer mij in z'n armen en droeg me 't strand op :'D Naa'aah *O*


    Aaaaaaaaaaawh, dat is echt zo lief! Doe mij ook zo'n broer.(wbw)


    everything, in time

    Dat is lieef :3!
    Mijn opa's leven niet meer en mijn ene oma ook niet ;x. Maar mijn andere oma is wel oké, ze is niet zo heel aardig :'). Maar mijn ene opa en oma (de ouders van mijn moeder) die waren vroeger altijd heel lief! En mijn opa was echt geweldig.


    Never look back, don't doubt tomorrow.