• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee maar ik heb wel een idee voor jou.'
    Ik hou een dramatische pauze. 'Jij krijgt hero.' GLimlach ik.
    'Want je bent mijn hero.' Ik voel dat ik een beetje rood word dus kus
    ik hem voor het hem kan opvallen.

    [Slaaplekker! Ik ga ook zo (:]

    Atreyu

    "Zag je niet hoe ze keek? Jezes, dat mens mag ook wel eens manieren worden aangeleerd," zeg Fé terwijl ze geïrriteerd met haar ogen rolt.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar serieus aan.
    "Oh ja, want wat jij deed was het toonbeeld van manieren."
    Ondertussen doe ik de koffer van de auto open en zet de boodschappen er in. Ik wacht tot Fé ingestapt is en stap dan zelf ook in.

    Irial

    "Jij krijgt hero. Want je bent mijn hero," glimlacht Madeline.
    Voor ik kan antwoorden drukt ze haar lippen op de mijne. Ik kus haar terug los en breek na een tijdje voorzichtig af.
    "Hoezo ben ik jouw hero?" vraag ik serieus, nieuwsgierig naar haar antwoord.
    Ik kijk haar glimlachend in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Omdat je mij als een verdronken kat mee naar huis genomen heb en je de enige vent die me aan het eten gekregen heeft in twee jaar.' Fluister ik tegen zijn lippen aan en bloos een beetje.

    Irial

    "Omdat je mij als een verdronken kat mee naar huis genomen heb en je de enige vent die me aan het eten gekregen heeft in twee jaar," fluistert ze ttegen mijn lippen aan.
    "Ben ik daarom een held? Omdat ik een meisje niet alleen in het park wil laten en om haar gezondheid geef?" vraag ik verbaasd. "Is het zo erg gesteld met de mensheid dat dat al als heldendaden beschouwd worden? Mij leek het eerder logisch," mompel ik er nog achter aan.
    Om mezelf het zwijgen op te leggen druk ik mijn lippen op de hare. Ik grinnik even en zing fluisterend tegen haar lippen aan,
    "I can be your hero baby. I can kiss away the pain."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij had gelijk, maar voor mij was hij een held. Mijn prins op het witte paard. Voor hij nog meer zegt drukt hij zijn lippen op die van mij.
    "I can be your hero baby. I can kiss away the pain." Fluisterd hij met een lachje tegen mijn lippen aan. 'Yes you are.' Fluister ik terug. Ik hield van deze jongen dat wist ik nu wel zeker.

    Fedea

    "Moest zij maar niet zo kijken," antwoord ik kattig terug.
    Ik zet me in de auto, klik de gordel vast en staar zwijgend uit het raam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Yes you are," fluistert Madeline.
    Ik aai zacht over haar wang en veeg een lok haar uit haar gezicht weg.
    "Wat wil je doen vandaag?" vraag ik na nog even in haar ogen gestaard te hebben.
    Ik vind het gek hoe ik op zo'n korte tijd zoveel om iemand gaan geven ben, hoe iemand zonder dat ik het doorhad een plaatsje in mijn hart veroverd heeft dat ik het liefst wil vergrendelen om de sleutel weg te gooien.

    Atreyu

    "Moest zij maar niet zo kijken," antwoordt Fé kattig.
    Nijdig klikt ze haar gordel vast en staart uit het raam. Hoofdschuddend fluit ik even tussen mijn tanden terwijl ik de sleutel in het contact steek. Ik start de auto en kijk Fé nog even aan.
    "Heb jij even geluk dat je hormonen en zenuwen als zondebok hebt, ik hoop alleen maar dat je dat geen negen maanden volhoudt."
    Ik sla mijn arm over mijn stoel en kijk achteruit terwijl ik de parkeerplaats afrijd. Dan schakel ik de auto weer in eerste en rijd zwijgend weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, ik kan dat negen maanden volhouden. Of jij dàt uithoudt is wat anders."
    Mijn adem condenseert op het raam en mijn zicht wordt wazig. Ik zucht en kijk dan maar door de voorruit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh ik kan dat negen maanden volhouden. Of jij dát uithoudt is wat anders."
    Ik rijd nog even verder tot ik ergens aan de kant van de weg kan stoppen. Ik leg de motor stil en kijk Fedea aan.
    "Stap uit," zeg ik doodserieus.
    Ik trek de sleutel uit het contact en doe net wat ik haar geboden heb. Ik doe mijn best de deur niet dicht te slaan. Zodra ik buiten ben steek ik een sigaret op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wil uitstappen tot ik zie dat hij begint te roken.
    Zwanger of niet, ik blijf het vies vinden. Koppig blijf ik zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik heb mijn sigaret half op wanneer ze nog steeds niet uitgestapt is. Ik tik op het raam, toon haar mijn sigaret en gooi ze dan op de grond om ze met mijn voet te doven. Ik leun tegen de auto en steek mijn handen in mijn zakken.
    Niet op die manier, prinses.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Nors duw ik de deur open en stap uit.
    Ik steek mijn handen in de zakken van mijn jas en kijk hem aan.
    "Wat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat?" zegt ze brutaal.
    "Dat," antwoord ik kalm. "Die toon, die kille woorden. Waar heb ik die aan verdiend? Ik kan best begrijpen dat je het even niet makkelijk hebt, maar moet je het daarom op mij afreageren?" vervolg ik even rustig.
    Ik onderdruk de neiging om een nieuwe sigaret op te steken.
    Geduldig wacht ik haar antwoord af zonder haar blik te lossen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Mijn mond valt open.
    "Ik, ik, ik. Egoïst. Jìj bent wel de idioot die mìj heeft zwanger gemaakt, ja?" roep ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik, ik, ik. Egoïst. Jìj bent wel de idioot die mìj heeft zwanger gemaakt, ja?" brult ze me toe.
    "Oh nee. Vergeet het maar, daar begin ik niet aan."
    Ik vergrendel de auto en wandel weg. Het kan me niet schelen dat het koud is, het kan me niet schelen dat het ver is, ik ga geen ruzie met haar maken. Over mijn lijk. Ik schop tegen een steen die in de gracht vliegt om dan gewoon verder te wandelen. Ik ga wel te voet naar huis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.