• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Madeline

Ik giechel wanneer hij me een tik op mijn kont geeft. Ik loop de trap op naar de logeer kamer waar ik tussen mijn kleren zoek. Ik trek er een wittig jurkje uit. De bovenkant war vierkant maar wel aansluitend. De onder kant liep weer iets uit. Er zat een beetje kant op en ik pakte mijn hakken erbij die dezelfde kleur hadden. Het jurkje kwam tot net boven mijn knie. Ik haal snel een borstel door mijn haar en werk mijn make-up bij. Dan trek ik snel de kleren aan en loop langzaam de trap af naar beneden.

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:58 ]

Fedea

"Ik had er ook aan kunnen denken..."
    Ik kijk hem aan vanaf de rand van het bed.
    "Kom je niet bij me liggen?" vraag ik zacht.
    Twijfelend steek ik mijn hand uit, en bezorgd kijk ik hem aan.
    "Je mag jezelf niets verwijten, Trey. Ik ben een domme koe, en ik hou van je."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Melody

'Wel, voor nu zal ik die kast nog zelf in elkaar moeten zetten,' reageerde ik en produceerde daarbij een glimlach, in de hoop dat die goed over kwam. De vrouw achter de kassa keek even met een gepijnigde blik naar de stapel kleren die we voor haar legde maar bij het zeggen van de prijs stond er een voldane blik op haar gezicht. 'Wil je nog ergens heen?' vroeg ik, eenmaal buiten, aan Cam.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Irial

Terwijl Madeline zich klaar maakt breng ik mijn dekens terug naar de slaapkamer. Ik zet de spuitbus slagroom en het overgebleven fruit terug in de koelkast en de honing in de kast. De keukenhanddoek die ik als blinddoek gebruikt heb leg ik netjes opgevouwen bij de gootsteen. Net wanneer ik de woonkamer weer inloop zie ik Madeline binnenkomen. Verstomd blijf ik staan, even sprakeloos.
    "J-je hebt je trouwjurk al?" probeer ik te grappen.

Atreyu

"Ik had er ook aan kunnen denken... Kom je niet bij me liggen? Je mag jezelf niets verwijten, Trey. Ik ben een domme koe, en ik hou van je."
    Ik schud zacht mijn hoofd. Als antwoord op alles dat ze net zei.
    "Geen verwijten," is het enige dat ik weet uit te brengen. In die twee woorden breekt mijn stem. Ik trek een deken van het bed over me heen en blijf bewegingsloos liggen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Madeline

Ik glimlach wat verlegen. 'Too much?' Mompel.ik terwijl.ik wat onzeker over de stof strijk. Ik vond het zepf een vrij simpel jurkje. Ik kijk naar mijn schoenen en begin nu zelfs daarover te twijfelen. Dit was toch geen trouwjurk of??

Fedea

Ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan en ga naast hem liggen.
    "Trey, wat is er?" vraag ik bezorgd.
    Ik probeer de tranen weg te duwen, maar het lukt niet.

Irial

"Too much?" vraagt Madeline. Ik zie haar twijfelend naar beneden kijken en loop naar haar toe. Met open mond schud ik mijn hoofd. Ik naar haar beide handen vast en verstrengel mijn vingers in de hare.
    "Perfect," antwoord ik eerlijk.
    Ik heb een voorgevoel dat ik niet veel van de film zal zien omdat ik mijn ogen niet van Madeline kan afhouden.

Atreyu

Plots voel ik Fedea's adem in mijn gezicht, maar ik hou mijn ogen gesloten.
    "Trey, wat is er?"
    Ik dwing mezelf overeind en til haar opnieuw in bed. Omdat ik niet wil dat ze op de grond ligt ga ik naast haar liggen. Ik sluit mijn ogen en trek haar zonder een woord tegen me aan. Ik heb even geen zin om te praten. Ik heb even helemaal nergens zin in. Het duurt niet lang voor ik mijn bewustzijn voel wegzakken en in een diepe slaap terecht kom.

Fedea

Ik wrijf zacht over zijn wang en voel de tranen over mijn wangen rollen.
    Wat heb ik toch gedaan? Nu is hij helemaal overstuur, en wie weet wel kwaad. Ik snik even enkijk hem vertederd toe terwijl hij slaapt. Ikzelf kan nu geen oog dichtdoen. Ik ben te bang hem kwijt te raken.

Madeline

Ik kijk Irial opgelucht aan. 'Zullen we gaan?' Vraag ik. Zelf met deze hakken aan moest ik op mijn tennen staan om hem een kus op zijn wang te geven. 'Maar ja ik kan ook in deze jurk trouwen.' Lach ik.

(Als er vreemde spel fojten in zitten komr dat omdat ik via.mijn telefoon online bed.)

Atreyu

Wanneer ik mijn ogen open zie ik Fedea liggen staren. Ik wrijf even over haar wang en fluister,
    "Sorry."
    Mijn stem is hees en nauwelijks hoorbaar, maar ik laat het er maar bij. Automatisch kruip ik wat dichter tegen haar aan. Als we hier uit willen komen, dan is elkaar doodzwijgen geen optie.

Irial

"Zullen we gaan?" vraagt ze dan.
    Voor ik kan antwoorden voel ik haar zachte lippen op mijn wang.
    "Maar ja, ik kan ook in deze jurk trouwen," lacht ze.
    Ik kijk haar glimlachend aan en neem haar hand in de mijne. Gallant hou ik de voordeur voor haar open.
    "Mejuffer," zeg met een brede lach terwijl ik een gebaar naar buiten maak.

Madeline

Ik glimlach en neem zijn hand terwijl we naar buiten gaan. Het is best koud buiten maar daar leg ik me bij neer. 'Dus welke film?' Lach ik.

Irial

"Dus welke film?" lacht Madeline.
    Snel open ik het portier wanneer ik een frisse wind voel passeren. Ik wacht tot Maddie ingestapt is en stap dan zelf ook in.
    "Geen idee, zeg jij maar waar je zin in hebt," glimlach ik.
    Ik start de auto en probeer mijn ogen op de weg te houden in plaats van op het meisje naast me.

Madeline

"Geen idee, zeg jij maar waar je zin in hebt," Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee zullen we daar maar beslissen?' Ik kijk even naar zijn gezicht.
    Na zijn antwoord kijk ik weer uit het raampje naar buiten. Het begint
    langzaam al donker te worden.

Fedea

Ik schud zacht mijn hoofd.
    "Ik moet sorry zeggen Trey. Dit draait niet alleen om mij," zeg ik zacht en veeg een traan weg.

Irial

"Geen idee, zullen we daar maar beslissen?"
    Ik zie haar vanuit mijn ooghoeken naar me kijken en knik.
    Het blijft stil in de auto, maar het voelt niet ongemakkelijk. Ik zit een beetje met enkele vingers op het stuur te tikken. Gelukkig weet ik mijn voeten op het gas- en rempedaal te houden.
    Na enige tijd komen we aan bij de bios en zoals gewoonlijk open ik Maddie's portier voor haar.

Atreyu

"Ik moet sorry zeggen Trey. Dit draait niet alleen om mij," zegt Fedea zacht.
    Ik knik even en weet niet wat ik precies moet zeggen.
    "Hoe voel je je?" zeg ik dan uiteindelijk maar.
    Ik lig een beetje over haar heen te staren, nog niet klaar om haar in de ogen te kijken.