• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem voorzichtig zijn hand vast.
    "Miserabel, maar fysiek voel ik me goed," fluister ik.
    Ik kijk hem bezorgd, verontschuldigend en liefdevol aan.
    "Het spijt me zo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik bedank hem wanneer hij de deur voor em open houd. Ik haal een losse
    pluk haar uit mijn gezicht en kijk Irial met een glimlachje aan. Mijn vingers verstrengelen zich met die van hem en we lopen over de straat.

    Het jurkje alleen iets langer dan op de foto

    Atreyu

    "Miserabel, maar fysiek voel ik me goed. Het spijt me zo."
    Er branden tranen achter mijn ogen wanneer ik merk dat ik haar zich nu net rot laat voelen als zij mij net, maar ik verbijt ze.
    "Dat weet ik."
    Ik richt mijn blik op haar lippen en leg mijn vinger erop om haar stil te krijgen. Zachtjes volg ik er de vorm van haar mond mee.

    Irial

    Met haar hand in de mijne wandelen we de bioscoop binnen. We kijken even welke films er interessant lijken en zodra we eentje gekozen hebben sleur ik haar mee naar binnen.
    "Popcorn?" vraag ik met wiebelende wenkbrauwen. "Of vanille ijs?"
    Met een brede glimlach kijk ik haar aan om dan even op mijn piercing te bijten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik snik zachtjes en druk enkele keren mijn lippen op zijn vinger.
    "Ik hou van je, Trey, ik wil je niet kwijt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Popcorn?" vraagt hij met wiebelende wenkbrauwen. "Of vanille ijs?"
    Ik lach. 'Moet je dat écht nog vragen?' Ik kijk hem aan. 'Vanille ijs
    natuurlijk.' Ik kus hem zacht. 'Bijna net zo goed als vanille ijs.'
    Grijns ik en streel met mijn duim zijn hand.

    Atreyu

    Mijn hart breekt nog een keer wanneer ze begint te snikken.
    "Ik hou van je, Trey, ik wil je niet kwijt."
    "Ik ga nergens heen," fluister ik zo stil dat het bijna een zucht is.
    Aarzelend zet ik heel licht mijn lippen op die van haar. Ik moet iets hebben van affectie om niet gek te worden op dit eigenste ogenblik.

    Irial

    "Moet je dat écht nog vragen? Vanille ijs natuurlijk."
    Ze drukt haar lippen zacht op de mijne. "Bijna net zo goed als vanille ijs," grijnst ze terwijl haar duim over mijn hand streelt.
    Ik neem twee kleine potjes uit een van de vriezers en nog een flesje water.
    "Jij ook drinken?" vraag ik aan Madeline.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Ook water.' GLimlach ik en neem de twee flesjes van hem over zodat hij niet alles hoeft te dragen. Ik vond het leuk om op een 'echte' date met hem te gaan. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar hem en bijt zachtjes op mijn onderlip.

    Fedea

    Mijn hart mist een paar slagen wanneer hij me kust en ik probeer alle liefde die ik voor hem voel over te brengen via mijn lippen.
    "Die test," begin ik zacht en kijk hem aan, "waar ligt die?"
    Ik wrijf zacht over zijn wang, van zijn hals naar zijn borst en schouder, volg zijn arm en verstrengel mijn vingers met de zijne


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik betaal alles aan de kassa.
    "Kom je, Dromer?" zeg ik lachend tegen Madeline die op haar onderlip staat te bijten. Ik schud mijn hoofd en rol een keer met mijn ogen. Dan hou ik mijn arm omhoog zodat ze er onder kan komen lopen.
    De zaal is zo goed als leeg en ik grijns even naar Maddie terwijl we gaan zitten.

    Atreyu

    Ik doe mijn hoofd iets achteruit wanneer ze me naar mijn gevoel veel te gretig terug kust.
    "Die test, waar ligt die?"
    "In de b-" Ik schraap mijn keel wanneer ik haar hand over mijn lichaam voel glijden. Pas wanneer ze haar vingers tussen de mijne laten glijden heeft probeer ik nog een keer. "In de badkamer."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Lichtgekwetst neem ik mijn hand terug.
    "Ik zal ze wel halen," mompel ik zacht.
    Ik sla het deken van me af en loop naar de badkamer. Ik sluit de deur en neem de test in mijn handen. Rusitg adem ik in en uit, terwijl ik het ding eens deftig bekijk. Mijn afgewezen gevoel van net maakt plaats voor angst. Wat als ik helemaal niet zwanger ben?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Kom je, Dromer?" Ik kruip onder zijn arm en leg me dicht tegen hem aan.
    De zaal is zo goed als leeg en ik zie Irial grijnzen. Het was
    hem ook niet ontgaan. Hij gaat zitten en ik neem plaats op de stoel naast hem. De flesjes water zet ik weg en ik ga gemakkelijk zitten. De lichten doven en ik neem zijn hand vast.

    Atreyu

    "Ik zal ze wel halen," mompelt Fedea die haar hand uit de mijn trekt. Ze loopt de badkamer en sluit de deur. Zodra ik de klik hoor sla ik in paniek. Wat als ze niet zwanger is? Op een heel vreemde manier zou ik er wel naar uitkijken iets ultiems van ons samen te hebben. Ondanks de ruzie weet ik dat ik voor altijd bij haar wil blijven en daar nu ook de kans toe heb. Het zou alleen maar een logische stap zijn, zij het dan wat vroeger dan bij de meeste koppels.

    Irial

    Maddie komt naast me zitten en zet de flesjes water aan de kant voor ze mijn hand vast neemt. Zodra de lichten uit zijn zak ik een beetje onderuit. Ik leg mijn andere hand in de hare en sla mijn nu vrije arm over haar schouder heen. Ik zucht tevreden. De beelden op het scherm verlichten en verduisteren Madeline's gezicht in afwisseling. Pas wanneer ik merk dat ze film zelf begint kan ik mijn aandacht van haar afwenden.
    "Enjoy," fluister ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik staar enkele minuten naar het doosje in mijn trillende handen en zucht. Ik loop langzaam naar de slaapkamer en kijk hem aan.
    "I-ik durf niet," zeg ik zacht.
    Ik kijk weer naar het doosje, en dan weer naar Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Zijn arm ligt rond mijn schouder en ik geef een kneepje in zijn hand.
    De reclame begint en ik moet me best ervoor doen me daar op te kunnen
    concentreren. "Enjoy," FLuisterd Irial. Ik glimlach en draai me naar hem
    toe. Ik draai zijn gezicht naar me toe met mijn vrije hand en kus hem nog
    een keer. 'Omdat we nu twee uur naar een film kijken.' Fluister ik zacht.

    Camargue

    "Wil je nog ergens heen?" vraagt Melody terwijl we de winkel uitgaan.
    "Naar huis?" vraag ik ietwat onzeker.
    Ik voel de vermoeidheid over me heen walsen. Omdat dit niet de eerste keer is dat het me zomaar overvalt vind ik het nogal beangstigend. Ik laat echter niks merken aan Melody.
    "Of wilde je nog snel iets gaan eten?" voeg ik er aan toe.

    Atreyu

    Plots komt Fedea de badkamer uit en ik doe mijn best om mijn paniek voor haar weg te stoppen. Daar heeft ze niks aan.
    "I-ik durf niet," zegt ze zacht terwijl ze van het doosje naar mij kijkt.
    Ik ga rechtop zitten en open uitnodigend mijn armen. Eens ik haar veilig omsloten heb fluister ik,
    "Als je wilt kun je nog even wachten, eraan wennen, je erop voorbereiden. Uiteindelijk blijft het resultaat wel hetzelfde."
    Ik aai met één hand over haar haar.

    Irial

    Ik voel Madeline's hand op mijn wang en hoe ze me zacht dwingt naar haar te kijken. Ze drukt haar lippen op de mijne.
    "Omdat we nu twee uur naar een film kijken," is haar verklaring.
    Ik grinnik en zit haar nog even aan te staren voor ik mijn aandacht op het scherm richt. Plots schiet me te binnen dat ons ijs aan het smelten is en snel stop ik haar een bakje in haar handen. Ik kan het niet laten om er wat van op haar wang te smeren en het weg te zoenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.