• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zet nog enkele stappen om hem te volgen, maar blijf dan staan.
    "Ja, loop maar weg! Loop maar weg zoals je altijd doet! Lafaard!" roep ik hem na.
    Mijn zicht wordt weer wazig, maar deze keer van de tranen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja, loop maar weg! Loop maar weg zoals je altijd doet! Lafaard!" roept ze me na.
    Ze meent het niet, het is de irritatie die praat. Neem het haar niet kwalijk.
    Stokstijf blijf ik staan. Ik draai me om en kijk haar hoofdschuddend aan.
    "Laat het me weten als je op een normale manier wilt praten!" roep ik terug.
    Vervolgens kijk ik weer de richting uit waar ik net in aan het wandelen was en zet mijn weg verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ongelovig staar ik hem na wanneer hij verder loopt. De tranen lopen over mijn wangen.
    "Trey," mompel ik, en ik leg mijn hand op mijn buik, en de andere op mijn mond wanneer ik me weer slecht begin te voelen.
    Ik zak op mijn knieën, en doe mijn best niet over te geven. Ik kijk hem nog één keer na, en voel hoe ik ineen zak.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Hoewel ik best ver weg ben, hoor ik iets op het asfalt neerkomen. Onbewust hield ik mijn oren gespitst. Ik draai me in een ruk om en zie Fedea vallen.
    Godver!
    Ik ren naar haar toe en neem haar in mijn armen.
    "Fedea," zeg ik zacht terwijl ik haar haar alvast op haar rug leg. "Ben je misselijk? Moet je overgeven?"
    Ik haat het dat ik op dit moment mijn bezorgdheid niet kan wegsteken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik zachtjes en snik.
    "Ik voel me niet goed," zeg ik zacht en adem diep in en uit om het misselijkmakende gevoel weg te doen gaan.
    Zacht kermend leg ik mijn beide handen op mijn buik.
    "Auw..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik til haar op en ontgrendel de wagen. Ik leg haar op de achterbank en laat de deur nog even open zodat ze frisse lucht heeft. Dan loop ik naar de koffer en haal een boodschappentas leeg zodat ik die aan haar kan geven voor het geval dat. Ik sluit de koffer, het portier van de achterbank en stap dan zelf ik aan de bestuurderskant. Ik laat het raam vanachter zakken en rijd zo snel mogelijk naar huis. Af en toe kijk ik in de achteruitkijkspiegel hoe ze het stelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik blijf me concentreren op mijn ademhaling en sluit mijn ogen.
    "Trey," fluister ik. Ik slik vermoeid.
    "H-het spijt me. Van daarnet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach naar hem. 'Geen idee eigenlijk zeg jij het maar. Zijn ogen lieten mijn wangen rood kleuren en voor hij antwoord kon geven kuste ik hem zachtjes.

    Atreyu

    Trey. H-het spijt me. Van daarnet."
    Zodra ik haar stem hoor kijk ik automatisch in mijn spiegel om haar te kunnen zien.
    "Sshh," sus ik haar. "We praten zodra je thuis uitgerust bent."
    Bezorgd kijk ik haar aan en geef ietwat meer gas. Al snel staan we voor de deur en ik haast me om Fedea uit de auto te halen voor ze het in haar hoofd krijgt zelf uit te stappen. Met moeite weet ik de deur open te krijgen maar uiteindelijk is ze opnieuw veilig in mijn loft. Ik leg haar in bed onder de ware dekens en zet de schuifdeur van het balkon een stukje open zodat er constant verse lucht door de kamer circuleert. Dan ga ik beneden de boodschappen uit de koffer halen en zet binnen alles op zijn plaats. Ik wandel door de slaapkamer en steek op het balkon een sigaret op die ik oprook met mijn hoofd in mijn andere hand.

    Irial

    "Geen idee eigenlijk, zeg jij het maar."
    Haar wangen krijgen een roze blos en snel drukt ze haar lippen op de hare.
    "We kunnen naar de bioscoop," stel ik voor. "Een echte eerste date, zoals het hoort," voeg ik er glimlachend aan toe.
    Ik weet niet wat me overkomt maar ik wil alles juist doen met haar. Ik wil haar eer aan doen, haar verdienen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik besluit mijn ogen even te sluiten en te slapen, wanneer ik mijn maag weer voel. Als een bezetene en zo snel ik kan loop ik naar de badkamer, hetzelfde als de vorige keren. Ik hang hoestend boven het toilet en wrijf over mijn buik.
    "Als je dat 9 maanden gaat doen," mompel ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Een eerste date.' Herhaal ik glimlachend. 'Klinkt leuk maar dan wil ik me wel optutten zoals bij een date.' Ik bijt op mijn onderlip en glimlach dan. 'Maar ja een date dus.' Ik kus hem en ben gelukkiger dan ik in een tijd geweest ben.

    Atreyu

    Ik kijk op wanneer ik Fedea's voeten over de vloer hoor stompen. Ik neem snel nog een hijs van mijn sigaret, blaas de rook uit, stop een kauwgum in mijn mond en ren zo snel ik kan naar de badkamer. Voor de zoveelste keer hou ik haar haren uit haar gezicht. Plots voel ik me uitgeput. Ik help haar opnieuw in bed en zorg ervoor dat er een emmer naast staat zodat ze niet telkens het bed uit moet. Stilzwijgend laat ik me naast het bed zakken, mijn hoofd leunend tegen de matras.

    Irial

    "Een eerste date. Klinkt leuk maar dan wil ik me wel optutten zoals bij een date." Ze bijt op haar onderlip en glimlacht. "Maar ja, een date dus."
    Ik word met een kus voor mijn idee beloond. Even wil ik zeggen dat ze zich helemaal niet hoef op te tutten voor mij, maar dan besluit ik haar haar zin te laten doen. Mij maakt het niet uit of ze make-up draagt of niet, ik vind haar sowieso overweldigend mooi. Als het haar gelukkiger maakt, waarom zou ik haar dan tegenhouden?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach naar hem. 'Dus is dat goed?' Ik hoi mijn hoofd een beetje schuin en kijk hem vragend aan. Ik strijk een plukje haar uit zijn gezicht en laat mijn vingers zijn gezicht strelen. Hij was perfect. Mijn eigen sprookjes prins. Ik behoorden tot de groep meisjes die gek waren op sprookjes en ook wel een prachtige prinsses wilde zijn. Niet dat ik dat ooit zou vertellen.

    Fedea

    Ik kijk hem bezorgd aan en leg mijn hand op zijn wang.
    "Het spijt me, van alles," zeg ik zacht.
    Ik voel weer een brok in mijn keel komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ga je dan maar snel klaar maken," zeg ik terwijl ik haar neerzet. Nog even geniet ik van haar vingers op mijn gezicht. Ik neem haar hand vast en druk er een kusje op om haar dan met moeite volledig los te laten.
    Glimlachend geef ik haar een tikje op haar kont.
    "Hup."

    Atreyu

    "Het spijt me, van alles," zegt ze zacht.
    Ik schud mijn hoofd. Ik kan niet eerlijk zeggen dat het me niks deed of dat het niet uit maakt.
    "Ik vergeef je," fluister ik bijna onhoorbaar. "Ik had ook maar een condoom moeten gebruiken."
    Ik ga in een bolletje op de vloer liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.