• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ze legt me het zwijgen op door mijn lid in haar mond te nemen. Ik kan een kreun niet onderdrukken. Wanneer ik even opkijk zie ik dat ze ook zichzelf aan het bevredigen is. Het zorgt er alleen maar voor dat ik nog meer opgewonden raak. Ik duw haar van me af en ga boven haar hangen om vlotjes in haar te glijden.
    "Hoe wil je het?" vraag ik met een ondeugende grijns.

    Irial

    Gretig grijpt Madeline één van mijn handen vast ze die op haar schoot legt. Ik onderdruk het lachen wanneer ik merk dat ze gelooft wat ik net zei.
    Met mijn duim veeg ik over de rug van haar hand. Af en toe hou ik even op met naar de film te kijken om haar gezicht te kunnen zien. Ik had nooit durven dromen dat ik iemand als haar zou vinden, die dan ook nog eens de mijne zou willen zijn.
    "Ik hou van je," fluister ik bijna onhoorbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil zacht wanneer hij ons omdraait en in me glijdt.
    "Hoe wil je het?" vraagt hij ondeugend. Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Haal je trukendoos maar boven," zeg ik zwoel. Ik plaats mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik word van binnen warm als zijn vingers mijn hand strelen. Maar wanneer ik de woorden hoor die uit zijn mond komen gloei ik helemaal. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en glimlach. 'Ik hou ook van jou' Fluister ik terug en kus hem zacht.

    Atreyu

    "Haal je trukendoos maar boven," zegt ze met een diepe stem. Ze drukt haar lippen op de mijne. Ik maak ze voorzichtig weer los.
    "Hard misschien?" fluister ik terwijl ik me even niet inhoud. "Of juist heel teder?" Ik pas mijn tempo en kracht een heel stuk aan. "Zeg jij het maar," voeg ik er nog aan toe.
    Ik zet mijn lippen op haar sleutelbeen en begin zachtjes op haar huid te zuigen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Glimlachend kijkt ze me aan.
    "Ik hou ook van jou," fluistert ze terug voor ze me teder kust.
    Ik sla mijn arm opnieuw om haar schouder en trek haar tegen me aan zodat ze met haar hoofd op mijn schouder kan liggen. Met mijn andere hand speel ik een beetje met haar vingers terwijl ik me op de film probeer te concentreren. Er verschijnt er kleine lach op mijn lippen die ik er niet meer af krijg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun wanneer hij het tempo enorm versnelt.
    "Als je hard doet, gaat het niet lang duren," kreun ik.
    "Dat kan ik je al zeggen."
    Ik sluit mijn ogen wanneer ik zijn lippen op mijn huid voel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik leun met mijn hoofd op zijn schouder en lach in mezelf. 'Je verhaal lijn klopt niet meer Iri.' Ik hem schuin aan.

    Atreyu

    "Als je hard doet, gaat het niet lang duren, kreunt ze. "Dat kan ik je al zeggen."
    Ik vertraag flink wat maar stoot telkens iets dieper. Mijn lippen zoeken de hare en dwingen er een ruwe kus op. Het contrast tussen de kus en de tederheid waarmee ik haar liefheb is immens. Even komt het in mijn gedachten op dat ik weer een condoom vergeten ben. Al snel volgt het besef dat het niet veel uitmaakt.

    Irial

    "Je verhaallijn klopt niet meer, Iri, zegt ze met een schuine blik.
    Ik haal glimlachend mijn schouders op.
    "Je leidt me ook zo af," geef ik als excuus.
    Ik geef haar een kusje op de wang en pruts nog wat met haar vingers.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik klem mijn benen om zijn middel en kreun zacht.
    Mijn handen glijden over zijn rug en mijn nagels krassen voorzichtig in zijn huid. Een hand glijdt naar boven en gaat door zijn haren. Ik open mijn ogen en bijt op mijn lip terwijl ik hem liefdevol aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel haar handen overal en haar tanden bijten in mijn lip.
    Ik ga opnieuw iets harder terwijl ik een van haar borsten in mijn hand neem en er over wrijf. Ik draai ons om zodat zij terug bovenaan zit. Zonder waarschuwing trek ik haar heupen helemaal naar beneden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zacht en sluit mijn ogen weer.
    Ritmisch beweeg ik mijn heupen heen en weer en druk mijn lippen op de zijne.
    "Trey," kreun ik terwijl ik het tempo nog wat opvoer.
    Ik ga met mijn handen over zijn borst, en kus me een weg van zijn lippen naar zijn oorlel en bijt er zacht in. Dan vervolg ik mijn weg naar zijn hals en zijn schouder. Ik druk verschillende kusjes op zijn schouder, bijt ook hier even en zuig zachtjes op zijn huid.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:17 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik lach. 'Dat is erg herkenbaar.' Fluister ik en lach naar hem. De mannelijke hoofdrolspeler staat met een bos bloemen voor het huis van de vrouwlijke hoofdrolspeelster. Ik lach vertederd, het was lief.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:11 ]

    Melody

    Can legde haar hand op mijn schouder en keek me serieus aan. 'Lieve Mel,'zei ze plechtig. 'Als ik dat wil... dan schop ik je wel buiten,'lachte ze en sloeg haar arm om me heen. 'Doorgaans ben je meer dan welkom.. Jullie allemaal trouwens,'voegde ze er nog aan toe waarop ik haar een vriendelijke glimlach schonk. 'Nou, als het dan echt geen probleem is eet ik dolgraag mee,' grijnsde ik. 'Wat wil je gaan halen?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Post aangepast :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.