• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik grom even en wacht tot ze haar heupen omhoog heft om ze vervolgens hard terug naar beneden te trekken.
    Wanneer ze in mijn schouder bijt grijp ik de kans om mijn tanden in haar nek te zetten. Mijn handen glijden over haar rug en ik duw haar volledig tegen me aan om haar ruw op de mond te kunnen kussen.

    Irial

    "Dat is herkenbaar," lacht ze.
    Ondertussen volg ik weer de film niet meer. Ik neem haar gezicht in mijn handen zodat ze naar me moet kijken en druk mijn lippen zacht op de hare.
    "Bloemen zijn zo cliché," fluister ik haar toe.

    Camargue

    "Nou als het echt geen probleem is eet ik dolgraag mee. Wat wil je gaan halen?"
    "Oeh, oeh, oeh," zeg ik terwijl ik enthousiast op en neer spring. "Laten we gewoon naar huis gaan en een pizza bestellen," zeg ik met een brede glimlach. Ik trek aan haar mouw als een klein kind dat zijn moeder om iets smeekt. Ik kan er niks aan doen, zo ben ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit mijn ogen en kreun zo luid ik kan.
    "Doe het Trey. Ik wil dat je doet met me wat je wil, zo hard je kan," hijg ik kreundend.
    Ik kijk hem aan en doe geen moeite de geilheid in mijn ogen te verbergen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik kus hem terug. 'Wat zou haar dan gegeven hebben Rpmeo?' Fluisyer ik en kijk hem wijsneuzerig aan. Ik persoonlijk vond bloemen wel lief.

    Atreyu

    "Doe het Trey. Ik wil dat je doet met me wat je wil, zo hard je kan," kreunt Fé.
    Ik draai ons opnieuw om en pin haar polsen tegen het bed. Ik duw mijn lichaam tegen het hare en stoot zo diep ik kan terwijl ik in haar hals bijt.

    Irial

    "Wat zou jij haar gegeven hebben, Romeo?" fluister ze dan.
    "Haar? Niks," zeg ik grijnzend. "Als ik jou zou willen verrassen of iets goed te maken had dan zou ik een liedje schrijven, het opnemen en je een CD opsturen via de post. Ik zou er een brief bij steken met alle woorden die ik niet in de muziek heb kunnen stoppen en een sleutel zonder enige uitleg," verzin ik ter plekke. "Maar als je liever bloemen hebt..."
    Ik hou mijn handen lachend omhoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun nog iets harder en duw mijn bekken tegen zijn onderlichaam aan. Ik leg mijn hoofd in mijn nek.
    "Trey," kreun ik enkele keren.
    Ik blijf hijgen en ik krijg het warm van zijn lichaam tegen het mijne.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik ben blij verast hij was echt een romanticus. ik glimlach naar hem. 'Ik denk dat dat van jou leuker is. welk meisje wilt nou niet dat haar liefde een liedje voor je schrijft.' Dan verschijnt de aftiteling op het scherm.

    Atreyu

    Ze kreunt mijn naam, ik geniet ervan.
    "Ja, liefje?" zeg ik grijnzend. Wanneer ze haar mond opnieuw opendoet geef ik een paar harde stoten. Ik neem haar beide polsen met een hand vast en laat mijn hand tussen haar benen glijden terwijl ik tussen haar borsten in kus.

    Irial

    "Ik denk dat dat van jou leuker is. Welk meisje wil nou niet dat haar liefde een liedje voor haar schrijft?"
    "Noemde je me nu net je liefde?" vraag ik met een glimlach.
    Ik voel me helemaal warm worden vanbinnen en schrik wanneer de lichten aan gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil zacht en kort.
    "O... Mijn... God," kreun ik tussen twee stoten door.
    Hij heeft me helemaal in zijn macht en ik geniet ervan. Ik doe niet eens moeite mijn handen los te trekken, en laat het allemaal gewillig gebeuren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grinnik even.
    "Hou het dan maar bij Trey," zeg ik lachend.
    Ik druk mijn lippen op de hare en zuig zacht op haar onderlip.
    Ondertussen laat ik mijn hand op en neer over haar heerlijke lichaam glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Passioneel kus ik hem terug en ik voel mijn hoogtepunt naderen.
    Het trekt doorheen mijn hele lichaam, tot in de puntjes van mijn tenen. Ik hoor nog net hoe ik het zowat uitschreeuw, en ik sluit mijn ogen.
    Hijgend en sidderend geniet ik nog na, van wat mijn heftigste orgasme tot nu wel moet zijn.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:13 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wanneer ik haar onder me voel klaarkomen nadert ook mijn orgasme. Ik stoot nog een paar keer hard en voel elke spier in mijn lichaam ontspannen. Ik blijf nog even op Fedea liggen, zonder mijn volla gewicht op haar te laten rusten. Hijgend kijk ik haar aan.
    Ik haal wat haar uit haar gezicht en zet kusjes op haar gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen, maar het enige wat ik kan doen is mijn ogen gesloten houden.
    Gelukzalig voel ik zijn lippen op mijn huid, en een glimlach speelt om mijn lippen. Het liefst van al wil ik uitschreeuwen hoe graag ik hem zie, hoeveel ik van hem hou, maar het gaat gewoon niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik voel dat ik rood word en bijt op mijn lip. 'Nou..ja' Ik kijk weg en knipper met mijn ogen tegen het velle licht. 'I-is dat erg?' Mompel ik en kijk hem wat onzeker aan. De zaal komt in beweging en ik sta ook op.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 8:49 ]

    Melody

    'Oeh, oeh, oeh,' reageerde ze enthousiast terwijl ze op en neer sprong. 'Laten we gewoon naar huis gaan en een pizza bestellen,' vervolgde ze al springend terwijl ze aan mijn mouw trok. Ik schoot in de lach en gaf haar een klein duwtje. 'Nou, op naar huis dan. Ik begin wel zin te krijgen in een lekkere vette pizza,'lachte ik en trok haar mee richting huis.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Melody en Camargue komen naar Liam toch??]