• De bloedmooie Yente Casillas, het zusje van Iker, is terug van weggeweest. Na een tijdje op tour te gaan in Amerika is ze terug naar haar vaderland, Spanje. Tussen al de fanmail vind ze een een berichte van de eigenaar van Kampnou, het stadion van Fc Barcelona. Ze willen dat ze gaat zingen voor de match tegen Real Madrid. Ze zou dom zijn moest ze het afwijzen dus stemt er onmiddellijk mee in. Ze word verzocht enkele weken voor de match richting Barcelona te trekken om kennis te maken met de spelers. Ondanks Yente goede banden heeft met de Real Madrid spelers, ziet ze het wel zitten. Yente word in een huis geplaatst met Gerard Pique, Bojan Krkic, Lionel Messi, David Villa en Ibrahim Afellay samen met hun vriendinnen. Door omstandigheden komt David vriendinloos toe in het huis. Na enkele dagen merkt ze dat David steeds meer moeite doet voor haar, maar Yente blijft Hard-to-get.

    x Vriendinnen Real Spelers
    x Vriendinnen Barcadudes.
    Barcaspelers hun vriendinnen komen er wel vaker in voor dan die van Real.

    INVULLEN;
    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Nationaliteit;
    Karakter; (uitgebreid.)
    Uiterlijk; (Uitgebreid + foto)
    Extra;

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 18:24 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Is het niet Casillas?


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    Is het niet Casillas?

    typfout (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rouge schreef:
    (...)
    typfout (:


    Haha, is niet erg hoor, maar ik kon me nog herinneren dat ik een crush op hem had en het was van 'was het niet Casillas, hmm'


    SLOAN.

    Ik hoef geen rol, ik wil een link naar het verhaal zodra hij er is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik hoef geen rol, ik wil een link naar het verhaal zodra hij er is.

    Zelfde hier ;'D


    effort never betrays you

    Als niemand een rol wilt doe ik het zonder vriendinnen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol;Vriendin Bojan Krkic
    Naam;Luena Maria Delgadoo
    Leeftijd;20 jaar
    Nationaliteit;Spaans
    Karakter; Luena is hardwerkend meisje dat veel voor anderen over heeft. Hierdoor denken veel mensen dat Luena graag in de spotlight wil staan, wat juist helemaal niet zo is. Luena is absoluut niet op haar mondje gevallen en heeft zeker een eigen mening en is dus ook niet verlegen. Als iemand kattig tegen haar doet, kun je verwachten dat ze het zeker terug doet.
    Uiterlijk; Luena Maria Delgado Luena heeft een dik bos zwart haar met bruine ogen. Ze heeft haar ogen meestal donker opgemaakt zodat ze beter uitkomen. Luena heeft een mooi slank lichaam met lange benen waardoor ze veel modellen werk doet. Luena is ongeveer 1,70m en draagt het liefst jurkjes en rokjes met leuke shirtjes.
    Extra; Luena haar hobby is dansen en zwemen. Luena en Bojan zijn al 2 jaar samen en hebben elkaar ontmoet op het strand.

    Ik hoop dat het goed is:D

    xx<33


    ~

    Rol; Vriendin van Xabi Alonso

    Naam; Kim Elena Rodriquez

    Leeftijd; 26 jaar

    Nationaliteit; Nederlandse moeder, Spaanse vader. Beschikt daarom ook over een Nederlands én een Spaans paspoort.

    Karakter; Emotioneel en gevoelig, ze huilt erg snel en voelt emoties heel erg ster aan maar hier schaamt ze zich voor. Behulpzaam, wanneer iemand fysiek pijn heeft staat Kim al gelijk klaar om diegene te verzorgen en te helpen. Overbezorgd, als het om haar dierbaren gaat raakt Kim snel overbezorgd. Vriendelijk, ze is een hartstikke lieve meid zodra ze je goed kent. Raakt snel in paniek als er iets ergs gebeurd.

    Uiterlijk; Een mooie jongedame is Kim zeker weten. Kim heeft kort en krullend platinablond haar met bijpassende goudbruine ogen. Ze is behoorlijk klein voor haar leeftijd maar daar heeft ze geen problemen mee. Ze heeft een blanke huid die snel gebruind is in de zomer. Ze heeft volle rode lippen zonder ook maar één keer een lippenstift te hebben aangeraakt. Kim heeft een slank tot mager postuur en draagt vaak mooie rode jurken.

    Extra; Kim is fysiotherapeut en houd ervan om voor Xabi te koken.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol; Vriendin Ibrahim Afellay
    Naam; Sofie Crosswell
    Leeftijd; 21
    Nationaliteit; Engels
    Karakter; Sofie is raar. Het ene moment is ze super hyper en het volgende moment kan ze je dood wensen. Wat ze wel altijd heeft zijn haar arrogante trekjes. Ze vind zichzelf goed en laat dit vaak merken. Maar dat alles betekent niet dat ze niet om andere geeft. Wanneer ze je mag is ze er echt voor je wanneer je haar nodig hebt, en advies geven kan ze als de beste. Ze wordt niet graag ondergewaardeerd.
    Uiterlijk; Sofie is redelijk klein, kleiner dan de gemiddelde lengte. Vaak heeft ze wel make-up op en vind het vreselijk als ze er niet uit ziet. Ze doet veel aan sport; om te zorgen dat ze slank is en een goede conditie heeft. Ze draagt haar lange, bruine haar vaak los.
    Extra; Dat Sofie uit Engeland komt valt echt op te merken aan haar accent. Wat je niet verwacht is dat Sofie écht een boekenwurm is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga direct Gery invullen, maar, het is Camp Nou


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    FCBarcelona schreef:
    Ik hoef geen rol, ik wil een link naar het verhaal zodra hij er is.


    Dit & het is trouwens Camp Nou en niet Kampnou _O_. -minordetail-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    FCBarcelona schreef:
    Ik hoef geen rol, ik wil een link naar het verhaal zodra hij er is.


    Everything is worse without music.

    Rol; Vriendin Leo Messi
    Naam; Amber Isabelle Santiago
    Leeftijd; 22
    Nationaliteit; Spaanse
    Karakter; Amber is een kleine, stevig gebouwde vrouw van rond de 1 meter 60 groot. Ze heeft piekerig, roestbruin haar en grote, donkerbruine ogen die vrolijk in haar hartvormig gezicht staan. Haar lichte, dunne lippen zijn bijna altijd in een glimlach gevormd en ze heeft prachtige witte tanden. Verder heeft ze een vrij slanke bouw met iets vollere heupen en enkels, maar dat weet ze goed te verdoezelen. Ze ziet er erg jong uit voor haar leeftijd, maar haar kledingstijl maakt dit weer een beetje goed: Amber draagt veel elegante kleding van mooie stoffen en met veel versierinkjes (kant, franjes, ruches etc.) en pasteltinten erin. Verder draagt ze veel sieraden en loopt ze het liefst op haar hakken.
    Uiterlijk; Amber is een typisch moeder-typje. Ze is op het eerste gezicht wantrouwend tegenover nieuwe mensen, maar als ze je eenmaal leert kennen heb je aan haar een geweldige vriendin. Leo en de andere Barça-spelers komen nooit iets te kort als Amber in de buurt is en hebben altijd heel veel plezier met haar. Amber is bijna continue vrolijk en heeft plezier in alles wat ze doet, van luiers verschonen tot boodschappen doen en wandelen op het strand. Verder heeft ze ook haar slechte kantjes- Ze heeft snel de neiging om mensen te verbeteren terwijl dit niet altijd gewaardeerd word.
    Extra; Amber is gek op wandelen en lezen. Ze zit het liefst 24/7 op de bank met een goed boek, of loopt minstens drie uur met Leo over het strand, door het bos o.i.d.

    Wil je hem ook linken als hij online staat? :')


    Hope goes lost but never dies.

    Sorry, maar aangezien jullie zo laat antwoorden ben ik het verhaal al begonnen zonder vriendinnen. Ik probeer jullie er later wel in te brengen goed? (flower)


    all I want is the taste that your lips allow

    Rouge schreef:
    Sorry, maar aangezien jullie zo laat antwoorden ben ik het verhaal al begonnen zonder vriendinnen. Ik probeer jullie er later wel in te brengen goed? (flower)

    Ik heb één dag na de start van het topic ingevuld? (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.