• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik voel iets kouds op mijn wang en ik hoef niet te kijken wat het is. Zacht kust Irial het weg en mijn vermoeden is correct. Vanille ijs. Aangezien het toch vrijwel leeg is in de zaal en we de hele rij stoelen voor ons alleen hebben smeer ik op mijn beurt ook wat ijs op zijn gezicht om het eraf te kussen.

    Fedea

    Ik leg het doosje op het nachtkastje en kruip tegen hem aan.
    "Is het raar dat ik bang ben niet zwanger te zijn?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Zoals ik wel verwacht had doet Madeline net hetzelfde bij mij. Ik ril even.
    "Oké, en nu kijken we naar de film."
    Het is meer een gebod aan mezelf dan aan Madeline. Ik lepel mijn potje ijs zo snel mogelijk leeg omdat ik liever Maddie's hand vast hou. Ik spoel de overweldigende vanille smaak weg met een beetje water en wacht vol ongeduld tot ook zij klaar is.

    Atreyu

    "Is het raar dat ik bang ben om niet zwanger te zijn?" vraagt ze zacht.
    Het voelt alsof er een enorm gewicht van mijn schouders valt. Ik zucht en kijk haar hoofdschuddend aan.
    "Nee," zeg ik met een schamper lachje. "Nee want ik voel me precies zo."
    Ik trek haar volledig tegen me aan en druk mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Jij eet veel te snel.' Fluister ik lachend en kijk naar het halve potje dat ik nog heb. 'Dit is het bewijs dat jij veel gulziger bent dan ik.' Lach ik triomfantelijk en kijk hem schuin aan. Ik heb nu al geen idee waar de film over gaat. Irial lijd me te erg af.

    Melody

    'Naar huis?' klonk het ietwat onzeker. 'Of wil je nog snel iets gaan eten?' vroeg ze daarna. Ik keek haar even bedenkelijk aan. 'Zeg jij het maar, als je naar hjuis wilt is dat ook prima,' antwoordde ik en glimlachte even. Mijn maag rommelde zacht maar ik gaf er geen gehoor aan, als Cam naar huis wilde dan at ik thuis wel wat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik glimlach gelukzalig en sluit mijn ogen tijdens de kus.
    "Misschien moeten we het vragen aan iemand die er meer van weet?"
    Ik denk nu niet meteen aan een dokter.
    "Ik dacht eventueel Camargue."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Jij eet veel te snel. Dit is nu het bewijs dat jij veel gulziger bent dan ik."
    Met een triomfantelijke lach op haar gezicht kijkt ze me een beetje aan.
    Ik breng mijn lippen naar haar oor.
    "Misschien heb ik daar wel een reden oor," fluister ik diep terwijl ik mijn hand op haar bovenbeen leg. Ik bijt even op haar oorlel en laat mijn hand een stukje meer naar boven glijden.

    Camargue

    "Zeg jij het maar, als je naar huis wilt is dat ook prima."
    Ik denk even na en steek mijn vinger op.
    "Oplossing," zeg ik glimlachend. "We halen iets af, Chinees of frietjes, weet ik veel en je eet gezellig met mij en Liam mee."
    Ik kijk haar enthousiast aan.

    Atreyu

    "Misschien moeten we het vragen aan iemand die er meer van weet? Ik dacht eventueel Camargue."
    Ik moet even mijn hersenen pijnigen om me te herinneren wie Camargue is. Wanneer ik het besef kijk ik Fé verbaasd aan.
    "Wat heeft zij hier mee te maken?"

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:07 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nu ja, ik ga het niet aan mijn ouders vragen, noch aan een dokter. Camargue weet wat ons te wachten staat, en ja, ze heeft al heel wat 'levenswijsheid'."
    Ik klooi even wat met zijn hand.
    "Volgens mij is zij echt de beste persoon om het aan te vragen wat of hoe."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nu ja, ik ga het niet aan mijn ouders vragen, noch aan een dokter. Camargue weet wat ons te wachten staat, en ja, ze heeft al heel wat 'levenswijsheid'. Volgens mij is zij echt de beste persoon om het aan te vragen wat of hoe."
    Nog steeds verbaasd blijf ik Fedea aanstaren.
    "Dat wil toch niet zeggen dat ze hierbij kan helpen? Ik vind het een beetje...vreemd," zeg ik zacht.
    Dan besluit ik dat ik helemaal geen zin heb om hierover te praten en druk kleine kusjes op Fedea's lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn hand glijd omhoog en ik hap even maar adem. 'Irial er zijn mensen hier.' Sis ok lacherig. Ik smeer nog wat ijs op zijn wang maar kus het er niet van af en wacht op wat hij doet.

    Fedea

    Ik glimlach zachtjes en geniet van zijn kusjes.
    "Ik hou van je, Trey, maar over sommige dingen kan ik best van vrouw tot vrouw praten, als je begrijpt wat ik bedoel," zeg ik zacht.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en sla het deken om ons heen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:27 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody.

    Cam keek even bedenkelijk en stak toen haar vinger op. 'Oplossing,' zei ze glimlachend. 'We halen iets af, Chinees of frietjes, weet ik veel en je eet gezellig met mij en Liam mee.' Ze had een enthousiaste blik maar ergens voelde ik me een beetje schuldig. Peinzend keek ik haar aan. Hallo, derde wiel, daar zijn we weer. 'Weet je het zeker?' vroeg ik haar. 'ik kan het goed begrijpen als je met Liam alleen wilt zijn,' vervolgde ik en glimlachte even.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Irial er zijn mensen hier," sist ze lachend.
    Ze smeert wat ijs op mijn wang en doet niks om het weg te halen.
    "Madeline, er zijn mensen hier," zeg ik op een vrouwelijk toontje terwijl ik lachend met mijn ogen rol. Ik wrijf mijn wang langs die van haar zodat de helft van de smurie op haar gezicht hangt. Ik laat mijn hand mooi liggen waar die lag. Uitdagend kijk ik haar aan.

    Atreyu

    "Ik hou van je, Trey, maar over sommige dingen kan ik best van vrouw tot vrouw praten, als je begrijpt wat ik bedoel."
    Ze kust me terwijl ze de dekens over ons heen slaat. Ik ga liggen en trek haar zo ook onderuit om vervolgens boven haar te gaan hangen.
    "Straks praten, eerst goedmaken," zeg ik tussen het kussen door. Ik leg mijn hand in haar nek en speel met een lok haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes wanneer een eerste manier van goedmaken in me opkomt.
    "En hoe wil je dit goedmaken?" vraag ik zacht.
    Ik leg me dicht tegen hem aan, en kijk hem zo lief mogelijk aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Weet je het zeker? Ik kan het goed begrijpen als je met Liam alleen wilt zijn," zegt ze met een glimlachje.
    Ik leg mijn hand op haar schouder en kijk haar serieus aan.
    "Lieve Mel," zeg ik plechtig. "Als ik dat wil... dan schop ik je wel buiten." Ik moet lachen en sla een arm om haar heen. "Doorgaans ben je meer dan welkom," voeg ik er nog aan toe. "Jullie allemaal trouwens."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.