• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Alles behalve zo'n standaard hartje. Ik kies er een voor jou en jij één voor mij?"
    Lachend komt ze op me afgelopen en slaat haar armen om mijn hals. Ik til haar op en hou haar in mijn armen.
    "Geen elfjes, regenbogen of andere walgelijk kleurrijke dingen," zeg ik lachend. Dan druk ik mijn lippen vol overgave op de hare.

    Camargue

    "What's next?" vraagt Melody terwijl we wachten.
    "Nog enkele klerenwinkels? Of heb je al genoeg?" vraag ik lachend.
    De rij schuift vrij traag vooruit maar uiteindelijk kunnen we toch afrekenen. Vrolijk loop ik zwaaiend met mijn zakje de winkel uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Geen elfjes, regenbogen of andere walgelijk kleurrijke dingen," Dan drukt hij zijn lippen liefdevol op die van mij. Het stoort me minder dan ervoor dat hij me op tilt. Eerst raakte ik helemaal in paniek omdat hij zo kon merken hoeveel ik woog maar nu leiden zijn kus me af. Ik laat zijn lippen los. 'Een kat dan?' Giechel ik.

    Melody

    ‘Prima, kleren heb ik nooit genoeg,’ lachte ik en was blij toen we eindelijk konden afrekenen. Zwaaiend met haar tasje liep Cam vrolijk de winkel voor me uit terwijl ik haar met een vrolijk gezicht volgde. ‘Laten we hier kijken,’ zei ik toen we voorbij een klein kledingzaakje liepen. Binnen was het erg rustig waardoor we ongestoord lekker konden neuzen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik knik zachtjes en sla mijn armen om zijn middel.
    Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en probeer de tranen weg te duwen. Toch kan ik het niet laten kort te snikken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben even douchen brb]

    Irial

    "Een kat dan?" giechelt ze.
    "Geen beestjes," schud ik mijn hoofd. Ondertussen wandel ik naar de dichtstbijzijnde muur om Madeline tussen mijn lichaam en die muur te klemmen.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en laat mijn lippen heel licht over de hare gaan.

    Camargue

    "Prima, kleren heb ik nooit genoeg. Laten we hier kijken," zegt Melody wanneer we een leuk winkeltje passeren. Eens binnen grijp ik haar arm vast en trek er even aan.
    "Ben ik dood? Ben ik in de hemel?" vraag ik verbaasd wanneer er meteen enkele van de meest prachtige jurkjes mijn aandacht trekken.

    Atreyu

    Ze legt haar gezicht in mijn hals en snikt even.
    Ik maak wat sussende geluiden en laat mijn hand door haar haren gaan.
    "Niet huilen, liefje," zeg ik bezorgd.
    Met mijn vrije hand trek ik haar nog wat dichter tegen me aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik lach. 'Wat dan wel?' Hij tilt me naar een muur en drukt me daar tegen aan. Zijn lippen strelen zachtjes over die van mij. Ik sla mijn benen rond zijn middel en leg mijn armen in zijn nek. 'En wat voor een tattoo krijg ik dan van jou?' Ik streel met mijn vingers door zijn haar en bijt zachtjes op mijn onderlip.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:26 ]

    Fedea

    Ik snik en veeg mijn tranen weg.
    "Sorry, het zijn vast de hormonen."
    Ik adem diep in en bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Zodra we binnen waren greep ze mijn arm vast en trok er even aan. ‘Ben ik dood? Ben ik in de hemel?’ vroeg ze verbaasd en liep daarna in de richting van een paar leuke jurkjes. ‘Je zou bijna denken van wel he,’ lachte ik en begon tussen de rekken te neuzen. Mijn oog viel vrij snel op een paar leuke korte rokjes. 'Ohh, hebben, hebben, hebben,' zei ik vrolijk en met een brede grijns.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "En wat voor een tattoo krijg ik dan van jou?" vraagt Madeline terwijl ze met mijn haar speelt. Ik bijt even op mijn piercing en zeg dan,
    "Beautiful. Je mag zelf kiezen waar."
    Ik kan het niet laten haar te kussen, alsof ik verslaafd ben aan haar lippen.

    Atreyu

    "Sorry, het zijn vast de hormonen."
    Ik neem haar hand vast en nijp er even in.
    "Laten we ons haasten, dan kunnen we snel naar huis," zeg ik zacht.
    Zo gezegd, zo gedaan. Ik neem snel nog wat groenten en wat fruit en snel halen we een zwangerschapstest uit een rek. Aan de kassa probeer ik de beoordelende blik van de kassierster te negeren.

    Camargue

    "Je zou haast denken van wel he," lacht Melody die als een gek tussen de rekken begint te neuzen. Ik zelf heb in twee minuten tijd als vier jurkjes en een rokje in mijn handen. Gelukkig maar dat geld geen probleem is. Wanneer we bij de pashokjes zijn heb ik zo'n negen jurkjes en drie rokjes. Ik moet even lachen om mezelf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Beautiful. Je mag zelf kiezen waar." Ik val even stil en weet niet wat
    ik moet zeggen. Beautiful... 'Oke.' Glimlach ik en kus opnieuw zijn
    lippen. Ik kietel zachtjes in zijn nek en bijt op zijn onderlip.

    Fedea

    Ik kijk grijnzend naar de kassierster en ga iets dichter bij Trey staan, voor ik een kus op zijn lippen druk. Dan kijk ik haar weer aan.
    "Jaloers? Mjah, niet echt subtiel," zeg ik Trey, maar luid genoeg dat ze het kan horen.
    Mijn Trey :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    ‘Ik denk dat ik van de week ook even moet kijken voor een extra kledingkast. Dit gaat nooit allemaal in mijn kast nu passen,’ zei ik nadat ik mijn kleren had gepast en besloten had om de drie rokjes, vier shirtjes en broek die ik had geprobeerd mee te nemen. ‘Echt, shoppen is zo verslavend. Ik heb medelijden met mijn toekomstige vriend als hij een keer met me wil gaan winkelen,’ grijnsde ik er vervolgens achteraan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Oke," glimlacht Madeline.
    Haar lippen vegen opnieuw over de mijne en terwijl ze mijn nek kietelt zet ze haar tanden in mijn onderlip. De hoeveelheid aan prikkels zorgen voor een aangename rilling in mijn ruggengraat.
    "Tenzij je zelf een beter idee had?"

    Atreyu

    Voor ik het weet drukt Fedea haar lippen op de mijne en kijkt de kassierster met een dodelijk blik aan. Compleet uit het lood geslagen blijf ik met een zakje appels in mijn handen staan. Wat is dit nou?
    "Jaloers? Mjah, niet echt subtiel," bijt ze de kassierster zacht toe.
    Ik glimlach verontschuldigend naar het meisje en leg de zak appels op de band.
    "Wat krijg jij nou?" fluister ik Fedea bijna onhoorbaar toe.

    Camargue

    "Ik denk dat ik van de week ook even moet kijken voor een extra kledingkast. Dit gaat nooit allemaal in mijn kast nu passen," zegt Melody die weer een hoop mee heeft. Ikzelf heb ook besloten alles dat ik gepast heb mee te nemen.
    "Echt, shoppen is zo verslavend. Ik heb medelijden met mijn toekomstige vriend als hij een keer met me wil gaan winkelen," grijnst ze.
    "Ik heb medelijden met de man die jouw kast moet maken," lach ik terwijl we naar de kassa lopen. De arme winkeldame kijkt ons met een pijnlijke blik aan.

    [Ik ga slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wacht tot we buiten zijn m te antwoorden.
    "Zag je niet hoe ze keek? Jezes, dat mens mag ook wel eens manieren worden aangeleerd."
    Ik rol geïrriteerd mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.