• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik knik lachend. 'Pinky promise.' Dan begin ik te lachen om zijn opmerking. 'Wauw van alle dingen die er zijn kies je sardientjes?' Ik schud mijn hoofd en kus hem dan. Hij was geweldig, lief grappig slim knap alles wat je maar wilt in een jongen.

    Melody

    ‘Niet te braaf, niet te bloemig. Iets dat zegt ‘take me, I’m yours!’ grinnikt ze en maakt daarbij een theatraal gebaar. Hier en daar werpen voorbij lopende mensen haar een vreemde blik toe, die me net als haar niks doen. Ondertussen had ik een anders flesje uit het rek gepakt, deze rook zo lekker. ‘Wat vind je hiervan?’ vroeg ik en gaf haar het flesje nadat ik een beetje op m'n hand had gespoten. Ikzelf droeg altijd Replay of D&G, dat waren echt mijn luchtjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Wauw, van alle dingen die er zijn kies je sardientjes?" vraagt ze hoofdschuddend. Ik voel opnieuw haar lippen op de mijne en glimlach.
    "Hé, laat me dwalen in mijn jeugdsentiment," grinnik ik.
    Deze keer is het mijn beurt om haar te kussen.

    Camargue

    "Wat vind je hiervan?" vraagt Mel terwijl ze me een flesje in de handen stopt. Ik ruik er even aan en haal mijn neus op.
    "Beetje overweldigend," zeg ik zacht.
    Ik zet het flesje terug op zijn plaats en neem een ander, willekeurig flesje. Ik ruik er aan en moet hoesten.
    "Ugh," zeg ik terwijl ik met mijn neus wiebel. "Dat er mensen zijn die zo willen ruiken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Hé, laat me dwalen in mijn jeugdsentiment," Ik lach. 'Welk jeugdsentiment?'
    Vraag ik nadat hij me gekust heeft. Blijkbaar kwam deze zin uit zijn jeugd
    wat mij nogal in verwarring bracht aangezien het niet echt een standaard
    zin of compliment is. 'Wat wil je gaan doen?' Vraga ik daarna.

    Irial

    "Welk jeugdsentiment?" vraagt ze lachend.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar serieus aan.
    "Heb je nog nooit de Aristokatten gezien?" Ik zucht en laat mijn hand slap hangen. "Tssss," voeg ik er lachend aan toe.
    "Wat wil je gaan doen?" vraagt Madeline ondertussen.
    "Kies jij maar want als ik weer mag beslissen wordt het een beetje eentonig, grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Heb je nog nooit de Aristokatten gezien? Tssss," Ik lach en schud mijn hoofd. 'Nee eerlijk gezegt niet en wat is het ding met jou en katten? Cats de aristokatten wat komt er nog meer?' Lach ik. "Kies jij maar want als ik weer mag beslissen wordt het een beetje eentonig," Ik kus lachend zijn lippen. 'Geen idee eigenlijk maar misschien moeten we beginnen met onze kleren aan doen.'

    Irial

    "Nee eerlijk gezegd niet, en wat is het ding met jou en katten? Cats, de Aristokatten, wat komt er nog meer?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar onschuldig aan.
    "Ik hou van poesjes?"
    Ik heb mijn zin amper uitgesproken of ik voel haar lippen opnieuw op de mijne.
    "Geen idee, maar misschien moeten we beginnen met onze kleren aandoen."
    Ik knik, schud mijn hoof en knik nog een keer. Ik wil wel, maar aan de andere kant ook niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik hou van poesjes?" Ik lach en rol met mijn ogen. Ik stel voor dat
    we ons aankleden. Hij knikt schud dan zijn hoofd, knikt weer en doet dan niets. 'Zeg is dat nou een ja of een nee?' Ik leun wat naar achter om
    hem recht aan te kunnen kijken.

    Irial

    "Zeg is dat nou een ja of nee?" vraagt Madeline.
    "Dat is een: ja laten we dat maar doen ook al kijk ik liever naar je als geen kleren aan hebt," grinnik ik.
    Ik haal mijn meest onschuldige blik boven en graai dan naar mijn boxershort. Met een diepe zucht doe ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Dat is een: ja laten we dat maar doen ook al kijk ik liever naar je als geen kleren aan hebt," Ik glimlach en sta op om mijn eigen kleren bij elkaar te zoeken. Als ik alleen gevonden heb trek ik Irial zijn shirt uit en vervang die door mijn eigen shirt met een broek. 'Wat voor een tatoe wil je dan eigenlijk laten zetten?'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:31 ]

    Melody

    ‘Zo ruiken? Buhh, dat er mensen zijn die zo willen stinken,’ zei ik lachend nadat ik de lichte geur van het fles had opgevangen die ze uit het rek had gepakt. Vervolgens keek ik even onderzoekend over het rek heen en viste er vervolgens een ander flesje uit. ‘En deze?’ vroeg ik haar nadat ik er zelf even aan had geroken. ‘Niet te sterk en niet te bloemig.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik neem mijn gitaar en plectrum. Ik draai wat aan de snaren tot hij
    perfect gestemd is en speel dan een rustgevende melodie. Meestal
    als ik speelde was het electrisch maar akoestisch vond ik mooier.

    Irial

    Ik zoek even naar mijn shirt tot ik besef dat Madeline die nog aan heeft. Geduldig wacht ik tot ze hem uit heeft om hem dan zelf aan te doen. Snel trek ik mijn broek aan terwijl ik haar hoor vragen.
    "Wat voor een tattoo wil je dan eigenlijk laten zetten?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee, ik flapte er maar wat uit. Heb jij ideeën?"
    Dat we er plots serieus over praten vind ik niet eens zo beangstigend als ik gedacht had.

    Camargue

    "En deze?" vraagt Mel terwijl ze even aan het flesje ruikt. "Niet te sterk en niet te bloemig."
    Ik neem het flesje aan en adem heel voorzichtig de geur in. Ik ril even en kijk Melody met een glimlach aan. Ik doe er wat van op mijn pols en ruik er nog een keer aan.
    "Perfect," zeg ik tevreden. "Afrekenen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Geen idee, ik flapte er maar wat uit. Heb jij ideeën?" Ik grinnik.
    'Alls behalve zo'n standaard hartje.' Zeg ik walgend en haal een
    hand door mijn haar om het wat meer in model te brengen. 'Ik kies
    er een voor jou een voor mij?' Lach ik en loop naar hem toe om mijn
    armen in zijn nek te kunnen leggen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:36 ]

    Melody

    ‘Perfect,’zei ze, nadat ze even aan het flesje rook. ‘Afrekenen?’ Ik knikte verruilde de tester voor een dichte verpakking en gaf die aan haar. Daarna liepen we samen naar de kassa waar ik mijn make neerlegde. ‘What’s next?’ vroeg ik aan Cam terwijl ik wachtte tot het mij beurt was om te betalen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'