• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    ik glimlach. 'Ja dat klopt maar ik zou dat dan toch over jou moeten zeggen' Ik kus hem zacht en zo teder mogelijk.

    Liam

    Ik loop naar de keuken en zet een kop koffie. Als ik de beker voor me heb kijk ik even naar de inhoud van het doosje. Een ketting, met zorg uitgekozen.

    Atreyu

    "You're still no fun right now," zegt ze geamuseerd.
    "Ik kan niet elk moment van de dag aan je lijf zitten," zeg ik met schuin lachje.
    Net dan passeert er een koppel met een kinderwagen. Verlangend kijk ik hen na. Hoogstwaarschijnlijk lopen Fedea en ik hier binnen negen maanden ook zo rond. Dat doet me er aan denken dat we de test niet mogen vergeten.

    Camargue

    "Ik weet alleen de basis dingen en kan eigenlijk alleen werken met natuurlijke kleuren. Ik ben ooit eens begonnen aan een cursus visagie, geloof dat ik er halverwege mee gestopt ben omdat ik niet het geduld heb om uren met iemands gezicht bezig te zijn," grinnikt Melody.
    Ik hou mijn handen beschermend voor mijn gezicht en schreeuw fluisterend.
    "Blijf dan maar van mijn gezicht af."
    Ik haal mijn handen weg en kijk Melody onschuldig aan. Ik hou het wel gewoon bij wat ik ken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Ja dat klopt maar ik zou dat dan toch over jou moeten zeggen."
    Ik geniet van haar lippen op de mijne en trek haar nog dichter tegen me aan. Even heb ik er spijt van dat ik nu een heel stuk minder van haar huid tegen de mijne kan voelen dan daarnet maar ik laat het het moment niet verpesten.
    "Mijn Madeline," fluister ik tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jawel, dat kan je we-"
    Mijn stem sterft weg wanneer ik een koppel zie met een kinderwagen. Ik hou me in om niet te gaan huilen en blijf even staan, terwijl ik ietwat sip naar de grond kijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Lachend geef ik haar een zacht duwtje. 'Ik zou niet durven,' zei ik. 'Ik heb wat ik moest hebben, had jij nog iets nodig?' vroeg ik daarna aan haar en haalde vlug nog een eyeliner uit het rek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Op het einde van haar zin sterft haar stem af. Wanneer ik terug naar Fedea kijk zie ik haar naar de grond staren. Ik ken die blik, er schort wat. Voorzichtig leg ik mijn vinger onder haar kin en til hem op.
    "Wat is er, prinses?" vraag ik zacht.
    Ik kijk haar geruststellend in de ogen.

    Camargue

    "Ik heb wat ik moest hebben, had jij nog iets nodig?" vraagt ze terwijl ze snel nog een eyeliner uit het rek ritst.
    "Ik ga even kijken of ik een lekker parfum kan vinden," glimlach ik. "Ben jij mijn tweede neus?" vraag ik lachend.
    Ik wandel alvast naar de rekken met het welriekend spul.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik slik even en kijk hem aan.
    "Ik ben bang, Trey... Wat als het niet is? Of als er iets fout loopt, of..."
    Ik voel tranen opkomen en bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Mijn Madeline' Fluisterd hij tegen mijn lippen aan.
    Ik glimlach en kus hem opnieuw. Ik kreeg geen genoeg
    van zijn lippen en aanrakingen. Ik legde een hand in zijn nek en streelde die.

    Atreyu

    "Ik ben bang, Trey... Wat als het niet is? Of als er iets fout loopt, of..."
    Ik trek haar volledig tegen me aan, zodat ze even kan schuilen en zodat ik haar een schamele troost kan bieden.
    "Dan blijf ik nog steeds bij je, dan slaan we er ons samen door. En als je wil kunnen we over een paar jaar nog een keer proberen."
    Ik wrijf zacht over haar rug en zie een kindje aan zijn moeder vragen 'waarom die meneer die mevrouw staat te knuffelen.' De moeder kijkt me met een gegeneerd lachje aan, ik richt me gewoon terug op Fedea.

    Irial

    Haar volle lippen strelen de mijne. Haar vingers kriebelen mijn nek en ik zou zo kunnen vergeten waar ik ben. Mijn hand glijdt opnieuw over haar rug. Mocht ik weten dat ik haar geen pijn zou doen, ik zou mijn armen zo strak mogelijk om haar heen houden.
    "Dit wordt een leuk verhaal voor de kinderen," grap ik fluisterend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik lach. ' Dan moet je me eerst zo ver krijgen met je te trouwen.' Mijn neus raakt die van hem en ik giechel
    zacht. 'Al namen in gedachten?' Ik knipper onschuldig met mijn ogen.

    Irial

    "Trouwen?" vraag ik gespeeld verbaasd. Ik neem mijn kin vast en wrijf erover, alsof ik diep in gedachten verzonken ben. "Oké, maar dan wel in Las Vegas en we nemen een tattoo in plaats ringen," grijns ik. "Wat dacht je van Bob en Marley?" voeg ik er lachend aan toe.
    Ik ben nog te jong om serieus over trouwen te denken, tenminste dat vind ik zelf, maar ik sluit de mogelijkheid zeker niet uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Dan wil ik wel dat cupido ons trouwt en dat jij verkleed bent als elvis.' Ik kijk hem lachend aan. 'En ik draag geen jurk tot mijn enkels.' Ik neem zijn hand vast. 'Deal?'

    Melody

    'Ik ben jou tweede neus wel,'lachte ik en liep haar achterna, richting de rekken met parfums. 'Wat voor iets wil je?' vroeg ik haar terwijl ik aan een flesje rook en een smerig gezicht trok toen deze enorm sterk rook. Vlug zette ik het flesje terug. 'Ugh, zolang het deze maar niet is.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Elvis? No way, babe. Ik heb meer talent in mijn pinkje." Bij wijze van demonstratie hou ik mijn pink omhoog. "Jeansbroek en een t-shirt met een das op geprint. En voor jou een jurk tot net boven je knie," grijns ik. "Deal?"
    Ik kijk haar lachend in de ogen en ik weet dat voorgoed verloren ben. Plots herinner ik me een quote uit de Aristokatten, vroeger was ik dol op die film.
    "Je ogen glanzen als sardientjes," glimlach ik.

    Camargue

    Ik barst in lachen uit wanneer ik Mel's gezicht zie vertekken. Ik veeg wat tranen weg en kijk haar grijnzend aan.
    "Niet te braaf, niet te bloemig. Iets dat zegt 'take me, I'm yours!'," grinnik ik terwijl ik er een overdreven theatraal gebaar bij maak. De vreemde blikken kunnen me geen moer schelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.