• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Echt tijd om te antwoorden was er niet want Liam was de auto snel daarna in gestapt en weggereden. ‘Alles goed?’ vroeg ik aan Cam nadat ik langs haar kwam lopen en we langzaam richting de winkelstraat liepen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Madeline komt snel terug bij me zitten.
    "Je shirt zit erg lekker," glimlacht ze.
    Ik trek haar tegen me aan en ga terug liggen. Ik geef een kusje in haar hals.
    "Weet ik," grinnik ik. "Je mag er wel vaker in slapen."

    Atreyu

    Plots voel ik een kar tegen mijn hielen.
    "Oepsies," hoor ik een hoog stemmetje achter me.
    Ik schud lachend mijn hoofd en wanneer we aan de juiste rayon komen leg ik wat pakken melk in de kar.
    "Alsof het per ongeluk was, prinses," zeg ik met een grijns.

    Camargue

    "Alles goed?" vraagt Melody die naast me komt lopen.
    Ik haal mijn pokerface boven, na enkele duizenden jaren zit die perfect.
    "Ja hoor," zeg ik luchtig. "Waar wil je nu heen?"
    Ik bekijk de winkels even die we nog niet binnen geweest zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem met een engelengezichtje aan en besluit hem wat te plagen.
    "Ik vind het raar, zo zonder ondergoed. Vooral mijn borsten. Wat jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach als hij mijn hals kust. 'Daar hou ik je aan hoor. '
    Grinnik ik en draai me dichter naar hem toe om zijn lippen te
    kunnen kussen. 'Hoelang hebben we geslapen? ' Vraag ik
    lachend.

    Liam

    Als ik thuis ben moet een paar keer heen en weer lopen om
    alle tassen binnen te kunnen krijgen. Ik doe de auto opslot
    Binnen leg ik het doosje dat in mijn zak zat op de keuken tafel.
    Oke dat was een ding. Ik loop terug naar buiten in de richting van
    het bloemenstalletje op de hoek van de straat.

    Melody

    'Ja hoor,'antwoorde ze. 'Waar wil je nu heen?' vraagt ze dan terwijl ze naar de winkels keek. Even wierp ik haar een onderzoekende blik toe maar er was niks van haar gezicht af te lezen.'Opzoek naar wat Mae-up?' vroeg ik haar daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik vind het raar, zo zonder ondergoed. Vooral mijn borsten. Wat jij?"
    Ik kijk haar aan met een opgetrokken wenkbrauw en mocht het de aandacht niet naar ons toetrekken zou ik mijn hand op haar mond leggen.
    "Ik vind dat jij je mond moet houden of dat ik opgepakt word voor schending van de openbare zeden," fluister ik haar met een grijns toe.
    Ik doe alsof er niks aan de hand is en ga verder op zoek naar dingen die ik van mijn mentale boodschappenlijstje kan schrappen.

    Irial

    Ik glimlach wanneer ik een kusje op mijn lippen krijg. Ik hou Madeline vast zodat ze wel zo dicht bij me moet blijven.
    "Hoe lang hebben we geslapen?" vraagt ze lachend.
    Ik geeuw nog een keer.
    "Niet lang genoeg," zeg ik hees. Ik schraap mijn keel even.

    Camargue

    "Op zoek naar wat make-up?" vraagt Melody.
    "Ja, goed. Troep," grinnik ik.
    Ik haal mijn schouders op en besluit er verder niet meer over te denken. Ik spreek er straks wel over met Liam, nu ga ik genieten.
    "Tips? Ik draag het amper," zeg ik tegen Mel wanneer we de winkel binnen wandelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schud afkeurend mijn hoofd.
    "En wat zou je dan uitspoken om opgepakt te worden?"
    Ik giechel zachtjes en duw de kar vooruit. Gelukkig is er niet veel volk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Ook ik grinnik zachtjes als Cam ‘troep’zegt. Mannen. ‘Tips? Ik draag het amper,’ zegt ze daarna tegen me als we de winkel binnen lopen. ‘Ik draag ook niet veel hoor. Wat eyeliner, mascara en een oogschaduwtje,’ antwoord ik en loop richting de make-up rekken. ‘En toevallig is dat nu net bijna allemaal op. ‘ En pik vervolgens een nieuwe Mascara uit het rek. ‘Als je het draagt, wat draag je dan?’ vroeg ik haar daarna en neusde even tussen de oogschaduw. Ik hield niet van felle kleurtjes, natuurlijke tinten en zwart was precies wat ik nodig had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik lach en leg zacht mijn armen in zijn nek. 'Ik bedoel hoe laat is het?' Ik hem opnieuw voor ik hem laat antwoorden. Irial maakte iets in me los wat ik niet ken. Als ik een vlam geweest was dan was hij het houten blokje dat me verder liet oplichten. Ik streel zijn wang en kijk hem aan.

    Liam

    Ik betaal de vrouw achter de kassa en loop terug naar huis. Ik was niet echt een romanticus maar goed nu wel dus. Thuis zet in de bloemen in een vaas met water en zet dan de tassen weg in de woonkamer.

    Atreyu

    "En wat zou je dan uitspoken om opgepakt te worden?"
    "Dat kan je zelf wel verzinnen, mevrouwtje onschuld," antwoord ik geamuseerd.
    Dit is by far het meest bizarre gesprek dat ik ooit in een supermarkt gehad heb. Ondertussen leg ik wat kip, een paar groentenburgers en wat vis in de kar. Volgende stop; eieren.

    Camargue

    "Als je het draagt, wat draag je dan?" vraagt Melody terwijl ze wat spulletjes bekijkt. Ik krab even in mijn haar.
    "Wat mascara, eyeliner en lipgloss," zeg ik zacht. "Meer niet. En dan liefst subtiele kleuren."
    Ik grinnik even wanneer ik besef dat ik hier echt niks van ken terwijl ik al zo lang leef. Zielig, Cam. Zielig

    Irial

    "Ik bedoel hoe laat is het?" zegt Madeline terwijl ze haar armen in mijn nek legt. Ik kijk even op de klok en moet mijn ogen tot spleetjes knijpen om het goed te kunnen zien.
    "Half twaalf," zeg ik met een glimlach. "Hoezo?"
    Ik zie Madeline naar me kijken en voel haar hand over mijn wang gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en ga naast hem lopen met de kar.
    "You're no fun."
    Ik mep zachtjes op zijn kont.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial vraagt waarom. Ik haal mijn schouders op. 'Dat vroeg ik me gewoon af.' Glimlach ik. 'Je bent echt heel schatyig als je slaapt.' Fluister ik met een lachje tegen zijn lippen aan.

    Atreyu

    "You're no fun."
    "Dat heb ik daarnet gemerkt," antwoord ik met een stoute blik. "Trey," doe ik stil haar kreun van eerder op de ochtend na.
    Ik neem een doos eieren, kijk of ze allemaal heel zijn en leg ze dan in de kar. Nog even langs bij de groenten en fruit afdeling, een brood halen en dan kunnen we naar huis.

    Irial

    "Je bent echt heel schattig als je slaapt," fluistert ze tegen mijn lippen aan. Ik grinnik even.
    "Ik ben áltijd schattig," fluister ik terug.
    Ik kijk haar lief aan en druk mijn lippen zacht op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes.
    "You're still no fun right now."
    Ik kijk hem geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Ik glimlachte even naar haar. 'Bijna net zoveel als mij,' glimlachte ik en viste een paar kleurtjes oogshaduw eruit waarvan ik dacht dat ze wel iets voor Cam waren om ze vervolgens aan haar te laten zien. 'Ik weet alleen de basis dingen en kan eigenlijk alleen werken met natuurlijke kleuren,' zei ik daarna. 'Ik ben ooit eens begonnen aan een cursus visagie, geloof dat ik er halverwege mee gestopt ben omdat ik niet het geduld heb om uren met iemands gezicht bezig te zijn,' grinnikte ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'