• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Hoe gaan we het dan doen? xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    Ik zwaaide even naar het podium en deed teken dat ik weg ging. Ik had nood aan muziek, mijn muziek. En aan Sally, mijn katje. Het is zo'n schatje. Deze keer nam ik mijn mobiel wel mee en liep door de deur terug naar mijn appartement.

    [haha I don't know. Anders slaan we het wel gewoon over en leggen ze in het bed a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok vindt ik best xD]

    Vince

    Ik kijk even naar Aimee die naast me licht op bed, ik kijk even naast mijn hoofd en zie dat het al drie uur is. 'Dat was Leuk en lekker, vind je niet?' vraag ik dan na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Dat was Leuk en lekker, vind je niet?' Ik grinnik even om zijn opmerking en draai me om zodat ik hem aan kan kijken. Ik trek de dekens iets meer over me heen omdat ik het koud begin te krijgen. Grijnzend kijk ik Vince aan, 'heel erg,' zeg ik speels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Heel erg,' zegt ze speels. 'Nou dan kan het misschien nog wel een keer?' zeg ik speels terug.

    [Ik moet zo eenmkeer gaan :(]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Nou dan kan het misschien nog wel een keer?' zegt hij speels terug. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, 'misschien,'

    [okee, morgen ben ik niet echt veel online. 's middags wedstrijd en in de avond griezelfilm marathon met een vriendin]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ze wiebelt even mwet haae wenkbrauwen, 'Misschien.' zegt ze. Ik glimlachnevn naar haar, dan leg ik mijn ene arm om haar heen en sluit even mijn ogen.

    [Awh, jammer...]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince glimlacht even en legt dan zijn ene arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en kijk naar het plafon.

    [ja he :P maybe dat ik tussen de film door even iets plaats. Ik heb trouwens geluk nodig want we gaan Paranormal Activity 1/3 kijken a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Na een tijdje zo te gelegen hebben val ik langzamerhand in een rustige slaap.

    [yay! xd. Wat voor wedstrijd heb je dan?]


    I only miss you when I'm breathing

    [ik laat mijn poppetje ook even slapen a.]
    Aimee
    Ik voel mijn oogleden zwaar worden en na een paar minuten ben ik in dromenland.

    [haha, volleybalwedstrijd, maar het is ver rijden dus moeten vroeg weg en de wedstrijd is om half 3 dus ben ook pas laat terug en dat is die vriendin er ook al :P maybe dat ik terwijl ik in de auto zit iets plaats a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik laat mezelf zodadelijk ook een keertje slapen denk ik xD]

    Vince

    Na een tijdje zo te gelegen hebben val ik langzamerhand in een rustige slaap. Waarin ik niet heel veel droom, of het me later niet kan herinneren.

    [hopelijk kun je reageren in de auto :D]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 0:36 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Paranormal Activity is een van de engste films die er bestaan. :|]

    Luel

    Ik ben een keer naar huis gegaan deze avond, ik weet niet meer wanneer precies. Maar nu lig ik in ieder geval op bed te snurken.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 9:23 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Er zijn nog veel engere films hoor, er is zelfs een film waar je een miljoen voor krijgt als je hem afkijkt omdat die zo eng is!]

    Vince

    Na een tijdje zo te gelegen hebben val ik langzamerhand in een rustige slaap. Waarin ik niet heel veel droom, of het me later niet kan herinneren.


    I only miss you when I'm breathing

    [Zullen we doen alsof het de volgende ochtend is? Ik verveel me een beetje]


    I only miss you when I'm breathing