• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:

1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:

1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?

Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Mike Timothy Reynolds.
    "Een frisse neus halen is altijd goed, toch?" Ging hij op mijn verzoek in. We liepen naar de deur. "Heb je last van hoofdpijn?" Ik duwde de deur open en liep erdoor en merkte dat Luel me volgende. "Ja, maar ik heb de laatste tijd last van hoofdpijn. Ik heb het nogal druk." Zei ik terwijl we buiten stonden. Omdat het zomer was, was het niet erg koud.

Luel ~ Wil schrijver worden

'Oké,' zeg ik met een begrijpende knik. Dan merk ik dat de deur nog eens open gaat en Aimee naar buiten komt. Laat ze Vince nu achter? Eerst met hem bekken en daarna dumpen?
    Nee, zo is Aimee niet, hou ik mezelf voor.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Vince

Ik kijk even op terwijl ze wegloopt en loop zelf maar naar de bar. Daar ga ik zitten en bestel nog een biertje, nou nu maar wachten tot ze terug komt.

I only miss you when I'm breathing

Aimee Jade Tempeste
    Als ik buiten kom zie ik dat Luel en Mike een eindje verderop tegen de muur leunen. Ik loop snel naar ze toe, 'gaat het?' vraag ik bezorgd aan Mike.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Mike Timothy Reynolds.
    "Gaat het?" Vroeg Aimee bezorgd. Ze klonk ver weg, alsof ze aan het einde van een tunnel stond. Ik zweeg een tijd. "Ne.." Mompelde ik en kon mijn zin niet afmaken. Ik zakte ik elkaar en viel op de grond, het laatste wat ik hoorde was een luide kreet en toen werd alles zwart.

Weer kijk ik verbaasd op als Aimee zo bezorgd doet tegen Mike. Als er weer van die gedachtes bij me opkomen zeg ik gewoon tegen mezelf dat ze van nature bezorgd is.
    Als Mike in elkaar zakt en op de grond valt snel ik gelijk naar hem toe en help hem overeind. Alleen blijven zijn ogen gesloten.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:20 ]

Aimee Jade Tempeste
    Ik slaak een gil als Mike ineens op de grond zakt. 'Bel 911!' zeg ik tegen Luel. Voorzichtig hurk ik neer bij Mike. Ik twijfel even. Mond-op-mond dan maar... Ik leg hem voorzichtig in de goede positie en geef hem mond-op-mond.

Ik doe wat Aimee zegt en bel het alarmnummer met mijn mobieltje. Na een tijdje stop ik mijn telefoon weer weg. 'Ze komen eraan,' zeg ik schor.

Mike Timothy Reynolds.
    Het voelde alsof ik in een tunnel was beland, die strak omhoog liep. Ik voelde mijn ledematen wel, maar kon ze niet bewegen, mijn hoofd bonkte hard en ik kreeg mijn ogen niet open. Om me heen hoorde ik iemand iets schreeuwen, maar het drong niet tot me door. Mijn laatste gedachte wat dat ik dood ging.

[Hij gaat niet dood..]

Vince

Als het al een tijdje heeft geduurd enik mijn biertje al bijna op heb kijk ik even naar de deur. Door de glas plaat zie ik iemand op de grond Liggen en Aimee en nog een jongen er bij staan. Snel ga ik naar de deur en zie dat de jingen Mike is, 'Wat is hier gebeurt?'

I only miss you when I'm breathing

Aimee Jade Tempeste
    'Verdomme,' vloek ik zacht. Het werkt niet. Ik leg mijn hand op zijn voorhoofd en voel dat hij gloeiend heet is. Shitshitshit. Ik weet bijna zeker dat iemand iets raars in zijn drankje had gedaan.

Na een tijdje komt er een loeiende ambulance aan. Ik kijk toe hoe Mike op de brancard wordt gelegd en in de auto wordt geschoven.

Mike Timothy Reynolds.
    Ik merkte nog steeds niks, alleen het gevoel alsof ik weggevoerd werd, maar dat kon ook een verbeelding zijn. Mijn voorhoofd was warm geworden en de hoofdpijn was nog steeds niet weg.

Aimee Jade Tempeste
    Na een tijdje komt er een ambulance aan. Mike wordt op een brancard gelegd in de auto geschoven. 'Is het goed als ik mee ga?' vraag ik aan een van de ambulance broeders. Die knikt en gebaard dat ik mee moet komen.

Aimee kent Mike nauwelijks, gaat er door me heen als ze dat vraagt. Maar ja, Mike zal het ook niet leuk vinden als hij wakker wordt in een bed met niemand om zich heen. Als hij wakker wordt.