• ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Its gotta be you - One Direction


    Als er een nieuw meisje bij de zeventienjarige Evelynne op school komt, is ze direct populair. Ze heeft namelijk verkering met Zayn, een zanger van de band One Direction. Evelynne vind het maar onzin en raakt stuk voor stuk al haar vriendinnen kwijt aan het nieuwe meisje. Maar wanneer ze Zayn ontmoet, gedraagt hij zich erg vreemd en probeert hij haar te overtuigen dat ze vroeger beste vrienden waren. Wanneer Evelynne hem niet gelooft, schrijft hij brieven, foto's en verhalen over vroeger. Maar hoever zal hij gaan om Evelynne te overtuigen?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Hope you guys like it! Voor deze rollen kan je je inschrijven:

    -Populaire nieuwe meisje Queensbury
    -Vriendin van Niall Riverfire
    -Kleine zusje van Evelynne Niallvember
    -Vijf goede vriendinnen van Evelynne Thankful, LewisWatson lovelydemon, Jessieex, Feminine
    -Een badboy curlybiatch


    Vul dit in:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Graag korte beschrijving en duidelijke foto)
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?:


    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:51 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik vul het populaire nieuwe meisje wel in! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vul GF niall wel in ^^ (yeah)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vul wel een goede vriendin van Evelynne in! :')


    Tell me about it, stud.

    Ik vul later het kleine zusje van Evelynne in.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Volledige naam: Manoah Estela Hutchers.
    Leeftijd: Manoah is zestien jaar oud, dus twee jaar jonger dan Niall.
    Karakter: Manoah is een meisje dat vol pit zit. Ze zal nooi even stil kunnen zitten en rustig kunnen doen, ze heeft gewoon te veel energie. Ze is het liefst altijd bij anderen en nooit alleen, ze vindt het gewoon vervelend om in een stille ruimte te zitten. Ze is snel gekwetst en haat het als anderen haar zomaar op het laatste moment laten zitten. Alles moet tot in de puntjes gepland zijn en haar schema kan niet zomaar veranderd worden.
    Uiterlijk:


          Shay Mitchell
    Manoah heeft lange, zwarte haren die over haar schouders vallen. Ze heeft donkerbruine ogen die ze accentueert met wat eyeliner en mascara. Ze heeft een goed lichaam, hoewel ze wel 59KG weegt, wat aan de zware kant voor haar 1,67M lang.
    Hobby's: Manoah's hobbys zijn vooral sporten, doordat ze zoveel energie heeft. Ze houdt er vooral van om te fitnessen, gewoon lekker elke week een keertje. Ze vindt tekenen ook leuk, maar daar kan ze zichzelf nooit zo lang op concentreren.
    Familie: Manoah's ouders zijn in Spanje gebleven toen ze daar wegging en is dus nu alleen in Engeland. Ze heeft weinig contact met haar familie, want eigenlijk had ze helemaal niet zoveel met haar familie. De enige waar ze nog contact mee heeft is Joshua.
    Extra: Ze heeft Niall ontmoet midden op straat. Het was een soort van liefde op het eerste gezicht. Ze hebben nummers uitgewisseld en later gesms't. Het is nu aan tussen die twee, maar de 1D-fans hebben nog niks doorgehad.
    Waarschuwen?: Ja. 9:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vul later goede vriendin van Evelynne in (A)


    First things first, but not necessarily in that order

    Riverfire, jij doet sowieso mee. Ik zet je er bij.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Rol: Nieuwe, populaire meisje.
    Volledige naam: Carson Isabelle Benson.
    Leeftijd: Carson is achttien jaar oud en is geboren op achttien november 1993 in Cambridge.
    Karakter: Carson is wat je noemt de verwende, populaire bitch. Ze krijgt altijd alles van haar ouders. Kleren, sieraden, tassen, make-up, geld, nieuwe meubels voor in haar kamer, bioscoopkaartjes en zelfs haar eigen appartementje en haar roze cabrio zijn door haar ouders gesponsord.
    Ze is egoïstisch, ze denkt alleen maar aan haarzelf en het maakt haar niet uit wat anderen van haar vinden.
    Ze is arrogant en vind haarzelf in alles de beste. Dat is misschien ook waar, want ze kan alles heel goed zoals zingen, dansen, acteren, tekenen, schilderen, sporten en kleding ontwerpen. Maar omdat ze daar zo goed in is, kraakt ze anderen af.
    Ze is ook agressief, als jij haar of haar vriendinnen iets aandoet, wordt ze boos en gaat ze haren trekken, krabben en gillen.
    Ze is brutaal en test graag mensen uit. Wanneer ze een jongen aantrekkelijk vindt gooit ze toch redelijk snel al haar charmes in de strijd.
    Carson heeft zelf ook best wel wat positieve karaktertrekken, ze is een echte doorzetter, als ze ergens voor gaat, gaat ze er met de volle honderd procent voor.
    En wat veel mensen niet weten is dat Carson eigenlijk helemaal niet zelfverzekerd is. Maar ze wilt niet uitstralen dat ze zwak is, dus heeft ze een 'masker' opgezet en dit bevalt haar prima.
    Uiterlijk:


          Riquelle Pals
    Haar slechte karaketrekken worden gedekt door haar prachtige uiterlijk. Ze heeft lang, golvend kastanjebruin haar en lichtbruine ogen waar groene tinten inzitten. Ze is één meter vijfenzeventig en daarmee zeker niet de kleinste, dus veel mensen kijken daardoor letterlijk tegen haar op.
    Hobby's: Haar grootste hobby is, hoe verrassend, shoppen. Elke maand geeft ze rond de vijfhonderd euro uit aan kleding, make-up en accessoires.
    Verder zit ze bij een zangschool, heeft ze geacteerd, gedanst en doet aan hockey.
    Ze heeft veel vriendinnen waar ze ook veel mee uitgaat of naar de bioscoop gaat.
    Familie: Carson heeft haar beide ouders nog. Haar vader werkt 24/7 bij het stadskantoor van Londen en is een belangrijk persoon voor Londen en omstreken.
    Haar moeder doet al sinds haar vijftiende modellenwerk en is daar nog steeds actief in.
    Vanuit beide ouders komen er dus watervallen aan geld binnen en aangezien Carson enigst kind is, verwennen haar ouders haar vaak.
    Extra: Ze heeft drie tatoeages, een ankertje aan de binnenkant van haar linkerpols, een muzieknootje aan de binnenkant van haar rechterpols en een rozenkrans om haar enkel.
    Waarschuwen?: Jazeker! *O*

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 8:15 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Okey Queensbury, ik wacht tot vanavond/morgen. (:
    Ik heb ook een paar rollen geschrapt en aangezien jou inschrijving van Carson hebben we ook geen bitch meer nodig x'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:02 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Populaire nieuwe meisje

    Volledige naam: Annabeth Lennox Swarek.
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Karakter: Annabeth heeft een eigen mening en is niet bang om die te uiten. Ze kan behoorlijk arrogant zijn, en denkt meestal eerst aan zichzelf, en dan pas aan anderen. Ze is het soort meisje waar iedereen mee om wil gaan, en dan niet persè om wie ze is, maar om hoe ze zich gedraagt. Er zit echter ook een kant aan Annabeth die niemand kent. Een zorgzame kant, een lieve kant, een onschuldige kant. Een kant die ze al jaren niet meer aan iemand heeft laten zien. Ze voelt zich vaak eenzaam maar zal dit nooit toegeven. In plaats daarvan verschuilt ze zich achter haar rebelse reputatie en spottende sarcasme.
    Uiterlijk:


    Annabeth heeft lange blonde haren en groene ogen. Ze is geboren met donkerblond haar, maar heeft die lichter geverfd. Ze heeft volle lippen, die ze meestal rood stift en een kleine bobbel in haar neus, waar ze zich dood aan kan ergeren. Ze heeft een dun postuur en een egale huid. Ze heeft nooit last van puistjes en zo.
    Hobby's: Fotograferen. Annabeth trekt er regelmatig alleen op uit, met haar camera om alles wat los en vast zit vast te leggen. Op die momenten voelt ze zich rustig. Ze hoeft niet net alsof te doen, of zich te verschuilen achter een masker.
    Familie: Annabeth woont bij haar vader, die vaak op zakenreis is. Hij geeft haar vaak dure cadeautjes, die Annabeth keer op keer aanneemt, ookal doet het haar slecht voelen. In haar ogen lijkt het alsof hij zo zijn schuldgevoel af probeert te kopen. Maar op hetzelfde moment zijn de spullen het weinige wat ze van haar vader heeft. Qua uiterlijk lijkt ze namelijk veel op haar moeder. Haar moeder is samen met haar 10 minuten oudere tweelingzus, Eloïse, omgekomen bij een auto-ongeluk, zo'n zes jaar geleden. Verder heeft ze nog een klein zusje Tess. Tess lijkt heel veel op haar moeder, Annabeth's stiefmoeder, Adriana. Annabeth en Adriana kunnen het totaal niet met elkaar vinden.
    Extra: Ze rookt.
    Waarschuwen?: Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:19 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    -dubbel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:08 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Jou rol was voor goede vriendin right, vocalizer?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Volledige naam: Elizabeth 'Liz' Montgomery.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Elizabeth is een typisch tienermeisje. Ze heeft verschillende momenten. Ze kan heel vrolijk zijn, maar ook ineens heel chagrijnig. Verder wilt ze het maken in de modellenwereld. Ze is hierdoor redelijk ijdel en ook best oppervlakkig. Toch zal ze nooit iemand lelijk noemen, want ze ziet iets moois in iedereen. Ondanks dat ze dan ook weet dat ze mooi is, zal ze nooit arrogant doen. Verder kan Elizabeth met iedereen makkelijk over weg.
    Uiterlijk:

    Candice Swanepoel
    Elizabeth heeft blonde haren die tot net over haar schouders komen. Er zit van zichzelf al een slag in, waardoor het altijd perfect golft. Ze heeft blauwe ogen, die nogal opvallen. Verder is ze 178 cm, wat redelijk lang is. Daarbij weegt ze niet heel veel, waardoor ze heel fragiel oogt. Als een popje dat je zo zou kunnen breken.
    Hobby's: Haar ouders hebben erg invloed op de hobby's van Elizabeth. Zo houdt ze erg van fotografie. Dit heeft ze van haar vader. Ook staat ze graag voor de camera. Ze heeft al meerder fotoshoots gedaan. Dat is niet haar enige hobby die iets met mode te maken heeft. Ook ontwerpt Elizabeth graag. Ze is dus erg creatief. Verder is Elizabeth een fanatiek zwemmer en traint ze meerdere keren per week.
    Familie: Elizabeth is de dochter van fotograaf Matthew Montgomery. Haar moeder is ex-model Paulina Montgomery. Tegenwoordig werkt Paulina als modeontwerpster. Elizabeth heeft twee broertjes van 15, een tweeling : Joshua en Max.
    Extra: Elizabeth ontwerpt ook voor haar moeder kledinglijn. Ze heeft een eigen badkledingcollectie. Hier staat ze ook zelf model voor.
    Waarschuwen?: Graag! : )

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:25 ]


    Tell me about it, stud.

    Candyfornia schreef:
    Jou rol was voor goede vriendin right, vocalizer?

    Mag ook, maar het liefst populaire nieuwe meisje, Omdat ik Zayn leuk vind ;x haha. Als ik wat moet aanpassen moet je het maar laten weten (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Aah ok, dus dan heb ik nu 2 inschrijvingen voor het nieuwe populaire meisje. Wat een lange naam voor een rol eigenlijk :p Aangezien de vorige inschrijving nog niet helemaal afgerond is, wacht ik tot morgen om het populaire meisje te kiezen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'