• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luel ~ Wil schrijver worden

    We staan nu binnen en vertel mijn naam aan Othilie, die zich nu ook heeft voorgesteld.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Oja, lol, ik las het bericht van Aileen en typte dat per ongeluk xD maar heb het even aangepast!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [Oja, lol, ik las het bericht van Aileen en typte dat per ongeluk xD maar heb het even aangepast!]

    (Ok! Dan heb ik me toch niets ingebeeld, pfieuw..)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Caitlynn Abigail•

    Ik glimlach naar Othilie. 'Caitlynn.' zeg ik vriendelijk.
    Als ik merkt dat ik dorst krijg bestel ik een biertje en kijk even de pub rond. Een paar mensen vertekken, maar het blijft nog druk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    Lachend trekt ze haar wenkbrauwen op en het duurt even voor ze antwoord. Uiteindelijk zegt ze dan toch,
    "Ik dacht het niet lieverd, zo mooi kan jij niet dromen."
    Ik moet er om lachen en bijt even op het stalen ringetje in mijn lip.
    "Ik ben dan ook niet zo'n dromer," zeg ik met pretlichtjes in mijn ogen. "Als ik iets wil dan ga ik er gewoon voor."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik vraag om een cola bij de barman en kijk dan weer na de rest. Mijn lege bekertje zet ik op de bar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Othilie
    Ik prutste een beetje aan de zoom van mijn kleedje. Het gesprek viel een beetje stil. Het meisje dat zich als Caitlynn had voorgesteld bestelde een biertje en Luel een cola. Ik concentreerde me wat op de muziek en ik begon zachtjes mee te wiegen op de beat.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    'Ik ben Vince,' zeg ik terwijl ik bij Othilie, Luel en caitlynn ga zitten en een pilsje bestel.


    I only miss you when I'm breathing

    [En nu kan ik niks meer, naja, niet veel. Mijn personage ligt in de Ambulance.]

    [Psst, Je zit nu toch in een kamer in het ziekenhuis? xD]


    I only miss you when I'm breathing

    [Haha, kan ook, maar ik word pas wakker als Aimee er ook is.. anders krijg ik toch geen reacties.]

    Othilie
    Ik was het zwijgen een beetje beu.
    'Zo wat doen jullie zoal in een grootstad zoals Londen? Ik denk niet dat jullie hier zijn om te leren vissen,' probeerde ik,'studeert er iemand?'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:59 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Luel ~ Wil schrijver worden

    'Min of meer,' antwoord ik. 'Ik ben hierheen gekomen om inspiratie op te doen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ik ben er weer a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Nog net niet dronken liep ik de dansvloer op. Mijn heupen volgden het ritme van de muziek en even trok ik me niets aan van de blikken. "Kan ik je een-" "Nee, go away" bood ik direct het aanbod van een of andere freak af. Ik wou teruglopen naar de bar maar viel over mijn eigen voeten en viel languit op de grond. "Goeie vloer" mompelde ik.