• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    Ik geef hem een zacht tikje op zijn neus. 'Geen idee, wat denk je dat ik daarmee wil zeggen?' Met heel veel moeite onderdruk ik een opkomende lach en houdt het bij een normale glimlach terwijl ik hem met met twinkelde oogjes aankijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik schud haar hand als ze die uitsteekt. 'Mijn naam is Luel. Zullen we weer naar binnen gaan? Ik heb wel zin in nog een drankje.' Ik gebaar naar mijn lege bekertje die ik meegenomen heb naar buiten waar cola in zat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Caitlynn Abigail•


    Ik glimlach. 'Goed plan.'
    Het had geen zin om bij de pakken neer te zitten door een tegenslag, al moest ik wel mijn nieuwsgierigheid in bedwang houden.
    Samen met Luel liep ik naar binnen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:24 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    Ik moet lachen wanneer ze me een tikje op de neus geeft.
    "Geen idee, wat denk je dat ik daarmee wil zeggen?" vraagt ze met een glimlach. Haar ogen fonkelen en ik haal even adem voor ik antwoord.
    "Dat je op zoek bent naar een bijbaantje als groupie?" grap ik.
    Ik blijf haar lachend aankijken en laat even mijn tong over mijn piercing gaan.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Othilie
    Aileen en de andere jongen gingen naar binnen. Ik wou hun volgen, maar kreeg toch medelijden met de andere jongen.
    'Hey, zet je er even over. Alles zal wel ok zijn en je meisje komt heus wel terug. Kom gewoon nu even gezellig bij ons zitten.' Ik opende de deur uitnodigend.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    Na een tijdje ga ik maar achter het groepje aan naar binnen. En met enige regelmaat check ik steeds mijn mobiel, zeg maar ongeveer om de vijf seconden. Dan ga ik naast de anderen zitten, bestel nog maar een bidpertje en kijk even naar de anderen, 'Ik ben Vince.' zeg ik zachtjes na een tijdje te hebben na gedacht.


    I only miss you when I'm breathing

    (Vraagje aan xDesire: noemt je persoon niet Caitlynn of moeten ze Aileen zeggen? Ik vond het wel even verwarrend.)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    [Ik ben er weer!]

    [Okee :) Aimee is met jou poppetje mee in de ambulance a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    Vaag in de verte hoor de ik de motor van een auto, meer niet. Mijn ogen kreeg ik nog steeds niet open, hoe zou het komen? Waar ben ik? Wat was ik aan het doen?

    Craziness schreef:
    (Vraagje aan xDesire: noemt je persoon niet Caitlynn of moeten ze Aileen zeggen? Ik vond het wel even verwarrend.)



    [Huh? ik snap je niet? ik ben Caitlynn xD]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Othilie
    Ik ging bij de rest staan.
    'Misschien zal ik ook even mijn namen zeggen, ik ben Othilie.' terwijl glimlachte ik naar iedereen. Het leek misschien wat ongepast, maar ik wilde de sfeer wat luchtig houden.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    (Ah ok, maar in een bericht van je stond dit:'Ik ben Aileen trouwens.' zeg ik Dus ik was even verward, maar het is Caitlynn. Even onthouden (: )


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aimee Jade Tempeste
    Ik zit in de gang van het ziekenhuis te wachten tot ze klaar zijn met Mike's maag leeg te pompen. Blijkbaar had er echt iemand iets in zijn drankje gedaan. Ik sta op als er een dokter aan komt gelopen. 'Je mag bij hem als je familie bent,' zegt de dokter. Fuck! Ik twijfel even maar zeg het dan toch, 'Ik eh ben zijn vriendin.' De dokter kijkt me even aan en gebaart dan dat ik mee moet komen.

    [ik moet zo eten -.- dat is dus nu. tot zo!]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Blake

    'Dat je op zoek bent naar een bijbaantje als groupie?' Ik trok even lachend mijn wenkbrauwen op. Toegegeven, het was één van de eerste keren dat ik totaal niet wist wat ik erop moest antwoorden. 'Ik dacht het niet lieverd, zo mooi kan jij niet dromen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.