• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Nou hé, je kent me nog eens meer dan een uur en je kent me al beter dan mensen die ik al heel me leven ken.' grap ik. 'Sommige mensen doen er jaren over om erachter te komen dat ik een alcholist ben.' zeg ik terwijl ik haar even recht in haar ogen aan kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Sommige mensen doen er jaren over om erachter te komen dat ik een alcholist ben.' Ik lach even en zie dat hij me recht in de ogen kijk. 'Ik zal je een geheimpje vertellen. Stiekem ben ik helderziend,' zeg ik lacherig.

    [ik schakel even over op mobiel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    '... Stiekem ben ik helderziend.' zegt ze lacherig. 'Dat ook nog?' vraag ik met een qischerige ( Of hoe je het ook schrijven moet xd) ongelovige blik.


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    'Wat een vragen.' grinnik ik zacht, maar toch luid genoeg om verstaanbaar te zijn. 'Waarover het gaat? Ik raad je aan om over een groot aantal maand het boek te kopen met mijn naam op.' Ik schenk hem een brede glimlach en wijs naar de Dj. 'goed nummer, maar ik wil wel eens horen hoe die van jou klinken?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Ik raad je aan om over een groot aantal maand het boek te kopen met mijn naam op." Ze glimlacht van oor tot oor en wijst naar de Dj.
    "Goed nummer, maar ik wil wel eens horen hoe die van jou klinken?"
    Ik grinnik en knipoog.
    "Dan raad ik jou aan om elke derde zaterdag van de maand naar deze pub te komen luisteren naar Solitary Circus."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aimee Jade Tempeste
    Ik moet weer lachen, 'ach meisjes hebben gewoon meer talenten dan jongens, daar kan ik ook niks aan doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ook in liefdes en relaties?' vraag ik dan na een tijdje te hebben geschuifeld.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Ik haal me schouders op, 'als je bedoelt qua vriendjes/vriendinnetjes, dat verschilt gewoon per persoon.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Nou, je komt dicht in de buurt met wat ik bedoel,' zeg ik. 'Maar je bent er nog niet helemaal.'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Ik kijk hem fronsend aan. 'Je hebt me betrapt. Ik ben niet helderziend want ik heb geen idee waar je het over hebt.' Zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Yeah ik wist het,' zeg ik met een grote lach. 'Maar ik bedoelde eigenlijk, of meisjes nou ook beter zijn in flirten enzo.'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Ik grinnik even, 'dat hangt denk ik ook af per persoon. Sommige jongens flirten beter dan sommige meisjes maar je hebt ook weer meisjes die beter flirten dan die jongens,' zeg ik, 'maar zoals je hebt gemerkt, kan ik veel beter flirten dan jou,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'En of ik dat heb gemerkt.' zeg ik met een grijns. 'Maar wat dan als je het over zoenen hebt, merk ik ook nog of jij daar beter in bent?'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Ik grinnik even als ik merk welke kant hij op wil. 'Nou er Is maar 1 manier om daar achter te komen,' zeg ik flirterig. Ik buig naar voren en druk mijn lippen op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik lach even, dan voel ik haar lippen op die van mij. Ik draai iets mijn hoofd bij zodat mijn neus niet te veel in de weg zit, en ga weer verder met zoenen.


    I only miss you when I'm breathing