• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Oh ja. Eh ik ben Vince,' stel ik me dan voor. Aan de jongen die Luel blijkt te heten en aan het meisje.


    I only miss you when I'm breathing

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik grinnik nog steeds om haar en steek dan mijn hand uit naar de jongen. 'Hai, mijn naam is Luel,' zeg ik vriendelijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mike Timothy Reynolds.
    "He, ik ben Aimee." Stelde ze zich voor. Ik glimlachte en keek op. Er kwam een jongen aanlopen. "Heey." Zei hij met een fliterige stem tegen Kailynn. Ik schudde mijn hoofd, met de toen hoe hij haar groette, leek hij wel een homo. Slechte gedachte, niet oordelen voordat je iemand kent. Oeps, ik had me nog niet voorgesteld. "Ik ben Mike." Zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:20 ]

    [Mijn reactie was echt té laat..]

    Mike Timothy Reynolds.
    "Hai, mijn naam is Luel." Stelde hij zich voor. Ik schudde hem de hand. "Ik ben Mike. Aangenaam kennis te maken." Zei ik met een glimlach.

    [btw hij zei hoi tegen Aimee lol]

    Aimee Jade Tempeste
    'Aimee,' zeg ik tegen Vince. 'Ik ben Mike,' stelt Mike zich ook voor. 'Zullen we dansen?' vraag ik aan de jongens

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luel ~ Wil schrijver worden

    'Hetzelfde,' zeg ik beleefd. Dan kijk ik Aimee aan. 'Nee, sorry, daar heb ik nu niet meer zo'n zin in.'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:25 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Zullen we dansen?' vraagt Aimee dan. 'Ik vindt het best.' zeg ik en sta op.


    I only miss you when I'm breathing

    Mike Timothy Reynolds.
    "Zullen we dansen?" Vroeg Aimee aan mij, Luel en Vince. "Ik heb deze avond nog niet gedanst én zou dat wel graag willen." Zei ik met een glimlach en sprong van mij barkruk. Helaas was het niet met een meisje apart, die jongens leken me aardig.

    Aimee Jade Tempeste
    'Nee, sorry, daar heb ik nu niet meer zo'n zin in.' Ik kijk even teleurgesteld maar Mike en Vince willen wel dansen. Ik pak ze beide bij een arm en trek ze de dansvloer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    Ik werd de dansvloer opgesleurd door Aimee. Door de twee biertjes die ik al op had, was ik al iets losser geworden. Er kwam een dancenummer en ik sprong op de maat mee, met mijn handen in de lucht. Deze muziek is het beste en je kan er nog redelijk op dansen ook.

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    Plotseling werdt er om me heen nog meer namen gezegd, werd me even wat te verwarrend. Ik stak mijn hand omhoog en grijnsde een keer breed. ‘Ik ben Kailynn,’ zei ik nog een keer, nu zodat iedereen die om ons heen stond het had gehoord en richtte me daarna weer tot Mike. ‘Nogmaals mijn complimenten voor je optreden daarnet, doe je dat vaker?’ vroeg ik hem en dronk het laatste beetje van mijn cola op. ’Zullen we dansen?’ vraagt Aimee dan waarop ik weer begin te lachen als ze Mike en Vince mee neemt naar de dansvloer. ‘Wacht, ik ga mee!’ roep ik er achter aan.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [whaa, jullie gaan rap ineens.. heb 3x mijn post aan moeten passen >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Aimee kijkt even moeilijk, maar gaat dan de dansvloer op met de andere twee.
    Mijn mond is kurkdroog dus bestel ik een cola. Dan kijk ik om me heen, of er nog meer mensen van mijn leeftijd zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste
    Ik zie Mike blij kijken als er een dancenummer op komt. Ik had liever een ander liedje gehad waar dansen niet inhoud dat je een beetje staat te springen. Ik haal me schouders op. Achja, komt zometeen vast nogwel een beter liedje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry.. S:]

    Mike Timothy Reynolds.
    Kailynn liep achter ons aan de dansvloer op. Ik had haar compliment nog net gehoord. "Nogmaals mijn complimenten voor je optreden daarnet, doe je dat vaker?" Op de dansvloer keerde ik me tot Kailynn. "Nee, een hoop mensen vinden dat ik in een band moet gaan, omdat ik een goede stem heb. Maar zelf kan ik niet kiezen tussen voetbal en zingen." Riep ik, om mezelf verstaanbaar te maken voor Kailynn.