• Wie wil er samen met mij een RPG beginnen?

    Ik heb nog geen idee voor de RPG. Nou als jij met mij een RPG wil moet je dit even invullen:


    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja/nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja/nee.
    Ik ben … jaar.
    Ik ben een jongen/meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?:

    (dit is mijn tweede acount ben het wachtwoord van mijn andere kwijt)



    Makers:
    - Aside
    - Colt45
    - Cloudbreaker

    Plot:
    To stop the moon

    Je bent geboren met symbool op je schouderbladen. Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in gewaden die je overhalen met hen mee te gaan.
    Je komt er al snel achter dat jij en een kleine groep anderen bent voorbestemd te rebelleren tegen de goden. De goden van je land zijn namelijk wispelturig en wreed.
    Als reactie op de rebellie maakt een van de goden de maan los van de hemel. Binnen een maand zal de maan de aarde verpletteren. Kan hij optijd worden gestopt?

    Rollen
    syms
    |
    |
    |

    |
    |

    rebellenleiders
    |
    |

    | Stiles
    |

    halfgoden
    |
    |
    |

    |
    |

    - Invul lijstje
    Rol; sym/rebelleider/halfgod
    Naam;
    Leeftijd; sym: 20 rebelleider: 20-29 halfgod: 16-23
    Geslacht; m/v
    Uiterlijk; altijd met foto
    Innerlijk;
    Extra;
    - Regels
    - Plot verder uitwerken

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:29 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja/nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja/nee.
    Ik ben 15 jaar.
    Ik ben een jongen/meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?:Ik vind het leuk om nieuwe mensen te kennen. En ook om het met 2 mensen te doen. Want wanneer ik even geen tijd heb kan jij het verder doen.

    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja.
    Ik ben 14 jaar.
    Ik ben een meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?: ik wil wel een keer zelf een rpg starten, maar liever niet alleen.


    night thinking, day dreaming

    zullen jullie het goed vinden om er een met z'n drieen te doen?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Wss ben ik al te laat, maar toch xD

    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja, zo vaak xD
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja
    Ik ben 18
    Ik ben een meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?: Omdat ik zin heb in een nieuwe RPG


    Don't run away this time and die like a man.

    of met z'n vieren


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Yay ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Voor degene met eenn idee zet die er alvast in dan kan ik kijken welke ik het leukst vindt (de rest natuurlijk ook)


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    heb op een andere site een blog met ideetjes, zal even wat copypasten


    Don't run away this time and die like a man.

    1
    Verloren geschiedenis:
    Een paar mensen vinden een item dat uit het heden lijkt te komen, maar dat volgens testresultaten eigenlijk uit de zestiende eeuw had moeten komen. Tijdreizen blijkt mogelijk en via connecties in het criminele circuit krijgen ze de kans naar de tijd van het item te reizen, al blijkt al snel dat ze niet terug kunnen.
    Ze ontmoeten degenen die dit hedendaagse voorwerp daar hebben gedropt. Die mensen kunnen ook niet meer terug en waren daar om andere soortgelijke incidenten te zoeken. Wat doen ze? proberen terug te keren, onderzoeken of gewoon inblenden met de plaatselijke bevolking om uit problemen te blijven?

    2
    Experiments
    Speelt zich af in de toekomst.
    Een sinistere religie, heeft de macht in het land. Ze dragen wetenschappers op om onderzoeken te doen om homoseksualiteit te 'verhelpen'. Een paar wetenschappers lukt dit, al heeft het verstrekkende gevolgen voor de onvrijwillige proefpersonen, die nu variëren van extreem nerveus/snel bang tot ronduit psychotisch. Sommigen hebben nu een compleet ander karakter.
    De overheid vind het niet erg; ze haten alles wat afwijkt van 'normale' heteroseksuele mensen en zijn bereid over lijken te gaan.
    Een verzetsgroep krijgt lucht van dit experiment en kan niet geloven hoe wreed dit eigenlijk is. Ze besluiten actie te ondernemen en de proefpersonen te redden waar dit nog kan. Een del van hen echter, is al door de pocedures geweest en compleet onberekenbaar.
    De verzetsgroep heeft dus een hoop mensen gered, maar ook mogelijk gevaarlijke lui de samenleving ingeholpen... Kunnen ze samenwerken om de regering tegen te houden?

    3
    Purgatory
    Een aantal jongeren komt bij een ongeluk m het leven, om in het hiernamaals terecht te komen. Logischerwijs willen ze naar de hemel, als ze eenmaal doorhebben waar ze zijn. Al gauw echter, ontdekken ze dat de concepten hemel en hel minder strak zijn als altijd gedacht in de wereld der levenden; van beide kanten word er aan hen 'getrokken' en het is duidelijk dat beide partijen zeer veel belang bij deze nieuwe zieltjes hebben.
    Daar komt bij dat in het vagevuur, waar ze zijn en wat een grote wildernis is, allemaal lugubere wezens dwalen; wezens die nooit de hemel of de hel gehaald hebben en opnieuw zijn gestorven, daarmee verdoemd zijnd tot een monster worden. Sterven blijkt ook hier dus nog mogelijk, wat hun positie alleen maar onaangenamer maakt.

    4
    Apocalyps.
    Je wordt wakker en de wereld ligt in puin; gebouwen zijn half vergaan, straten zijn gebarsten, puin dwarrelt als sneeuw door de lucht en vreemde mutaties dwalen door wa er van je stad over is.
    Je ontdekt al snel dat je niet de enige overlevende bent en vormt een groep om in leven te blijven.
    Al snel ontdek je dat dit alles niet zomaar is gebeurd; iemand wil de aarde 'hernieuwen'. Daarvoor moeten alle mensen weg zijn, dus jij en je soortgenoten zullen worden opgejaagd tot ook jullie er niet meer zijn of tot jullie dit alles een halt toe kunne roepen.

    5
    Variant op het saaie, uitgekauwde jongeren-in-een-villa-idee:
    Met een groep onbekende jongeren logeer je voor een weekje in een chique vakantie-boerderij. Gek genoeg, zijn jullie de enige gasten en na twee dagen is het personeel ook nergens meer te vinden en is ook de auto van de eigenaresse, de Ford Transit waarin jullie zijn gebracht, verdwenen.
    Aanvankelijk zoek je er niets achter. Je hebt nog gewoon bereik met je telefoon, denk je immers. Waarheid is dat je alleen nog maar smsjes kan versturen en dat het LIJKT alsof dit gewoon goed gaat. In truth, komen ze nooit aan; in feite ben je afgesloten van de wereld om je heen, al lijkt dit niet zo.
    Er beginnen vreemde dingen te gebeuren, dingen die niet kunnen en dan duikt de eigenaresse weer op. Dood. Op zolder. Vermoord.
    Wat doe je, ga je op onderzoek uit of probeer je uitsluitend een uitweg te vinden?

    6
    To stop the moon
    Je bent geboren met symbool op je schouderbladen. Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in gewaden die je overhalen met hen mee te gaan.
    Je komt er al snel achter dat jij en een kleine groep anderen bent voorbestemd te rebelleren tegen de goden. De goden van je land zijn namelijk wispelturig en wreed.
    Als reactie op de rebellie maakt een van de goden de maan los van de hemel. Binnen een maand zal de maan de aarde verpletteren. Kan hij worden gestopt?

    7
    The House and the Roses
    Jij en een groepje jongeren verblijven in een klein, lieflijk kasteel, omringd door rozen.
    Na de eerste dag echter, zijn deze rozen *** gegroeid. En de volgende dag weer.. Al snel kan je het huis niet meer uit, komen de planten door de ramen en verschijnen er enorme insecten, die uit de bloemen ontstaan lijken te zijn.
    Dan wordt er op de zolder een boek gevonden. Er is een manier om deze vloek op te heffen, maar twee mensen zullen daarvoor naar het verleden moeten reizen...

    8
    Abducting the wrong rich girl
    Twee jongens ontvoeren twee meisjes, voor losgeld. Het had zo simpel kunnen zijn.
    De eerste dag loopt alles gesmeerd; de dames zijn doodsbang, gehoorzaam en stil. Dan valt de nacht. De twee gijzelaars blijken volslagen krankzinnig en de jongens moeten vrezen voor hun levens.
    De volgende dag echter, zijn de meisjes weer gewoon en weten ze niet meer wat er is gebeurd...

    9
    De drooglegging
    Amerika ten tijde van de drooglegging; alcohol was verboden. Jij en een paar anderen proberen een klein, armzalig café draaiende te houden terwijl je alles doet om illegale alcohol voor je gasten te bemachtigen. Je bent echter niet de enige en andere belanghebbenden zijn bereid erg ver te gaan.

    10
    Crime city
    Een groep jonge dieven. Laagste van society. Ze erachten zichzelf omdat ze moeten stelen om te overleven. Zoals het vaak gaat, zijn ze trots, zoals degene die niets hebben om trots op te zijn het meest trots zijn.
    Op een dagwordt een deel van hen opgepakt en verbannen naar een 'stad' waar de overheid eigenlijk alle criminelen dumpt. Meer dan ooit hebben ze slechts elkaar nog en moeten ze zich staande zien te houden.

    11 Flowers
    Al twintig jaar lang veranderen de inwoners van Northville op hun tweeëntwintigste onherroepelijk in bloemen, om vervolgens te verweken en te sterven. Hierdoor is ondertussen de bevolking enorm uitgedund. Een groep jongeren wordt met twee maand tweeëntwintig. Ze besluiten alles op alles te zetten om te vloek op te heffen, maar voor hen hebben al zoveel hetzelfde gepoogd. zal het hen lukken?

    12 The meetingplace
    Een jonge duivel wordt naar de aarde gestuurd, waar hij pretty much doet en laat wat hij maar wil. To hij een meisje ontmoet. Zij leert hem de mooie kanten van de aarde en hij begint gevoelens als empathie en liefde te ontwikkelen. Tussen hen groeit een bijzondere vriendschap en een sterke band. Maar dan krijgt het bestuur van de hel lucht van zijn praktijken...

    13 Hunted
    Samen met je vrienden hang je wat op straat. Dan vergaat een oude man vlak voor jullie ogen tot as. Jullie blijken getuige te zijn geweest van een magische liquidatie die jullie niet hadden mogen zien en al snel hebben jullie meer vreemde creaturen achter je aan dan je lief is...

    14 Rueda de la Fortune
    Je gaat met je vrienden in een reuzenrad op een griezelige kermis. Halverwege verantderd het weer. Er steekt een storm op. Bovenin is er zo'n lichtflits dat je even helemaal niet meer weet waar je bent, al heb je het gevoel alsof je een enorm eind gereisd hebt.
    Eenmaal weer uit de attractie blijk je je met je vrienden in een alternatief universum te bevinden, identiek aan het gewone alleen altijd donker en vol gevaren...


    Hoop dat er wat tussen zit


    Don't run away this time and die like a man.

    [pb] jawel


    night thinking, day dreaming

    Ik weet niet of het al bestaat ofzo of als het in de reactie boven me stond, maar ik dacht aan iets, over een paar jongeren die meedoen aan een tv programma en een week in een spookachtig huis zitten opgesloten met allemaal camera's en dat er dan iets mis gaat ofzo


    night thinking, day dreaming

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:06 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ghehe, dat vind ik zelf ook een van de leukeren, dus ik stem voor ^_^

    Edit: Plotseling, verdwijning van bericht voor mij. Nevermind then. I saw nothing.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:07 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Huh? Wat stond er dan? In ieder geval we gaan stemmen. Ik kies voor nr 6.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Iets over dat diegen nummer zes ook het vetst vond. En dat vond ik ook, dus ik reageerde instemmend. Na het verzenden van mijn post was het bericht voor mij op mysterieuze wijze verdwenen.


    Don't run away this time and die like a man.