• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik kijk even toe hoe Aimee im de Ambulace stapt, ze kent die knul geen eens en gaat toch gewoon mee? Schiet er door mijn hoofd als ik haar zie instappen.


    I only miss you when I'm breathing

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik ga naast Vince staan terwijl de ambulance wagen wegscheurt. 'Een beetje lullig hè, nadat je met haar hebt staan te bekken?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Othilie Livine Bogaert
    Ik hoorde ineens sirenes die wel heel dichtbij klonken. Geschrokken verliet ik de toiletten en zag de zwaailichten voor de deur van de pub. Ik keek even rond op zoek naar het enige bekende gezicht hier. Ik kende zelfs zijn naam niet. Ik besloot om toch even naar buiten te gaan om te kijken wat er gebeurde.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:48 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aimee Jade Tempeste
    Luel en Vince vinden het vast maar raar dat ik mee ga maar ik kan hem toch lastig in zijn eentje laten gaan. Wat als hij wakker wordt en helemaal in de war is. Áls hij wakker wordt. Ik bijt even op mijn lip. 'Ik sms je zodra ik iets weet,' zeg ik tegen Vince terwijl ik in de ambulance stap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet ff weg tot zoo..]

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik geef hem nog een schouderklopje en draai me dan om als ik de deur open hoor gaan. Een meisje komt naar buiten (Othilie). Die komt vast even kijken wat er aan de hand is.
    'Een jongen is net flauwgevallen. Hij was gloeiend heet en had de hele tijd al hoofdpijn,' leg ik uit aan haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Oke,' is het enige wat ik zacht zeg terwijl ze instapt. Dan rijdt de ambulance weg en ik blijf nog even staan, daar sta ik dan. Nog geen tien minuten geleden te zoenen en nu helemaal alleen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:55 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Othilie
    'Een jongen is net flauwgevallen. Hij was gloeiend heet en had de hele tijd al hoofdpijn,' zei een onbekende jongen tegen me. Ik had hem daarnet wel al eerder gezien. 'Hopelijk niets erg,' en ik trok een gepijnigd gezicht. Daarnaast zag ik de jongen van de bar een beetje verweesd staan.
    'Alles in orde?'vroeg ik aan hem,'kende je hem?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Caitlynn Abigail•


    Nieuwsgierig ga ik even naar buiten waar een menigte zich heeft gevormd. Heb ik dit allemaal gemist?
    De meeste mensen gaan weer naar binnen.
    'Wat is er gebeurd?' vraag ik in het algemeen en bij het groepje ga staan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luel ~ Wil schrijver worden

    'Ik heb het idee dat iemand iets in zijn drankje heeft gedaan,' zeg ik peinzend. Dan zie ik dat er nog iemand naar buiten kom en herhaal wat ik net ook al zei. (zie bericht hierboven)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Alles in orde? Kende je hem?'. Vraagt Othilie aan mij. 'Hem kende ik niet zo goed, maar het meisje dat met hem mee ging stond ik net nog mee te zoenen.'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:05 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Caitlynn Abigail•



    Even trek ik een wenkbrauw op als een jongen het uitlegd aan mij. Hier moet ik met Jack over praten, denk ik bij mezelf, hij zou vast niet willen dat zijn café een drugstoedienende bende werd.
    'Wie was het dan?' vraag ik aan de jongen en ga even bij hem staan.
    'Ik ben Caitlynn trouwens.' zeg ik terwijl ik een hand uitsteek met een krampachtige glimlach. Want dit zat fout. Totaal fout.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:35 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ @spyclon haha hoe je dat zegt lijkt het net of mijn poppetje een slet is ofso lol]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hahaha xD sorry bad me :( ]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Valeria kijkt even om naar het meisje dat net bij ons kwam staan. Ik zie haar iets mompelen maar kan het niet horen door de muziek. Wanneer ze zich terug omdraait heeft ze dezelfde grijns op haar gezicht als ik net.
    "Jullie moeten toch ook oefenen?" zegt ze dan.
    Ik grinnik, ze is direct. Daar hou ik van.
    "Ja, wat wil je daarmee zeggen?" vraag ik onschuldig terwijl ik opnieuw mijn hand op haar heup leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.