• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:

1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:

1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?

Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Caitlynn Abigail•

'Producen.' Zei ik met een glimlach.

Verderop viel een meisje op de grond. Ik snelde naar haar toe en hielp haar overreind, aangezien niemand dat verder deed.
    'Gaat het?' vroeg ik zachtjes.

xDesire schreef:
    Caitlynn Abigail•

'Producen.' Zei ik met een glimlach.

Verderop viel een meisje op de grond. Ik snelde naar haar toe en hielp haar overreind, aangezien niemand dat verder deed.
    'Gaat het?' vroeg ik zachtjes.

(Damn, ik wou net hetzelfde doen :))

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Othilie
    Ik hoorde een bons achter me. Geschrokken draaide ik me om en zag een meisje languit op de vloer liggen. Ik ging Caitlynn achterna en nam haar vast aan de andere kant. Ze was duidelijk heel erg dronken.

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

Nadat de dans met Mike was afgelopen was ik weer terug aan de bar gaan zitten. ‘Mag ik nog een cola?’ vroeg ik aan de barman waarop deze weer een nieuw glas voor me maakte. Lichtelijk geamuseerd keek ik toe hoe een half dronken meisje zich naar de dansvloer werkte. Ik staarde nooit onafgebroken naar mensen maar hier kón je gewoon niet omheen. Toen ze terug naar de bar wilde lopen kletterde ze languit op de vloer en moest ik mijn best doen om niet per ongeluk in lachen uit te barsten. Ik was echt niet gemeen, echt niet, maar dit was gewoon een grappig aanzicht. Op dat zelfde moment zag ik dat er twee andere naar haar toe liepen om te helpen dus mijn hulp was niet nodig.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sierra Michelle Silver

Ik was zowat weer nuchter toen 2 mensen hielpen. "Good, awkward" mompelde ik met rode wangen. "Dankje, ik ben okay, en totaal weer nuchter" zei ik er met een lachje na. "Sierra is de naam btw" zei ik met mijn blik over de 2 personen glijdend.

Othilie
    'Othilie. Die knal tegen de grond zal wel geholpen hebben bij de ontnuchtering. Een watertje?' Ik ondersteunde haar nog een beetje terwijl we naar de bar liepen.

Vince

Ik lach even om een dronken meisje dat struikeld maar kijk dan weer naar mijn flesje met bier. 'Eh ik studeer ook.' zeg ik dan na een tijdje tegen Othilie.

I only miss you when I'm breathing

Sierra Michelle Silver

"Graag" zei ik, "Leuke naam trouwens, nog niet gehoord" compimenteerde ik haar. Even wierp ik een kwade blik op een jongen die om me aan het lachen was en liep toen volkomen nuchter in 1 rechte lijn naar de bar. Ja ik had op mijn loopje geoefend moest het niet lukken in de muziekwereld.

Othilie
    Ik bedankt Sierra voor het complimentje.
    Ik pikte het gesprek terug op. 'Eh ik studeer ook.'zei Vince.
    'Wat studeer je dan?' vroeg ik uit beleefdheid en tegen Caitlynn zei ik:'Producen. Klinkt leuk!'

Caitlynn Abigail•

Ik glimlach naar Othilie en knik voorzichtig instemmend.
    Even gooide ik een vluchtige blik op mijn telefoon. 11:47.
    Ineens merkte dat Mike er niet meer was. Ik vroeg me af waar hij was gebleven.

Sierra Michelle Silver

Toen ik duidelijk een bas hoorde in een liedje deed ik automatisch mee. Niet echt hard rocken ofzo, nee ik deed gewoon mijn vingers zogezegd op de juiste snaren, je snapt me wel. Of niet. Pech dan maar. Grappig verhaal. Ooit is de elektriciteit uitgevallen op een feestje, en ik wou wegsluipen voordat ik zou moeten beginnen spelen ofzo. Dat is dus zo hard mislukt.

Othilie
    Ik zag Sierra een beweging doen die wel erg leek op gitaar spelen.
    'Speel je gitaar?' richtte ik me tot Sierra.

Sierra Michelle Silver

'Speel je gitaar ?' klonk de stem van Othilie. 'Gitaar, bas, piano, viool en zingen' somde ik op.

[ff eten]

Othilie
    Ik maakte mijn ogen wat wijder en liet een wow-geluidje ontsnappen.
    'Ik mag al blij zijn als ik één zuivere noot kan zingen tijdens een karaoke. Al houdt het me niet tegen om te zingen.'

(ik ben ook even weg)

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:37 ]

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

Na een poosje viel me ineens op dat ik Mike noch Aimee ergens zag. Met een gefronst gezicht keek ik nog een keer door de pub heen, ze waren er beide niet. Had ik iets gemist? Een stukje verderop zag ik een meisje, met bruin haar, staan die ik een paar uur geleden met hem zag praten. ‘Ey, heb jij Mike toevallig gezien? Hij was er net nog..’ vroeg ik haar.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'