• Hello,

    Ik ben op zoek naar een opleiding, niet dat het al echt nodig is maar goed. Ik heb het pakket natuur en gezondheid volgend jaar en dacht aan logopedie als beroep later. Maar dat idee trekt me al niet meer eigenlijk. Dus nu ben ik een beetje aan het zoeken voor een opleiding en misschien hebben jullie wel ideeën. Wat gaan jullie doen of doen jullie nu? Ik kan daar misschien wel inspiratie uit op doen.

    Sorry als hier al een topic over is.

    X


    Smile and live.

    Biotechnologie leek me altijd wel interessant, maar ik ben helaas niet goed in biologie en bèta-vakken... misschien is dat wat voor jou?
    Ik weet niet precies welke vakken je leuk vindt, maar wij hebben zo'n beroepen-krant gekregen, en als je school die niet uitdeelt, kan je hem volgens mij voor een euro kopen. Misschien zit daar iets bij voor jou?


    Great minds think alike.

    Dat hangt af van wat jij leuk vindt en waar je goed in bent.

    Ik ben goed in biologie en geïnteresseerd in technologie/techniek en daarom ga ik biomedische technologie doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Dat hangt af van wat jij leuk vindt en waar je goed in bent.

    Ik ben goed in biologie en geïnteresseerd in technologie/techniek en daarom ga ik biomedische technologie doen.

    Ja, dat bedoelde ik! Ik was even de naam kwijt. ^^
    Maar ik ben zo jaloers op jou, dat je goed bent in die vakken. ;o


    Great minds think alike.

    Kunst en Techniek, een grafische opleiding. Dus heel wat verwijderd van de jouwe, gok ik :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben van plan Rechten te gaan studeren.:)


    Bad decisions make good stories.

    Ik wil volgend schooljaar Logopedie gaan studeren ^^.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:10 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog geen idee wat ik wil.. Ik weet wel ongeveer welke kant (iig niks met economie maar meer iets met biologie of wat daarmee te maken heeft)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.