• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:

1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:

1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?

Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Aimee Jade Tempeste
    'Hoe ben je eigenlijk in deze pub gekomen?' Ik haal me schouders op, 'ik was gewoon wat aan het rondlopen en toen zag ik het en besloot even binnen te kijken. Jij dan?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Valeria Blake

Ik kijk even verbaasd om als iemand mijn aandacht probeert te trekken maar bijna direct weer wegloopt naar de bar om iets te drinken te halen. 'Wat was me dat?' mompel ik zachtjes voor ik mijn aandacht terug op Irial richt. 'Had jij dan een beter voorstel?' vroeg hij met een uitdagende grijns die ik al snel beantwoordde. 'Jullie moeten toch ook oefenen?' Ik liet de vraag expres onuitgesproken in de lucht hangen en wachtte nog steeds grijnzend af.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 15:45 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Vince

Ze haalt haar schouders op, 'ik was gewoon wat aan het rondlopen en toen zag ik het en besloot even binnen te kijken. Jij dan?' vraagt ze. 'Ik woon hier zowat om de hoek dus kom hier wel vaker.' Leg ik uit.

I only miss you when I'm breathing

[Hmmm, ik heb weer pagina's gemist. Waar kan ik inspringen?]

[Ik denkmgewoon waar je was, er is niet heel veel gebeurt buiten Vince en Aimee om volgens mij.]

Aimee Jade Tempeste
    'Ik woon hier zowat om de hoek dus kom hier wel vaker.' Ik schud even met mijn hoofd, 'nooit tegen vreemden zeggen waar je woont,' zeg ik zogenaamd streng.

Luel ~ Wil schrijver worden

Ik neem een slokje van mijn cola en werp een blik op het dansende groepje. Als ik zie wat zich daar afspeelt, trek ik verbaasd één wenkbrauw omhoog.
    Het doet me een beetje zeer om te zien dat Aimee zo'n flirt is.
    Ik denk terug aan een kwartiertje geleden, toen ik met haar stond te dansen. Ging ze toen ook al niet dicht tegen me aan staan?
    Ja, dit stelt me wel een beetje teleur van haar.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Mike Timothy Reynolds.
    Ik had een tijdje met Kailynn gedanst, maar was er nu klaar mee. Ik liep terug naar de bar en nam plaats op de kruk waar ik eerst ook zat. Mijn cola stond er nog en wist zeker dat het mijn glas was. Half vol, met de 'coca cola' tekst erop. Ik had wel eens gehoord van drugs in cola enzovoort, maar mijn drinken had nog de normale kleur. Ik één teug dronk ik het leeg. Lekker, ik had echt dorst. Mijn ogen gingen over de dansende mensen. Er zaten we mooie meiden tussen, maar de meeste dansten met een jongen.

Vince

'Nooit tegen vreemden zeggen waar je woont,' zegt ze hoofdschuddend met een soort van strenge stem.' Ik grinnik even, 'Maar dan weet je misschien de weg als je een keer wilt komen.' zeg ik op mijn beurt flirterig terug.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 15:55 ]

Ik kijk op als de jongen van net naast me plaats neemt. 'Zo, dus jij bent Mike?'

Mike Timothy Reynolds.
    Ik schudde mijn hoofd, omdat er een kloppende pijn opkwam. Luel, de jongen van eerder zat naast me. "Zo, dus jij bent Mike?" Ik knikte. "Dat ben ik." Met mijn hand wreef ik over m'n hoofd, was het hier nou warm of lag het aan mij? "Ik ga even naar buiten, ga je mee?"

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:02 ]

Aimee Jade Tempeste
    'Maar dan weet je misschien de weg als je een keer wilt komen.' zegt Vince flirterig. 'Hmmm, ik zal er over nadenken,' Ik kijk even de pub rond en zie dat Luel mij en Vince met een opgetrokken wenkbrauw aankijkt. Hij lijkt een teleurgesteld. Ik bijt even op mijn lip en kijk dan naar de grond. Misschien flirt ik echt wel te veel, denk ik.

Vince

Ik zie Aimee even teneer geslagen naar beneden kijken. 'Hé, is er iets mis?' vraag ik.

Ik merk op dat hij een beetje moeilijk kijkt terwijl hij over zijn hoofd wrijft. 'Een frisse neus halen is altijd goed, toch?' ga ik op zijn verzoek in.
    'Heb je last van hoofdpijn?' wil ik weten als we naar de deur lopen.

Aimee Jade Tempeste
    'Hé, is er iets mis?' Ik kijk op en schud me hoofd, 'nee hoor'. Ik kijk weer even naar de bar en zie dat Luel en een nogal bleke Mike naar buiten lopen. Dan bedenk ik me ineens dat Mike zijn drankje op de bar had laten staan. Ik twijfel even maar besluit dan toch achter ze aan te gaan, 'ik ben zo terug,' zeg ik tegen Vince en ik loop achter Luel en Mike aan.