• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste
    Vince kantelt zijn hoofd een beetje en gaat dan door met zoenen. Ik sla mijn armen steviger om hem heen en trek hem dicht naar me toe. Waarom ook niet. Hoe groot was de kans nou dat ik hem na vanavond nog zou zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik pak haar iets steviger rond haar middel, en voel ook da zei me dichter naar haar toe haalt. Langzaam beweeg ik mijn tong iets naar voren.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik voel dat zijn greep rond mijn middel steviger wordt en hoe zijn tong over mijn lippen gaat. Gewillig doe ik mijn mond open en streel met mijn tong tegen die van hem terwijl ik met mijn hand door zijn haar ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik streel zachtjes met mijn tong langs de van haar, dan til ik mijn hand iets oger en streel zachtjes langs haar wang heen. na een tijdje haal ik mijn tong uit haar mond en laat haar wat losser. 'Nou nu weet ik wel dat je het echt goed kan.' zeg ik met een knipoog.

    [Ik moet nu gaan, tot morgen...'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Jij kan er ook wel wat van,' zeg ik flirterig.

    [Okee tot morgen :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caitlynn Abigail•


    Het is een onwijs gezellige avond, zeg ik met een glimlach tegen mezelf terwijl ik rondkijk. Even wissel ik een paar woorden met Jack en laat dan mijn ogen de dansvloer over gaan. Zonder na te denken pak ik Prim's hand en sleur haar mee de dansvloer op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Samenvatting? Wie danst of praat met wie? (;]

    Valeria Blake

    'Dan raad ik jou aan om elke derde zaterdag van de maand naar deze pub te komen luisteren naar Solitary Circus.'
    'Maar dat duurt nog zo lang.' Zei ik met een klein pruillipje. 'Het is trouwens wel een awesome naam.' De pluk van net was terug voor mijn ogen gevallen en met een kort geïrriteerd gebaartje duwde ik hem zodanig ver naar achteren dat ik hem met mijn haarspeld strak kon vastzetten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een samenvatting? Goh, wacht hoor,

    Valeria is aan het dansen met Irial, Vince en Aimee waren aan het dansen maar zijn nu nogal druk met kussen, Caitlynn heeft net Prim de dansvloer opgetrokken. En waar de rest uithangt? Geen idee.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Hmm, ik ben nieuw, hopelijk is het niet te moeilijk om erbij te komen ? Zitten jullie nu in de pub ?]

    Het is niet zo moeilijk hoor, ik denk trouwens dat iedereen ondertussen wel in de pub zit en voor de rest stuur je, je personage maar gewoon op iemand af. Ik heb in de post boven jou al even gezegd waar iedereen zit (of toch degene van wie ik het weet :Y))


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sierra Michelle Silver

    Meteen liep ik door naar de Pub die een vriend had aangeraden. Voor ik aan het werk begin moet ik toch eens los komen en geloof me, ik hou van Alcohol. Ik weet ook nog eens wanneer ik moet stoppen, is dat niet geweldig ? Op mijn korte All Stars liep ik de Pub binnen en liep naar een random meisje -Valeria-. "Hey" zei ik om een gesprek te beginnnen. Je leerde echt nog leuke mensen kennen zo. Waar heb ik anders al mijn vrienden vandaan ?

    Irial

    "Maar dat duurt nog zo lang," zegt ze met een pruillipje. "Het is trouwens wel een awesome naam."
    Ik glimlach en bedank haar. Dan kijk ik haar uitdagend aan zeg,
    "Had jij dan een beter voorstel."
    Ik blijf even staan en sla afwachtend mijn armen over mijn borstkas terwijl ik haar geamuseerd aankijk. Mijn blik glijdt even naar het meisje dat bij ons is komen staan en de aandacht van Valeria probeert te trekken, maar al snel kijk ik weer naar Valeria zelf.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 13:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra Michelle Silver

    "Ik heb dorst" zei ik waarna ik naar de bar liep en een drankje bestelde. "Doe maar wat, ik ben 18" zei ik tegen de barman die me aan bleef kijken. Ik knipoogde even en sloeg het drankje dat voor me stond naar achter. "Hetzelfde" zei ik toen het glaasje met een klap op de bar terechtkwam.

    Vince

    Ik streel even met mijn hand door haar haar, 'Hoe ben je eigenlijk in deze pub gekomen?' Vraag ik na een tijdje in haar ogen te hebben gekeken.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 15:23 ]


    I only miss you when I'm breathing