• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    Het bierviltje glipte net tussen mijn vingers uit en rolde van de bar af nog voor ik hem kon vastpakken. Op dat zelfde moment klonk er een jongens stem langs me. ‘Hey, ik ben Mike,’ stelde hij zich voor en keek weer even naar de dansvloer. ‘Hey, ik heet Kailynn,’ reageerde ik met een vriendelijke glimlach en nam weer een slok van mijn cola. ‘Lekker druk he,’ zei ik tegen hem en knikte even in de richting van de dansvloer terwijl ik me naar hem toe draaide.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aimee Jade Tempeste

    'Oh, dan heb je vast goed gestudeerd, want ik hoor geen Frans accent,' 'Oh, dat komt waarschijnlijk omdat ik ook deels Amerikaans ben.' lach ik, 'Ik kan wel met een frans accent praten hoor,' zeg ik dan met een frans accent. Hij grinnikt even, 'Ik kom uit Liverpool.' zegt hij dan. 'Liverpool... nooit geweest, is het een mooie stad?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie Livine Bogaert
    Ik zag zijn gezicht wat vertrekken. Zo een effect had ik meestal op mensen. 'Ja, hoor,' zei ik nadat ik eindelijk weer deftig kon praten,' gewoon een verkeerd trekje van me om met mijn eigen moppen te lachen. Maar terug naar het onderwerp: ik woon in een klein studiootje. En het spijt me nog is.' Ik wou beginnen drinken, maar kwam erachter dat mijn flesje leeg was.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    'Oh, het maakt niet zo heel veel uit.' zeg ik dan na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Mike Timothy Reynolds.
    Ik keek naar het meisje, ze wilde een bierviltje pakken, maar het rolde al naar de grond. "Hey, ik heet Kailynn." Reageerde ze met een vriendelijke glimlach. "Lekker druk he." Merkte ze op met een kort knikje naar de dansvloer. "Zeker." Grinnikte ik, bukte en raapte het bierviltje op. Ik legde het op de bar, pakte mijn glas en nam een slok van mij cola. "Alles goed?" Vroeg ik iets harder, omdat de muziek blijkbaar ook harder stond. De vraag 'Alles goed?' was eigenlijk debiel, maar ik moest toch iets zeggen..

    Othilie Livine Bogaert
    Er viel een grote stilte.
    'Ok, dit slaat nergens op, ik zie je zo denken: help.' Bij de help liet ik heel mijn lichaam meespreken.
    'Nog een biertje? Ik betaal wel. Misschien kunnen we gewoon bij anderen gaan zitten of zo. Ik ben echt slécht in gesprekken op gang houden.' Ondanks het meermaals falen, was ik vrolijk. Ik deed mijn zwart jasje uit en wenkte de barman.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:53 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    Ik lachte even, 'Een gratis biertje kan er altijd wel in!' zeg ik dan.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Luel zegt dat hij even ergens heen moet dus ik loop terug naar de bar en ga naast Mike zitten die nu met een ander meisje zit te praten. 'He, ik ben Aimee,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie Livine Bogaert
    'Een biertje en een ice-tea graag,'vroeg ik aan de barman en meteen was de voorraad drank aangevuld. Ik dronk en voelde ineens dat ik niets van make-up ophad. Helemaal vergeten in mijn opwelling om rust te zoeken. Gelukkig had ik altijd wel wat mee in mijn handtas.
    'Ik zal me even moeten excuseren, maar blijkbaar ben ik dus make-uploos. Ik ben even naar de spiegel.' Ik lachte en dronk nog vlug een slokje.

    (Ik ben weg. Othilie gaat even naar het toilet, zo kan je wel verder zeker?)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ben er net weer, loopt Aimee weg. (zip)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Oké, doei]

    Vince

    Ik kijk een beetje rond en stap op een meisje met bruin haar af. Ze zit naast een jongen die weer met een meisje zit te praten. 'Heey.' zeg ik met een klein beetje een flirterige stem.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Heey.' hoor ik een jongen op een flirterige toon zeggen. Ik draai me om en kijk de jongen aan, 'He,' zeg ik terug. Uit mijn ogen hoeken zie ik Luel en ik gebaar dat hij moet komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    ‘Zeker,’ grinnikte hij terwijl hij bukte om het bierviltje op te pakken. ‘Alles goed?’ vroeg hij nadat hij het viltje op de bar had gelegd en een slok van zijn cola had genomen. ‘Ja hoor, met jou ook?’ reageerde ik glimlachend en net als hem iets harder dan normaal vanwege de muziek. ‘Erg goed optreden nog trouwens, doe je dat vaker?’ vroeg ik hem daarna en liet mijn blik tussendoor even over hem heen gaan. Dan komt er een meisje langs me zitten die zichzelf voorstelt als Aimee. ‘Ik ben Kailynn,’ antwoord ik, ook tegen haar met een brede glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Als ze me wenkt kom ik naar haar toe. Ik zie dat ze bij een paar andere mensen is gaan zitten. 'Hé, ik dacht al, waar was je nou?' grinnik ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste
    'Hé, ik dacht al, waar was je nou?' zegt Luel grinnikend. 'Gevlucht voor jou,' zeg ik plagerig. 'Oja, Luel dit is ehm,' ik de andere jongen even aan, 'ehm ik weet zijn naam niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered