• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Doeei

    Regina
    Ik stond weer op. "Ik ben nog even naar binnen." zei ik vriendelijk en ik liep weer weg. Ik hoopte nog wat andere te kunnen spreken. Ik had plannen maar ik moest eerst iemand vinden om ze mee uit te kunnen voeren.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Tot later. (:

    Loren Gylliger

    Ik streek even door mijn haren waardoor ze alleen maar warriger werden. 'Zie ik je nog lieveling?' Met een sadistisch grijnsje draaide ik me om naar het blonde meisje dat voor de andere spiegel haar make up aan het doen was. 'Nee.' Zonder me nog verder iets aan te trekken van haar liep ik de jongenstoiletten uit.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:52 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kick Mason Faridonn.
    Wanneer de bel gaat stamp ik snel mijn spullen in min tas en loop het lokaal uit. Voor het eerst in tijden heb ik echt geen zin in les dus ik ga even op de trap zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Regina
    Ik liep over de gang en zag hoe Loren de herentoilet uitkwam. Ik liep naar hem toe en glimlachte zoetjes naar hem. "Hej, heb je tijd?" vroeg ik aan hem. Ik had wel met hem te doen. Hij manipuleerde en gebruikte vrouwen. Zij gebruikte mannen, dat hadden ze met elkaar gemeen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Taylor-Ann McKinsey.
    Voor het eerst liep ik binnen op mijn nieuwe school. Ik was geschorst op mijn vorige school, de losers. Ik kende hier helemaal niemand. Ik liep meteen naar de Administratie, hier hoorde ik niet. Ik wilde terug naar mijn oude school! Had ik het maar nooit gedaan.. Ik weet zeker dat ze me missen. Dat kan bijna niet anders. Als ik hier plots zou verdwijnen zou niemand me missen, niemand kent me. Wanneer ik wist naar welk lokaal ik moest, liep ik naar het lokaal waar ik les had. Biologie, ugh. Ik klopte op de deur en liep binnen, en meteen staarde iedereen me aan..

    Loren Gylliger

    'Hoi Regina, voor jou maak ik wel wat tijd.' zei ik met mijn bekende scheve grijns. 'Alles goed?' Achter hoorde ik de deur open gaan en het blonde meisje- wat was haar naam ook alweer? Stormde me voorbij, ze durfde me niet eens aankijken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Regina
    Ik keek even geamuseerd het meisje na. Ik kon wel raden wat er gebeurd was. Vervolgens wende ik mijn aandacht weer op Loren. "Goed genoeg, en volgens mij heb jij ook niks te klagen?" grijnsde ze en ze knikte de kant op waar het meisje heen verdwenen was.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    'Ze kon ermee door.' Antwoordde ik met dezelfde geamuseerde uitdrukking die zij ook had. Ik wist van haar gewoontes en eerlijk gezegd liet het me koud, net zoals het haar koud liet. 'Heb je geen les?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Regina
    "Vandaag niet, jij ook niet?" glimlachte ik geheimzinnig. Meestal bepaalde ik zelf wanneer ik les had. Doordat ik alles ontzettend makkelijk oppikte maakte ik meer uitdaging door soms gewoon rustig aan te doen. School moest natuurlijk wel leuk blijven.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    'Afgehaakt na het eerste uur.' Grijns ik. Ik maak even een kort armgebaar als teken dat ze voor mocht gaan, de geur hier was niet bepaald aangenaam en ik wou eigenlijk ook gewoon wat beweging kunnen hebben.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Regina
    Ik begreep zijn teken en begon rustig te lopen. "Om eerlijk te zijn ben ik veel bezig geweest met mogelijke projecten als je begrijpt wat ik bedoel." door het lezen van aura's van bepaalde jongens op school waar ik problemen mee had kon ik goed inschatten welke makkelijk te pakken zou zijn.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    'Projecten? Zoals?' De blik die ik haar zijdelings toewerp is deels geamuseerd, deels nieuwsgierig. Het is grappig om te zien hoe de weinge mensen in de gangen ons nastaren.

    [I'm off, tot morgen.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Totmorgen

    Regina
    Ik grijnsde naar hem. "Projecten zoals Paul, Rin en George bijvoorbeeld." verduidelijkte ik hem. Hij wist dondersgoed dat ik mijn slachtoffers zorgvuldig uitzocht en alles van ze wist om ze vervolgens extra hard de grond in te boren zo hun eigen graf in.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Kim
    Ik knikte naar haar en stond op. 'Het gaat wel weer. Ik ga nu naar binnen. Iets zegt me dat ik dat moet doen.' Ik rende de school weer in. Gelijk zag ik Kick op de trap zitten. Ik bleef in de deur opening staan. Zou ik naar hem toe gaan of zou hij dat niet accepteren?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 7:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Ik kijk naar mijn afgetrapte all-stars en stond toen op. Ik schrok ligt toen ik Kim in de deuropening zag staan. 'Uhm, hooi? Kim sorry, ik weet dat je wou praten maar ik kan echt niet nog een les missen...' Ik bijt op mijn lip en probeerde me schuldig te voelen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."