• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Dit keer weet ik het echt zeker, ik ben slechter dan Loren. Terwijl ik hier loop te stressen heeft Loren allang een plan. En ik kan in elke situatie mijzelf het slachtoffer maken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    Ik voel dat ik naar buiten wordt gedragen. Als ik mijn ogen probeer te openen, lukt het echt niet. Ik sluit met een zucht weer mijn ogen. Dit is echt het ergste wat er kan gebeuren. Het is me nog maar een keer eerder overkomen, toen ik vier was. Maar drie dagen later ging mijn moeder dood. Stierf er na een paar dagen weer iemand? De frisse lucht deed me goed. Ik kon weer mijn ogen open doen en keek naar het gezicht van Loren. Ik slikte. Hij was mooi, maar was hij in staat tot echte liefde? Of moest ik voor Kick gaan? Waarom dacht ik nu daar aan? Ik was misselijk. Toen ik op de grond lag, draaide ik me meteen om en kokhalsde. Niet overgeven! smeekte ik bij mezelf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ik moet gaan bye xx


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Op een sukkeldrafje loop ik achter Loren aan. Wanneer we buiten aankomen opent Kim even haar ogen. Dan sluit ze ze en vervolgens begint ze te kokhalzen.
    Ze piekert teveel Kick, help haar. Snel kniel ik naast haar. 'Kim, het komt allemaal goed. Het komt goed, hoor je me? Gewoon rustig worden, ja?' Ik doe voor hoe ze diep in moet ademen en door haar mond uit. Hopelijk helpt het. Ik hou er niet van als mensen leiden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    Ik hoor Kick zeggen hoe ik moet ademhalen. Ik concentreer me op zijn ademhalingen en langzaam kan ik het ritme overnemen. Ik wordt rustig. 'Kick... Dank je wel. En jij ook, Loren.' glimlach ik. Als ik weer wat rustiger ben ga ik overeind zitten. 'Het gaat wel beter. Maar wat zal iedereen denken? We moeten uitkijken voor leraren met een witte stropdas.' zeg ik opeens er achter aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Opgelucht haal ik adem. Ik sla een arm om haar heen. 'Kun je denk je sta-?' Verschrikt kijk ik haar aan wanneer ze dat zegt. 'Witte stropdas...' Ik denk diep na, had meneer. Fonders geen witte stropdas? Of was hij zalmkleurig?...
    Zalmkleurig. Opgelucht haal ik adem. 'Kan je denk je overeind gaan staan?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Loren Gylliger

    'Graag gedaan trouwens.' Ik ga op mijn huren voor haar zitten en kijk even goed naar haar, gewoon om te controleren of ze niet flauw ging vallen of een hersenschudding had. 'Het gaat wel beter. Maar wat zal iedereen denken? We moeten uitkijken voor leraren met een witte stropdas.' Ik grijns even kort als ik Kim's waarschuwing hoor. Mij een zorg. 'Laat ze denken, dat doen ze trouwens niet zo vaak dus maak je maar geen zorgen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kim
    'Ik weet het niet, Kick.' Ik luister niet naar de rottige opmerking van Loren. Hij weet niet hoe belangrijk en altijd waar mijn voorspellingen zijn. 'Je bent aardig voor me, Kick. Dank je.' Ik werp een korte blik op Loren. Hem bedank ik niet, had hij maar die rotopmerking niet moeten maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Ik haal mijn schouders op. 'Kom maar, ik help je wel.' Zeg ik haar een gemaakte glimlach toewerpend. Ik sta zelf op en help haar langzaam overeind. 'Lukt wel toch?'
    Kijk toch uit je doppen man, het lukt helemaal niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    Ik zie hoe Kick worstelt. Wat is hij toch behulpzaam. Dat vind ik goed aan hem. Het lukt me om op te staan. 'Dank je, Kick.' Ik sta wat ongemakkelijk, heel dicht tegen hem aan en hij houd haar ook nog eens vast, omdat hij heeft geholpen met overeind komen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    'Kom we gaan naar binnen, dan haal ik wat water voor je.' Ik gaap. Ik kijk naar Loren en glimlach naar hem. 'Kom je ook?' Ik bloos en probeer Kim overeind te houden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    'Dankjewel.' zeg ik en ik loop met Kick naar binnnen. Als ik water heb gedronken sta ik samen met kick bij het kraantje. 'Zonder jou lag ik nu nog op de straat, Kick. Ik hoor de bel, maar ik reageer niet. De bel kan me even niks schelen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Ik bloos licht. 'Oh, ja...' Ik kijk in de spiegel en haal een plukje zwart haar uit mijn gezicht. 'Ik doe het graag... Ik bedoe-... Ik doe het natuurlijk niet graag. Maar als e- Je begrijpt me wel.' Ik slik en rek me uit. 'Gaat het weer een beetje?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    'Het gaat perfect. Met jou minder. Klungel nou niet zo. Je bent geen sukkel en je hoeft je niet te vergelijken met Loren. Ik heb hem verkeerd ingeschat, hij is gewoon arrogant bezig. Jij niet!' ik pak het plukje haar dat hij uit zijn gezicht heeft gestreken weer en leg het weer over zijn gezicht. 'Zo was het ook goed.' zeg ik zachtjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    'I-ik weet wel d-dat ik geen sukkel ben hoor!' Ik zucht diep. Ik knijp mijn ogen samen en kijk haar aan. 'Denk jij dat soms? Vind jij mij een sukkel?' Ik schud met mijn hoofd waardoor het plukje haar weer goed zit. 'Laat me toch met rust.' Ik draai me om en loop het hokje uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."