• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    'Ach man, rot op!' zeg ik zachtjes als hij nonchalant 'Fout.' zegt. Gelukkig ben ik klaar met corvee en loop ik de kantine uit. Ik zal Kim de waarheid wel eens vertellen, ze weet het zelf net zo goed, en ze is toch op Loren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jim Cole
    Ik zucht. Kick.. denk ik. Ik laat de vuilniszak voor wat hij is en ren achter hem aan. 'Samen naar het pand of moet ik alleen lopen?' vraag ik. 'Ik zal het niet over je weet wel hebben, als je dat niet wilt.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    DAMN, ik wist niet dat we al begonnen waren D:
    Ik wist niet eens dat het in het speltopic moest, faal.
    Kan iemand mijn intro doen? Ik heet Natsumi.
    Ik weet niet of iemand mij al genoemd heeft, ik heb geen zin om alle 10 pagina's af te gaan.

    Moest ik van jou zijn zou ik het biologielokaal (?) ingaan want daar zit de personage van starkiller, alle andere of toch de meeste zijn in gesprek.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou let op>
    ik heb even een korte samenvatting
    Het is nu eigenlijk net school geweest. Kim is verdrietig in het pand omdat ze verliefd is op Kick, maar het lukt maar niet. Jim en Kick zijn ''boos'' op elkaar en lopen ook naar het pand. Loren en Raveny zijn nog in de school, maar omdat ze al een tijdje niet gepost hebben klopt er meer weinig van van waar ze zijn. Jullie kunnen ook naar het pand gaan en daar Kim zien, of met Jim en Kick praten. Let op! Praat alleen voor jezelf, dus wat jij doet.
    (het gaat ooit wel aan met Kick en Kim, alleen het moet eerst wat lastig lopen.) Niemand heeft nog over jullie gepraat omdat dit niet toegestaan is in RPGtopics.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:59 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ik ga bye


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sorry, ik wist niet dat we begonnen waren. Zoals je zei, je had het laat gemeld en ik wist gewoon niet dat er een speltopic was. >__<
    Ik begin maar gewoon.

    Natsumi Pyralis
    Ik liep naar het pand. Ik wist niet of er iemand was, maar ik verveelde me.
    Ik zag binnen Kim. Ik had gehoord wat er de laatste dagen gebeurt was, maar ik was nogal afwezig. Letterlijk en figuurlijk. Sinds kort zie ik bijna alleen maar kwade geesten, alsof ze bijna alle "gewone" geesten weg hebben gejaagd. Sommige hebben rode ogen en kijken boos, niet fijn.
    'Hey Kim,' zei ik voorzichtig. 'Is er iets?'

    Kort genoeg? (;

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:20 ]

    Cressida schreef:
    Loren Gylliger

    Ik trok even met mijn wenkbrauwen naar haar. 'Zo ver misschien niet, alhoewel sommigen van hen niet zo, interessant zijn.' Het was een amusant gesprek geworden dat voor één keer niet werd meegevolgd.


    Regina
    Ik keek naar hem en knikte. "Misschien kan ik je helpen, hoe ver wil je gaan?" vroeg ik met een mysterieus glimlachje.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    'Dat, is een grens die ik zelf nog even moet uitzoeken maar als ik je hulp nodig heb zal ik het zeker vragen.' Ik voelde mijn gsm trillen in mijn broekzak en in een soepel gebaar haalde ik die eruit. 'Kim is in het pand.' deelde ik onverschillig mee voor ik de gsm terug wegstak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kim
    'Hey Kim, is er iets?' hoorde ik. 'Heey Nats... Nou ja er is wel veel. maar ik kan het nu niet vertellen..' zeg ik zachtjes en ik kruip nog dieper in de kussens.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Regina
    "Wat wil ze?" vroeg ik nieuwsgierig en ik keek naar hem. Ik hoopte dat we binnenkort weer met de groep bij elkaar zouden komen. Ik had wel behoefte aan wat meer actie.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    'Geen idee, er staat alleen dat ze in het pand is.' Ik zwijg even en uit mijn ogen hoeken bestudeer ik het meisje naast mij even. 'Heb jij iets gemerkt aan haar en Kick, ze doen,' ik pauzeerde even, niet goed wetend welk woord ik het beste kon gebruiken. 'vreemd tegen elkaar.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Natsumi Pyralis
    Kim drukte haar hoofd nog dieper in de kussens.
    'Vertel maar, ik heb alle tijd,' zei ik terwijl ik bij haar neer hurkte. 'Is het Kick?' Dûh, natuurlijk was het Kick. Maar ik liet haar gewoon vertellen, die verhalen die gehoord heb konden natuurlijk ook allemaal verzonnen zijn.

    Kick Mason Faridonn.
    Ik mompel wat en kijk Jim niet aan. Als we bij het pand zijn ga ik onder het gaas door en klop op de deur.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    Er wordt op de deur geklopt. Ik blijf liggen. Nouja, ik kan diegene daar niet laten staan. Ik sta op en loop snel naar de deur. Ik doe hem open.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel