• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ben eten]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Eet lekker (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hoe kan ik inspringen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Je kan haar wel op Raveny, Kim en Kick afsturen wat mij betreft, we zitten tegen een boom op het schoolterrein (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Of Loren en zijn blonde del de toiletten uit zien komen :W

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:17 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thanks

    Regina
    Ik liep op een rustig tempo over het schoolterrein. Ik was niet echt op zoek naar mensen maar toen ik Raveny, Kim en Kick onder een boom zag zitten liep ik automatisch naar ze toe. "Hej" glimlachte ik rustig en ik ging bij ze zitten. "What's up?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Weet je, we hebben een Jim, een Kim en een Kick x]
    Raveny
    Vrolijk lachte ik naar Regina. 'Niet veel,' zei ik. 'Maar we moeten uitkijken voor leraren met witte stropdassen,' voegde ik eraan toe, me de waarschuwing van Kim herinnerend. 'Alles goed met jou?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kick Mason Faridonn.
    Regina komt aanlopen. 'Ik wou net gaan.' Zeg ik terwijl ik mijn handen omhoog hef. 'Ajuus!' Zeg ik. Ik werp kim een zuur glimlachje toe en loop dan snel weer naar mijn les.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Heeft Loren niks te doen?

    Regina
    "Doei" riep ik Kick nog na en ik glimlachte naar Raveny. "Het gaat wel. Met jou?" vroeg ze aan haar terwijl ze met haar vingers door haar lange haar streek.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Nope, maar dat geeft niets hoor :Y) Ik moet toch dringend even aan het schrijven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als je er nog even bent laat ik Regina wel naar Loren gaan hoor!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik denk niet dat je alle rollen uit je hoofd kent, ik ook niet hoor haha, maar Raveny heeft een gespleten persoonlijkheid. Dawn is haar alter-ego, ghehe. Raveny
    'Ook wel, Dawn had vanmiddag een uurtje de controle, verder niet echt iets boeiends gebeurd. En nu heb ik wiskunde, en dat zal ik toch nooit begrijpen dus hoef ik er ook niet heen,' grinnikte ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh, je doet maar hoor. Mijn topic history blijft toch openstaan dus als je daar zin voor hebt, ga je gang (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Regina
    Ik grijnsde naar haar. "Het is echt niet zo moeilijk als het eruit ziet." zei ik geamuseerd. "Maar ik snap dat je er geen zin in hebt." Ik wist dat niet iedereen met het geluk geboren was dat je dingen makkelijk begrijpt. Maar toch moest ik het altijd even noemen.

    Ik heb alles globaal gelezen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Crap, ik moet afsluiten, sorry ;(


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.