• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Regina
    Ik gaf Loren een zacht duwtje en liep verder. "Ik doe gewoon alsof ik dat niet gehoord heb." zei ik geamuseerd. Ik wist dat er heel veel meisjes heel jaloers waren dat ik zo veel met Loren omging en dat beviel me wel.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    ik ga eten, bye


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Loren Gylliger

    'zal ik het nog eens zeggen dan?' Ik grijns even kort maar laat hem niet mijn ogen bereiken. 'Wordt jij het nooit moe?' Heel even, voor een seconde hou ik mijn pas in en kijk haar recht aan voor ik met mijn arm een weids gebaar naar achteren maakte. 'De fans bedoel ik.' vervolgde ik met een geamuseerde uitdrukking.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Regina
    "Word jij nooit moe? Van de fans bedoel ik?" vroeg Loren. Ik kwam ook tot stilstand en keek hem aan. "Niet echt eerlijk gezegd, de meeste zijn toch wel een beetje bang voor me dus als ik geen zin in ze heb verdwijnen ze vanzelf." grijnsde ik. "En jij? Word jij er moe van?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    'Van de plakkerige soort wel. Je weet wel die soort die denkt dat omdat je er seks mee gehad hebt ze nu een relatie met je hebben? Ze zijn irritant.' Ik zweeg even. 'Dat is waarom ik jouw techniek eens ga proberen toepassen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Regina
    Ik keek hem nieuwsgierig aan. Had ik dat nou goed begrepen? "Ben je van plan na het spelen er een eind aan te maken?" vroeg ik grijnzend. Ik vond het wel amusant, misschien konden we een duivels duo worden.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Loren Gylliger

    Ik trok even met mijn wenkbrauwen naar haar. 'Zo ver misschien niet, alhoewel sommigen van hen niet zo, interessant zijn.' Het was een amusant gesprek geworden dat voor één keer niet werd meegevolgd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kim
    Eindelijk, de bel ging. Ze was uit. Snel, zonder naar jongens om te kijken die aan haar jas trokken, rende ze de school uit. Ze smste alle leden dat ze in het kraakpand was. Nu wist iedereen, dus ook Kick waar ze was. Ze hadden eens afgesproken dat je zou melden als je naar het pand ging. Snel was ze bij het afgelegen huis. Ze ging op de reusachtige bank zitten en kroop weg in de kussens


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jim cole
    Ik loop net de klas uit als ik een sms krijg van Kim. 'bn in pand. Xx '
    Ik loop richting Kick, die corvee heeft zo te zien. 'gozer!' roep ik al van ver.
    'hoest met mijn mattie?' vraag ik. Ik zie aan hem dat hij niet vrolijk is, maar hij heeft corvee dus wie zou er wel blij zijn?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Als ik het smsje van Kim heb gelezen berg ik mijn teleoon weer op en ga verder met corvee, ik zou vanmiddag al er wat meer mensen in het pand waren wel gaan. Ik had niet zoveel zin om met Kim alleen geconfronteerd te worden. Ik kijk om als ik iemand mijn naam hoor roepen. 'Hooi Jim...' zeg ik en concentreer me weer op corvee. 'Ga jij zo naar het pand?' vraag ik aarzelend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jim Cole
    'Fcourse, maar eerst jou helpen.' Ik pak een vuilnisbak en trek de zak eruit. 'Zijn we zo klaar. Wat boeit het de conciërge nou?' Opeens zie ik een beeld van rond het uur geleden, dat Kick en Kim naast elkaar bij een kraan staan te praten. 'He Kick.. Heb jij misschien wat met Kim?' vraag ik aarzelend. Het lijkt me goed voor hem.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Ik grinnik. 'Nee? Je mag haar hebben.' zeg ik haf lachend, maar dan hou ik snel me mond. Ik weet dat Jim en Kim goed bevriend zijn. 'Zo bedoelde ik het niet...'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jim Cole
    Ik zie weer een half uur terug een huilende Kim. Ik begin het te snappen. 'Kick, luister gast. Je doet haar pijn, weetje. Als je er nog niet aan toe bent, oké, dat snappen girls niet, maar wij snappen ook niet zoveel van ze. Maar doe haar niet zo veel pijn. Straks wil je haar en dan neemt ze je niet meer serieus, ook al houd ze van je. Wees tenminste aardig voor der, niet afstotend. En als ze je stalkt, dan is dat omdat jíj haar niet opzoekt. Je bent echt een vet coole jongen, anders zou Kim wel niet zo verdrietig zijn. Je kan het gewoon, man. Beter dan ik.'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    'Jeez, Jim! Hou op, niet jij ook. Kim wil niks met mij, waar heb jij het over man?' Ik smijt de theedoek die over mijn schouder hangt op het aanrecht en kijk hem. 'Bemoei je je de volgende keer gewoon met je eigen zaken. Oké?' Het was meer een vaststelling dan een vraag. Ik had geen zin in gezeik, en al helemaal niet over Kim.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jim Cole
    'Woow, dimme Kick. Effe rustig.' zeg ik harder dan ik wilde. 'Je moet ophouden je de hele tijd zo op te fokke, daar heb je vooral je zelf mee hoor.' ik zucht geërgerd. Hij wil echt geen adviezen of zo aannemen. Hij weet niet eens wat hij wil. Ik wil niet nog zeggen dat Kim hem heus wel wilt, al sinds de eerste, maar dat wil Kick vast ook niet aannemen. 'Fout.' zeg ik alleen maar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel